بی ام و

اولین پروژه تیونینگ ب‌ام‌و M5 کامپتیشن

اگر به دنبال خرید یک ب‌ام‌و M5 صفرکیلومتر هستید می‌توانید دو نسخه از این سوپر سدان را بخرید که شامل مدل‌های استاندارد و البته مدل قوی‌تر کامپتیشن می‌باشد.


البته اگر به دنبال تجربه‌ی متفاوتی باشید می‌توانید سری به گاراژ موسسه تیونینگ AC اشنیتزر بزنید.


بنا به گفته‌ی ب‌ام‌و ابوظبی، این اولین ب‌ام‌و M5 کامپتیشن تیون شده است که از کیت بدنه‌ی AC اشنیتزر سود می‌برد. در این خودرو شاهد اسپویلر جلوی سفارشی، اسپلیتر، دیفیوزر عقب، پدال شیفترهای سفارشی، اگزوز جدید، کیت فنرها، رکاب‌های جانبی، اسپویلر سقف عقب و بال عقب مسابقه‌ای از جنس فیبر کربنی هستیم.


از دیگر تغییرات ظاهری این سوپر سدان می‌توان به عناصر تیره‌رنگ روی جلوپنجره، سپر عقب و پوشش آینه‌ها اشاره کرد.

این تیونر همچنین قدرت ۶۲۵ اسب بخاری و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری مدل استاندارد M5 کامپتیشن را به ۷۰۰ اسب بخار و ۸۵۰ نیوتون متر رسانده است. البته مشخص نیست که این خودروی ویژه که در تصاویر مشاهده می‌کنید از همان قدرت و گشتاور سود می‌برد یا خیر.

ب‌ام‌و می‌گوید سوپر سدان جدیدش در خط مستقیم می‌تواند ظرف مدت ۳.۳ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد درحالی‌که شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت آن تنها در ۱۰.۸ ثانیه ثبت می‌شود. قطعاً نسخه‌ی تیون شده توسط AC اشنیتزر با توجه به افزایش قدرت و گشتاورش، عملکرد بهتری خواهد داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. Porsche & Mercedes

    ۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (64 ديدگاه)

    بطور کلی کمتر کسی هس ک از نمونه های تولیدی amg یا M power بازم ی چیز بیشتر نیاز داشته باشه و همینا نیاز هرکسی رو برطرف میکنه
    اونم m5 کامپتیشن ک دیگه رسما سوپراسپرت هارو ب چالش میکشه
    خیلی کم پیش میاد ادم ب تیونر دیگه ای فکرکنه
    شاید برابوس واسه مرسدس و الپینا بی ام و جذاب باشن?

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mahdy

      ۶ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      به چالش میکشه ؟
      همه رو داره نابود میکنه آمریکا رو با خاک یکسان کرد (هم دیمن هم کوروت تازه حریف دیمن کامپتیشن هم نبود)
      الان موندن رقبای سر سخت اروپایی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Mohammad

        ۶ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (1430 ديدگاه)

        مهدی جان فقط لینک فیلم میتونه اثبات کنه حرف هاتو وگر نه کل دنیا میدونه هیچ ماشین استاندارد کارخونه ای نمیتونه رکورد دیمن رو بزنه پنج تا فیلم اوردم ۸/۸ _ ۹/۳ _ ۹/۵
        هر وقت فیلم ثبت رکورد داشتی بیا ??

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. Reza

    ۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (5340 ديدگاه)

    گل بود به سبزه نیز آراسته شد ???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Amin

    ۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (135 ديدگاه)

    M5 یکی از کاملترین خودروهای حال حاضر دنیاست،حرفی برای گفتن باقی نذاشته

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Sajjad

      ۶ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1867 ديدگاه)

      اگه مشکی مات باشه اخرت جذبه میشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. مهدی

    ۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (552 ديدگاه)

    بی ام و تیونینگ نمیخواهد
    تیونینگ سرخود
    توپ توپ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. علی

    ۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (848 ديدگاه)

    برای اینکه جلب توجه کنی تیون خوبیه .
    ولی کلا مخالف اینجور کارام . با کیت m فابریک مشکلی ندارم . با جلف بازی ، شلوغ کاری و زیر ماشین خوابوندن موافق نیستم.ضمنا سفارشی تولید شدن هم دوست دارم .
    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. مهدی

    ۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    کیفیت کابین خیلی خیلی بالاست.M5 هایپرسدان مخوف

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. mahdy

    ۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    چکیج خود M خیلی سر سنگین تر بود
    به اندازه کافی یه روح ترسناک اسپرت به ماشین تزریق کرده بود
    این یه ذره جلفه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. مهدی

    ۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    مجله autozeitung رقابتی انجام داده بین سوپراستیشن هایی مثل مرسدسE63sو بی ام وآلپیناb5 وآئودی rs6 که رقابت جذابیه.درآخر پیروز رقابت اینطور میشه.هرسه مدل استیشن هستن.
    جایگاه اول آلپیناb5
    جایگاه دوم e63s
    جایگاه سوم آئودیrs6

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. shirko

    ۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (499 ديدگاه)

    هیولایی که مخوفتر می شود .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Bideski

    ۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (82 ديدگاه)

    اووووففف
    چقدر خفن???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. یاس ی

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1021 ديدگاه)

    عجب چیز خوفی شده، خوبیش اینه که خیلی ظاهر ماشین را شلوغ نکرده.
    از این که بگذریم چقدر دسته دنده این ماشین خوشگله، اصلا قابل قیاس با دسته دنده قبلی نیست، بعد از خود ماشین عاشق دسته دنده شدم. m5 نیازی به تعریف نداره لعنتی.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا