بوگاتی

تیزر هایپرکار مرموز بوگاتی برای سال 2020

تنها هفت روز از سال ۲۰۲۰ می‌گذرد و بوگاتی قبلاً به نوعی تیزری از هایپرکار آتی خود را منتشر کرده بود. این تصویر هم‌اکنون در شبکه اجتماعی این برند نیز برجسته شده و باعث به وجود آمدن سؤال واضحی شده است. آیا نسخه‌ای دیگر از شیرون در راه است یا اینکه با محصولی کاملاً جدید طرف خواهیم بود؟

این سؤالی بسیار مهم است و از آنجایی که ما در حال صحبت درباره بوگاتی هستیم بنابراین باید منتظر خبرهای داغی باشیم. قطعاً در طول این چند سال نسخه‌های سفارشی متنوعی از شیرون را دیده‌ایم و حدس می‌زنیم این خودرو احتمالاً نسخه‌ای بسیار محدود از شیرون باشد زیرا در دماغه آن کمی از ردپای EB110 را می‌بینیم. دماغه خودرو تیزتر از شیرون عادی بوده و چراغ‌ها هم کمی مشابه مدل Centodieci می‌باشد.

اما بوگاتی چرا باید تیزری مشابه با Centodieci را منتشر کند؟ این خودرو آگوست سال پیش در پبل بیچ معرفی شد و ۱۰ دستگاه از آن تولید خواهد شد اما خب باید تا سال ۲۰۲۱ برای تولیدش منتظر ماند. شاید این خودرو یک نسخه مخصوص از Centodieci با رنگی ویژه باشد اما هیچ‌چیز به‌صورت قطعی مشخص نیست. شاید هم با نسخه نهایی La Voiture Noire روبرو هستیم، یک تک ساخت خاص که سال پیش معرفی شد. آن خودرو به عنوان پروتوتایپی غیرعملیاتی معرفی شد و بنابراین شاید برخی تغییرات کوچک در آن صورت گرفته تا به‌صورت نسخه نهایی و تولیدی رونمایی شود.

اما خود ما دوست داریم این یک بوگاتی تک ساخت و ویژه باشد. ماه‌های پیش بود که گفته شد بوگاتی در حال تولید محصولات ویژه است بنابراین شاید یک هایپرکار فوق‌العاده گران‌قیمت دیگری را ببینیم.

نظر شما درباره این خودرو چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. Ferrari Fxx K Evo

    ۱۸ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (919 ديدگاه)

    نظری ندارم ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Joker

    ۱۸ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (530 ديدگاه)

    مالک La Voiture Noire هم مشخص شد بلاخره،بدر بن سعد که یکی از شاهزاده های عربستانه!!! این عکس هم به احتمال زیاد باید نسخه تولیدی شیرون سوپراسپرت باشه که با تغییرات نسبتا زیادی قراره رونمایی بشه!
    هر چی هست یه هیولا زیر اون چادر خوابیده…

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. محمد مختاری آذر

      ۶ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (3 ديدگاه)

      چی میگی مالک بوگاتی لاویتور کریستیانو رونالدو هستش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. رامتین

    ۱۸ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (3051 ديدگاه)

    این شاهزاده های عربی واقعا انسانهایی کاملا بی ارزش، بیسواد و بی فایده هستند. همین هفته چند تن از اینها از ترس کشته نشدن، به اروپا گریختند. البته شک هم نداشته باشید این افراد با این قیافه های کریح، خود آمریکایی ها یا اروپاییها صرفا برای دوشیدن بهشون فکر میکنند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۱۹ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      واقعا خجالت‌آوره این کامنت

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. مانی

    ۱۹ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    من فکر می‌کنم قدرت برند پاگانی بیشتره
    و خیلی‌ راحت تر میتونه چنین شیرین کاری‌هایی‌ رو با قیمت شیرینتر آب کنه
    نمیدونم چرا اینجوری نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. مهدی

    ۲۷ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    اره شبیه شیرون

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا