بی ام و

کیت بدنه فیبر کربنی TRE برای بی ام و M2 جدید معرفی شد

شرکت TRE به عنوان سازنده قطعات خودرویی پرفورمنس از کیت بدنه فیبر کربنی و سبک‌وزن خود برای نسل جدید بی‌ام‌و M2 کد G87 رونمایی کرد.

کیت یاد شده شامل بخش‌هایی همچون اسپلیتر جلو، کاپوت جدید، گلگیرها و رکاب‌های جانبی، بال عقب و تریم جدید سپر عقب خواهد بود. هدف از ارائه کیت یاد شده ایجاد چهره‌ای برگرفته از موتور اسپرت و درعین‌حال کاهش وزن کوپه اسپرت بی‌ام‌و بوده است. این کمپانی می‌گوید کیت بدنه فیبر کربنی توسط تیمی متخصص از طراحان دنیای خودرو شامل افراد حرفه‌ای با سابقه کاری در بی‌ام‌و مهندسی شده است.

به منظور ارائه یک کیت بدنه زیبا و سبک‌وزن مهندسان TRE از روش‌های طراحی پیشرفته با کمک کامپیوتر استفاده کرده‌اند و داده‌های سه‌بعدی نیز از خودروی واقعی M2 G87 گرفته شده است. به همین خاطر TRE هماهنگی دقیق تمامی قطعات با یکدیگر و ارائه طرحی منسجم را تضمین می‌کند. یکی از قطعات برجسته این کیت اسپلیتر جلوست که باعث بهبود عبور جریان هوا از اطراف خودرو و بهینه‌سازی آیرودینامیک آن می‌شود. همچنین قطعه سبک‌وزن یاد شده باعث کاهش درگ، افزایش داون فورس و هدایت هوا به سمت ورودی‌های هوای ترمز می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های کیت جدید TRE تریم روی گلگیرها و رکاب‌های جانبی است که از ورودی‌های یکپارچه در بخش بالچه‌ها سود می‌برد. هدف از این نوع طراحی تکمیل پکیج آیرودینامیکی M2 و بهبود داون فورس بوده است. قطعاً یک کیت بدنه اسپرت بدون وجود بال عقب کامل نخواهد بود و به همین خاطر TRE بال بزرگ فیبر کربنی و سبک‌وزن را در نظر گرفته است که سه حالت مختلف در تنظیمات جاده، اسپرت و پیست خواهد داشت. بال یاد شده توازن مناسبی بین زیبایی، داون فورس و درگ ایجاد می‌کند. سپر عقب نیز تکمیل کننده کیت فیبر کربنی موردبحث خواهد بود. بنا به گفته AUTOID توزیع کننده رسمی محصولات TRE، برای اولین بار شاهد ارائه کیت بدنه آیرودینامیک برای نسل جدید بی‌ام‌و M2 هستیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۷ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. R@min

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    خب چه کاریه این همه خرج الکی طراحی سری 2 و 4 که فاجعس، جفتشون هم یه ماشین هستن با چراغای متفاوت، می مونه پرفورمنس که M4 competition چندین ثانیه سریع تره.

    موافقم 14
    مخالفم 24
    1. mercedes

      ۲۸ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (327 ديدگاه)

      ایراد نگیر

      موافقم 3
      مخالفم 7
    2. Safa

      ۲۸ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (81 ديدگاه)

      از هر طرف نگاه میکنم حس بی ام و نمیده.. شما هم همین طورید؟؟

      موافقم 5
      مخالفم 10
    3. A.Az

      ۲۸ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (142 ديدگاه)

      لامصب بیس این مدل به حدی زشته طراحیش که کیت بدنه نهایتاً بتونه یه پله از فاجعه بالاترش بیاره
      شاید یه عده بهشون بربخوره ولی من خودم فن m2 هستم ولی هیچ مدلی نمیتونم طراحی اینو کنار نسل قبل بذارم

      موافقم 1
      مخالفم 6
  2. Taha Malek

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (914 ديدگاه)

    با این کیت نمای جلو کاملا زیبا شده برای تبدیل این ماشین به چیزی که باید میبود میمونه تعویض چراغ عقب با یک نمونه افتر مارکت

    موافقم 16
    مخالفم 4
  3. ❤ ب ت bugatti

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (179 ديدگاه)

    تعویض عجیب بود
    ولی چراغ پشتش خراب کردن
    داون فورس رو خوب بالا بردن

    موافقم 0
    مخالفم 2
  4. MHMUD

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (68 ديدگاه)

    خط طراحی جدید و خاص و زیبا و خفن ….

    موافقم 8
    مخالفم 5
  5. R/T

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (962 ديدگاه)

    خیلی خوب شده

    موافقم 6
    مخالفم 5
  6. MehdiTurbo

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (1990 ديدگاه)

    بهتر شده
    قشنگ بهش نشسته بهتر نسخه شرکته

    موافقم 7
    مخالفم 3
  7. JDM سابق

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (380 ديدگاه)

    خداوکیلی خودتون روتون میشه به این بگید بی ام و!
    به هولدن بیشتر میخوره تا بی ام و

    موافقم 3
    مخالفم 6
  8. وی

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (343 ديدگاه)

    الان دیگه یه ماشین خیلی خوشگله

    موافقم 6
    مخالفم 4
  9. مهدی

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (1603 ديدگاه)

    با این کیت تازه یه ماشین جذاب شده

    موافقم 4
    مخالفم 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا