بی ام و

جشن تولید یک‌صد هزار دستگاه ب‌ام‌و i3

حدود ۴ سال از زمان شروع تولید ب‌ام‌و i3 می‌گذرد و برند خوش‌نام آلمانی در این بازه زمانی توانسته یک‌صد هزار دستگاه از این خودرو را بسازد.


این رکورد در لایپزیگ آلمان جشن گرفته شده است، جایی که ب‌ام‌و طیفی از محصولات الکتریکی خود را مونتاژ می‌کند.


تأسیسات لایپزیگ در هر روز بیش از ۱۲۰ دستگاه ب‌ام‌و i3 تولید کرده و سال پیش ۲۶۶۳۱ دستگاه از این محصول را روانه بازار کرده است. این کارخانه همچنین مسئول تولید i8 با سرعت ۸ دستگاه در روز بوده و سال ۲۰۱۶ شاهد تولید ۲۷۸۳ دستگاه از i8 بوده‌ایم. مدل بعدی‌ای که در لایپزیگ ساخته خواهد شد i8 رودستر است که سال بعد وارد بازار خواهد شد.


ب‌ام‌و همچنین مدل‌های سری ۱ و ۲ را نیز در لایپزیگ می‌سازد. پورشه نیز در همین شهر مشغول تولید مدل‌های پانامرا، کاین و ماکان می‌باشد. شایان ذکر است لایپزیگ دهمین شهر بزرگ آلمان به شمار می‌رود.


مدیرعامل ب‌ام‌و آقای هارالد کروگر می‌گوید:

ما مفتخر به تولید یک‌صد هزار دستگاه i3 در تأسیسات لایپزیگ هستیم. ب‌ام‌و i3 یک پیشروی واقعی در بحث تکنولوژی است. امروز ما در حال نمایش مفهومی برای استفاده دوم از باتری‌های ولتاژ بالای i3 هستیم. با استراتژی مخصوص خود به دنبال حرکتی ورای خودروها بوده و می‌خواهیم روش‌ها و مدل‌های تجاری کاملاً جدیدی داشته باشیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا