سایر خودروهای آمریکایی

رضوانی تانک در ارتفاعی بالاتر!

رضوانی تانک بی‌شک یکی از دیوانه کننده ترین شاسی بلندهای بازار است. چگونه می‌توان این شاسی‌بلند را وحشی‌تر از این که هست کرد؟ با افزایش ارتفاع و استفاده از یک دست رینگ‌های فورجیاتو که توسط لاستیک‌های غول‌آسا در آغوش گرفته شده‌اند قطعاً تانک رضوانی گیراتر می‌شود.


این خودرو که در پیج یکی از کاربران اینستاگرام دیده می‌شود قطعاً بین کاربران محبوبیت زیادی پیدا خواهد کرد و روی صفحه‌نمایش کامپیوترها و گوشی‌های هوشمند زیادی نقش خواهد بست. اگرچه به نظر می‌رسد این تصویر واقعی است اما در واقع یک رندر دیجیتالی می‌باشد.


با ارتفاع مناسب از سطح زمین و همچنین رنگ خودروهای نظامی، تانک موردبحث آماده‌ی پشت سر گذاشتن سخت‌ترین چالش‌ها در بحث آفرود است. با توجه به اینکه رضوانی تانک از زیرساخت جیپ رانگلر استفاده می‌کند بنابراین عبور از مسیرهای خشن و خارج از جاده برای این هیولا کار چندان سختی نخواهد بود.


اگرچه ظاهر رضوانی تانک همه را جذب خود می‌کند اما بررسی صورت گرفته روی این خودرو احساسات متناقضی را برمی‌انگیزد. اگرچه پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۶.۴ لیتری این هیولا خنده را بر لبان راننده می‌نشاند اما کابین آن موارد مشترک زیادی با رانگلر داشته و همین مورد جای سؤال دارد.

اما با وجود تمامی این موارد هم کمتر خودرویی را می‌توان یافت که جذابیت ظاهری تانک را داشته باشد. اگر رضوانی تانک را دوست دارید و از عهده‌ی پرداخت ۱۶۵ هزار دلار آن برمی‌آیید بنابراین توصیه می‌کنیم ارتفاع خودرو را افزایش داده و از رینگ‌های فورجیاتو استفاده کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. hasan

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (26 ديدگاه)

    تو عکس اولی خیلی تخیلی دیگه شده
    اونقدر ارتفاع لازم نیستش
    ولی تو عکسهای دوم و سوم عالی

    موافقم 5
    مخالفم 0
  2. مهدی

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    مجله CARWOW بهترین SUVهای جهان درسال 2019 رو معرفی کرد که 10خودرو هستن که ازجایگاه 10تاجایگاه اول رده بندی شدن.پدال درقسمت آپارات کلیپش رو هم گذاشته.شایدمطلبش رو هم بزاره امروز فردا

    موافقم 1
    مخالفم 1
  3. Khosrow

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    رضوانی تانک – خودرویی برای ادمهای پوچ و پرادعا ..

    موافقم 6
    مخالفم 2
  4. هادی ۸ سیلندر

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (458 ديدگاه)

    جون میده تو تهران راننده های *** که کمم نیستن جرات نمیکنن یهو ببیچن جلوت

    موافقم 3
    مخالفم 1
  5. مسعود

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (222 ديدگاه)

    یک سوال از آفرود سواران عزیز :
    با علم بر این موضوع که زاویه سعود و فرود شیب درسته که خیلی مهمه در آفرود ولی بالا بردن اتاق تا چه حد میتونه کمک باشه تو این قضیه وقتی سایز رینگ و لاستیک رو بیشتر نکردی واسه ( بالا بردن ارتفاع محور ها از سطح زمین بمنظور عدم اصابت با موانع ) . پس با توضیحاتی که دادم سوال اینجاست آیا لازمه واسه بالا بردن قابلیت های آفرودی اینهمه ارتفاع بدی به ماشین ؟؟؟؟؟ مخصوصاً عکس اول رضوانی تانک

    موافقم 0
    مخالفم 2
    1. مسعود

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (222 ديدگاه)

      اصلاح میکنم : ارتفاع بدی به اتاق

      موافقم 2
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا