بی ام و

رندر عجیب و جالب از ب‌ام‌و X5 پیکاپ 6 چرخ

چهارمین نسل شاسی‌بلند ب‌ام‌و X5 چند روزی است که معرفی شده و با تغییرات فراوان فنی، تکنولوژیکی و ابعادی قول داده که از هر نظر خودروی بهتری باشد.


تا زمانی که باواریایی ها به خبرنگاران اجازه نشستن پشت فرمان این خودرو را بدهند ما باید به تصاویر دیجیتالی و مقایسه‌های طراحی بسنده کنیم؛ اما می‌توانیم رندرهای متفاوتی را نیز مشاهده کنیم که یکی از عجیب‌ترین آن‌ها همین ب‌ام‌و ۶×۶ X5 می‌باشد.


اما اگر یادتان باشد چند روز پیش هم رندری از X5 M خدمتتان تقدیم کرده بودیم. تفاوت این دو رندر در آن است که مدل اسپورت M به جنگ خودروهایی همچون مرسدس-ای ام جی GLE 63 خواهد رفت اما پیکاپ ۶ چرخ BMW تنها برای لذت مجازی است. این خودرو به خاطر اکسل اضافی و محفظه بار باز خود کمی عجیب به نظر می‌رسد اما خوشبختانه ب‌ام‌و چنین خودرویی را نخواهد ساخت.

خب به دنیای واقعی بازگردیم! ب‌ام‌و واپسین کارها برای عرضه نسل جدید X5 را انجام می‌دهد. این شاسی‌بلند در ابتدا با دو پیشرانه بنزینی و دو پیشرانه دیزلی عرضه خواهد شد و خروجی آن‌ها بین ۲۶۵ تا ۴۶۲ اسب بخار خواهد بود.

مدل‌های بیشتر این خودرو در آینده عرضه خواهند شد و جدای از نسخه اسپورت M شاهد تولید مدل پلاگین هیبریدی نیز خواهیم بود.

نسل جدید ب‌ام‌و X5 به زودی در اروپا عرضه می‌شود و در ماه نوامبر نیز وارد بازار آمریکا خواهد شد. جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری این خودرو کمی مانده به زمان عرضه اعلام خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. سام

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (709 ديدگاه)

    گرچه رندر ب ام و X5 پیکاپ به صورت خیالی و مجازی است ولی در نوع خود جالب است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. یاس ی

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1021 ديدگاه)

    به نظر من خیلی زشته، چون این نسل از x5 بسیار زیبا از کار دراومده و حیفه با اینجور رندرها بهش خدشه ای وارد بشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا