کادیلاک

معرفی نسخه تولیدی کادیلاک سلستیک با قیمت 300 هزار دلاری و 600 اسب بخار

مدت کوتاهی پس از معرفی کانسپت سلستیک، حالا کادیلاک نسخهٔ تولیدی این سدان پرچم‌دار را معرفی کرده است هرچند که تا پیش از ماه پایانی سال ۲۰۲۳ روی خط تولید نخواهد رفت. این خودرو که روی پلت‌فرم اولتیوم جنرال موتورز ساخته شده، به دو موتور الکتریکی مجهز است که مجموعاً ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۸۷۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند. به لطف این نیرو، خودرو ظرف ۳.۸ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

سدان پرچم‌دار کادیلاک از یک پکیج باطری ۱۱۱ کیلووات ساعتی بهره می‌برد که بردی در حدود ۴۸۰ کیلومتر را فراهم می‌کند. این باطری‌ها همچنین قابلیت شارژ سریع تا حداکثر ۲۰۰ کیلوواتی را هم دارند که با ۱۰ دقیقه شارژ ۱۲۵ کیلومتر به برد خودرو اضافه می‌کند. قرار است سلستیک سواری بسیار آرامش‌بخشی را داشته باشد و به همین دلیل به کمک‌فنرهای بادی تطبیقی و نسل چهارم سیستم کنترل سواری مغناطیسی مجهز شده است. علاوه بر این، برای اولین بار در یک کادیلاک شاهد استفاده از سیستم کنترل بادی‌رول فعال و سیستم فرمان گیری چرخ‌های عقب هستیم.

خریداران می‌توانند برای سلستیک رینگ‌های آلومینیومی فورج‌کاری شدهٔ ۲۳ اینچی را سفارش دهند که با نسخه‌ای منحصربه‌فرد از لاستیک‌های میشلن پایلوت اسپرت EV پوشیده می‌شوند. این سدان مجلل آمریکایی همچنین از سیستم نیمه خودران اولترا کروز هم بهره می‌برد که امکان پارک خودرو از راه دور و بدون حضور راننده در خودرو را فراهم می‌کند. نسخهٔ تولیدی سلستیک با کاپوت کشیده و سقف شیب‌دار در ظاهر تقریباً مشابه نسخهٔ کانسپت خود است. درهای این ماشین دستگیره ندارند و صرفاً با فشردن یک دکمه باز یا بسته می‌شوند. در این خودرو همچنین از متریال پیشرفته‌ای شامل ۱۱۵ قطعه ساخته‌شده از طریق پرینت سه‌بعدی استفاده شده است.

اصلی‌ترین ویژگی داخلی سلستیک یک نمایشگر خمیدهٔ ۵۵ اینچی روی داشبورد است. البته این درواقع دو نمایشگر است که زیر یک پانل شیشه‌ای قرار گرفته‌اند. راننده می‌تواند برای کنترل این نمایشگرها از یک کنترلر دوار روی کنسول استفاده کند درحالی‌که یک نمایشگر لمسی مورب ۱۱ اینچی هم در اینجا تعبیه شده است. همچنین نمایشگر سمت سرنشین جلو از یک سپر حریم خصوصی برخوردار است که جلوی دید راننده به محتوای مقابل سرنشین را می‌گیرد. در عقب نیز برای هرکدام از سرنشینان یک صفحه‌نمایش ۱۲.۶ اینچی در نظر گرفته شده درحالی‌که یک نمایشگر ۸ اینچی مورب نیز برای تنظیم صندلی‌ها، دما و عملکرد درها بین دو صندلی عقب جای گرفته است. بالای سر سرنشینان سلستیک یک سقف شیشه‌ای هوشمند با چهار بخش قابل تنظیم وجود دارد که هر فرد می‌تواند رنگ شیشهٔ قسمت خود را از یک تا ۲۰ درصد تنظیم کند.

خریداران سلستیک با یک طراح از کادیلاک هماهنگ خواهند شد تا خودرو را مطابق سلیقهٔ خود طراحی کنند. به گفتهٔ این شرکت، هیچ دو دستگاهی از این خودرو مشابه هم نخواهد بود زیرا خریداران آپشن‌های شخصی‌سازی فراوانی خواهند داشت. کادیلاک سلستیک در مرکز فنی جنرال موتورز در میشیگان بصورت دست‌ساز تولید خواهد شد و تیم مونتاژ در یک زمان روی بیش از شش دستگاه خودرو کار نخواهند کرد. قیمت این پرچم‌دار جدید کادیلاک از ۳۰۰ هزار دلار آغاز می‌شود که این رقم بسته به سفارشات خریداران افزایش پیدا خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۲۷ دیدگاه‌ها

  1. شاهرخ

    ۲۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (338 ديدگاه)

    طراحی جلوش واقعا عالیه
    طراحی داخلی که حرف نداره
    ولی طراحی عقب…

    موافقم 96
    مخالفم 6
    1. ali(chevynova)

      ۲۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (6824 ديدگاه)

      کادیلاک همیشه در طراحی پیشگام بوده
      لازم اشاره کنم به کادیلاک الدورادو از سری بیاریتز سال 1958یا کادیلاک فلیت وود مدل 1959
      این کادیلاک جدید هم برای امثال من یاداور کادیلاکهای دهه 70 همچون سری 75 هست که از لحاظ قیمت و امکانات کمتر ماشینی اون زمان رقیبش بود

      موافقم 59
      مخالفم 47
      1. کرگدن باواریا

        ۲۶ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (598 ديدگاه)

        نظرات رو میخونم شآخ در میارم !!
        از الآن مشخصه نمیتونه با میباخ و حتی آلپینا رقابت کنه ! تازه تو این رنج قیمت بنتلی و رولزرویس هم هست واویلآ !!
        کادیلاگ پلاستیکی نه داشبورد متریال کیفیت ساخت داره نه قیمت مناسبی داره ؛ دوران اوج کادیلاگ دهه ۷۰ و ۸۰ بود نه الان !!!
        جرمی خوب گفته بود که کادیلاگ پول اصالتش رو میخوره!
        به ولله که کادیلاگ اون کادیلاگ قدیم نیست !! تهش بتونه با نیسان و vw رقابت کنه
        اینم که زده در حد سری ۷ و اس کلاسه با ارفاق ! نه بیشتر

        موافقم 35
        مخالفم 79
        1. ali(chevynova)

          ۲۶ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (6824 ديدگاه)

          کرگدن باواریا
          میباخ مگه هنوز هست؟؟ نکنه میباخی که میگی همون پکیجی هست که روی اس کلاسه؟
          اگه طرفدار صنعت آلمانی که شک دارم باید بدونی شرکت میباخ سال 2012 تعطیل شد چون نتونست در رقابت با رولزرویس و بنتلی موفق باشه
          تازه میباخ داشبوردش چرم بود و شکست خورد
          مهندسی هم داشت
          تولید محدودم بود اما این چیزها سالهاست نخ نما شده

          موافقم 31
          مخالفم 37
        2. M

          ۲۶ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (193 ديدگاه)

          آقای ali(chevynova)
          رولرزویس که برای بی ام و و هست
          بنتلی هم برای فولکس واگن
          درسته کادیلاک واقعا خوب شده و ماشین های قابل احترای میسازه
          ولی از لحاظ لوکس بودن قابل قیاس با این دو برند انگلیسی-المانی نیست
          و ضمنا اسپکتر که برقی هست و زمان عرضه هر دو مماشین یکسان هست تقریبا از 350 هزار دلار شروع میشه
          فرق کادیلاک و رولرزویس مثل جنسیس و بنز یا مثل لکسوس و بی ام و هست.

          موافقم 9
          مخالفم 27
        3. Clean energy

          ۲۶ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1333 ديدگاه)

          یعنی نظرات هر دو طرف بشدت مسخره هست
          حیف که وقتمو برای این آدما تلف کردم

          موافقم 14
          مخالفم 7
        4. کرگدن باواریا

          ۲۶ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (598 ديدگاه)

          علی جان
          میباخ حالا یا پکیج یا برند سوپر لوکس تمایز یافته هرچی که باشه نمیتونه در حد اون عمل کنه ؛ هرچقدر برانداز میکنم میبینم کادیلاگ در این کلاس سدان نمیتونه موفق بشه به خاطر قیمت گذاری مُضحکش کمتر کسی رولزرویس گوست و بنتلی فلاینگ اسپور رو ول کنه اینو بخره ، با داشبورد سه تا تبلت زدن نشد رقابت !

          موافقم 16
          مخالفم 12
        5. Porsche 911

          ۲۶ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1222 ديدگاه)

          داستان خیلی جالب شد
          الان به عنوان مثال مقایسه کوروت Z06 با GT3 RS
          توی پست مقایسه این دو در همین پدال آمریکن فنا اومدن گفتن قیمت بالاش ارزش خریدش رو پایین میاره
          و در اینجا در تضاد کامل قیمت بالای کادیلاک رو توصیفی از کیفیت و اصل کادیلاک میدونن
          بالاخره روی یک نظر بایسیتین
          اگه قیمت بالا عیب هست و ارزش خرید رو پایین میاره پس این کادیلاک ۳ به هیچ از بقیه عقبه
          حدود سه برابر قیمت s کلاس هست
          یا اون طرف GT3 RS هم پول برند و اصل پورشه بودن کیفیت ساخت بهترش رو میگیره و بحثی نمیمونه

          موافقم 11
          مخالفم 4
        6. سوشیانت

          ۲۹ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1952 ديدگاه)

          دوست عزیز من آمریکایی فن هستم و تو همون دوئل دلیل انتخابم کوروت بود اون هم بخاطر پرفورمنس بهتر بود پس خواهشا همه رو باهم جمع نبند از شما آلمانی فن ها هم تعصب زیاد دیدیم

          موافقم 1
          مخالفم 3
    2. شلبی

      ۲۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (685 ديدگاه)

      دوتا ایراد داره به نظرم که میتونست بهتر عمل کنه یکی قدرت و شتاب و دیگری هم میتونست برد بهتری داشته باشه.
      وقتی تو خود امریکا لوسید ایر داره با قدرت 1000 اسب بخار عرضه میشه و شتاب و برد بهتری داره با قیمت ارزان تر جا داشت روی این موارد بیشتر کار میشد.
      از نظر طراحی زیبا و چشمگیر

      موافقم 42
      مخالفم 6
      1. سوشیانت

        ۲۹ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (1952 ديدگاه)

        دوست عزیز تو ماشین لوکس این ها ایراد محسوب نمیشن لوسید از لحاظ لوکس بودن بسیار پایین تر از این هست

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. net

      ۲۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (3149 ديدگاه)

      جلوپنجره و چراغ متصل جلو و صندوق عقب نداره و عقبش و چراغ عقب خیلییی بد هست.طراحی داخلی و صفحه نمایش روی داشبورد و صفحه نمایش روی کنسول و کنسول ساده خوب هست

      موافقم 11
      مخالفم 15
      1. holbay با کاربرات ۴ دهنه

        ۲۶ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (635 ديدگاه)

        چند سال دیگه که این طراحی از مد بیوفته آلمانیا میگن ما اختراع کردیم

        موافقم 19
        مخالفم 37
    4. miladzm

      ۲۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (316 ديدگاه)

      عزیزان من
      مونتاژ کاری انگلیس چه رولزرویس باشه چه بنتلی هیچ وقت توان رقابت با کدیلاک را نداشته ندارد و نخواهد داشت . شما کابین و طراحی بیرون و داخلی یه فلیت وود و دویل دهه ۵۰ و ۶۰ رو با یه رولزرویس هم عصر و هم دوره خودش مقایسه کنید تا ببینید تفاوتشون حتی بیشتر از این سر کهشکان راه شیری تا اون سرشه . انگلیسی ها فقط فریبکار و حیله گرن با تبلیغات زیاد و بلوف زنی یه مشت چوب و چرم و آستر رو که خودشون ساختن چنان الکی گنده ش میکنن که تا بتونن بکنن توی پاچه کسانی که پول مفت در میارن .
      والا از این صنعت پوشالی پفکی انگلیس چیزی نمونده . هیچ کدوم از قسمت های فنی ماشین های انگلیسی توسط خود این شرکت ها ساخته نمیشه و اکثر قسمت های فنی و زیرساخت های اساسی ماشین هاشون هنر دست آلمانی ها هست و فقط با چیدن چوب های بلوط و گردو و استفاده از چرم گاو سعی در چاپیدن مشتری دارن .
      چقد جیگرم حال میاد از رو به افول بودن این جماعت کثیف و حیله گر .
      اگه بی ام و کبیر نبود اون رنجروور گاری ساز الان از اون موتور مزخرف ۵ لیتری سوپرشارژر برای یه ماشین لوکس استفاده میکرد :))
      یعنی این فقط از مغز احمق و نادان یه انگلیسی برمیاد که یه موتور پر سر و صدا و پر مصرف برای یه ماشین لوکس استفاده بشه .
      اگه پشتوانه مالی و حمایت های بی حد و حصر فولکس و بی ام و و تاتاموتورز هند نبود تا حالا توی زباله دان تاریخ پوسیده بودن . اینا حقایق انکار ناپذیریه .

      موافقم 18
      مخالفم 17
    5. MJ

      ۲۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (2 ديدگاه)

      تلوزیون خونمونه رسما 😂

      موافقم 4
      مخالفم 1
  2. GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی

    ۲۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (526 ديدگاه)

    وقتی میباخ و رولز رویس هست سلستیک جایگاهی نداره

    موافقم 67
    مخالفم 97
    1. ali(chevynova)

      ۲۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (6824 ديدگاه)

      میباخ؟؟؟ خدا بیامرزدش سال 2012 تعطیل شد چیزی که از میباخ مونده فقط یه پکیچ هست برا اس کلاس و تمام
      رولزرویس هم که ……..

      موافقم 68
      مخالفم 64
      1. Reza Waffen SS

        ۲۶ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (5341 ديدگاه)

        مرز های تعصب رو جابجا کردید واقعا که

        همه خودروها ارزش دارن چون شما طرفدار یه کشوری هستید دلیل نمیشه همه رو بکوبید

        موافقم 85
        مخالفم 18
        1. Hadi

          ۲۶ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (581 ديدگاه)

          دقیقا هر گلی یه بویی داره…

          موافقم 57
          مخالفم 4
        2. miladzm

          ۲۶ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (316 ديدگاه)

          پس چرا وقتی اون کاربر بالایی میاد میگه تا وقتی رولزرویس هست این کادیلاک جایگاهی نداره حرفی از تعصب نمیزنید ؟
          نکنه تعصب فقط واسه امریکن فن ها کاری بدی به حساب میاد ؟
          روزلرویسی که در واقع همون بی ام و ۵۰ هزار دلاری بزک دوزک شده هست ولی با قیمت بیش از ۹_۱۰ برابر ارزش اصی ش میفروشنش .

          موافقم 22
          مخالفم 36
      2. قاطر فروش

        ۲۶ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (1119 ديدگاه)

        شوی نوا نظراتت میخونم حالت اسهال بهم دست میده خودروسازی آمریکا ب اندازه کافی بزرگ هست نیازی نیست شما خونتو کثیف کنی با این حرفای پوچ و بیخودت نذاشتی خیلیا از خوندن این مطالب لذت ببرند

        موافقم 22
        مخالفم 13
      3. سوشیانت

        ۲۶ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (1952 ديدگاه)

        اون ها میباخ نیستن مرسدس بنز میباخ هستن میباخ دیگه خودش ماشین نداره و به طور مشترک با مرسدسکبنز ماشین میسازه

        موافقم 1
        مخالفم 1
    2. Si

      ۲۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (527 ديدگاه)

      الان کادیلاک برگشته و رولز رویس و بنتلی از هیچ نظر در حدش نیستن

      موافقم 32
      مخالفم 79
    3. امیررضا

      ۲۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (269 ديدگاه)

      ولی تو بحث خودروهای برقی حرفی برای گفتن داره.
      مایباخ و رولزرویس فعلا تمام الکتریکی هاشون رو معرفی نکردن. از نظر طراحی هم فکر نکنم مثل سلستیک بتونن باشن چون مایباخ (بنز) تخم‌مرغی میزنه رولزرویس هم مکعبی. فنی هم همین حدودا میشن شاید هم کمتر

      موافقم 25
      مخالفم 11
      1. viper2

        ۲۶ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (1144 ديدگاه)

        دقیقا دوستان توجه ندارن که این قیمت به دلیل برقی بودنه و اصلا اینو نباید با رولزرویس و بنتلی مقایسه کرد چون کلاسش فرق داره این برقیه اونا بنزینن .

        موافقم 7
        مخالفم 5
    4. شامپو

      ۲۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (1036 ديدگاه)

      زمانی که کادیلاک توی لوکس بودن حرف اول رو میزد رولزلویس نمیتونست مشکلات فنیش رو جمع کنه و بنز هنوز داشت دانشجویی میساخت

      موافقم 42
      مخالفم 58
      1. ali(chevynova)

        ۲۶ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (6824 ديدگاه)

        اوج مهندسی بنز دهه 70 یه پولمن بود و یه موتور 6.9 و تمام
        پولمنش که هیچی نبود در برابر لینکلن کانتیننتال لیموزین و فلییت وود لیموزین
        موتور 6.9 هم با 250 اسب عددی نبود در برابر انجین 460 لینکلن یا 472 کادیلاک

        موافقم 41
        مخالفم 57
        1. مازیار

          ۲۶ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (2569 ديدگاه)

          اوج مهندسی بنز و اوج مهندسی دنیای خودرو تو دهه هفتاد 450 SEL 6.9 بود که دو برابر کادیلاک فلیت وود قیمت داشت با سیستم فنربندی هیدروپنوماتیک که رقبا فقط میتونستن نگاهش کنن

          البته می دونم که از نظر شما هیچی نبود (احتمالا چون بریز و بپاش و عرض زیاد نبود) صرفا چون اشاره به اوج مهندسی داشتید به یادم اومد

          موافقم 53
          مخالفم 27
        2. ali(chevynova)

          ۲۶ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (6824 ديدگاه)

          اگه هیدروپنوماتیک داشت
          سویل سال 1975 مجهز به ecu بود
          سیستم تنظیم ارتفاع هیدرولیکی عقب رو داشت
          سنسور الکل داشت که متوجه میشد اگه راننده الکل مصرف کرده آلارم میداد
          بگم بازم یا کافیه؟
          اهان در مورد قیمت گفتی
          الدورادو 1958 قیمتش 13000 دلار بود
          سویل 1975 هم قیمتش اندازه اس کلاس اتاق لانگ بود

          موافقم 21
          مخالفم 27
        3. miladzm

          ۲۶ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (316 ديدگاه)

          داش علی تعصب رو بزار کنار دیگه
          اگه اینطوریه خب طرفداران آلمان هم میان میگن توی دهه ۸۰ و ۹۰ هم که آلمان بی ام و سری ۸ و مرسدس اس ال اتاق r129 با موتور 7.3 لیتر دوازده سیلندر تولید میکرد ؛ آمریکا مشغول تولید چلنجر و موستانگ ریبج شده3 و 4 سیلندر بود .
          البته خب باید پذیرفت که آلمان جلوی آمریکا در دهه های 50و 60 و 70 هیچی نبود و مقایسشون خنده داره واقعن . الان هم ورق برگشته و آلمان جلوی آمریکا در خودرو های الکتریکی که آینده این صنعت هستن هیچ پخی نیست .

          موافقم 21
          مخالفم 26
        4. ali(chevynova)

          ۲۶ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (6824 ديدگاه)

          http://momentcar.com/cadillac/1974/cadillac-fleetwood/
          مقایسه بشه نه با بنز بلکه با رولزرویس و بنتلی همون دوران

          موافقم 19
          مخالفم 15
        5. miladzm

          ۲۶ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (316 ديدگاه)

          بابا اصلا امروز دیگه چیزی به اسم خودروسازی انگلیس وجود خارجی نداره فقط یه اسم خشک و خالی ازش مونده . رولزرویس که هر چی داره صدقه سر بی ام هست . بنتلی هم که دیگه لاشه ش مونده زیر سایه فولکس واگن داره نفس میکشه . استون مارتین هم که انجین هاشو از مرسدس میگیره تازه خبر رسید جیلی چین و عربستان سعودی سهامش رو خریدن تا بلکه با تزریق سرمایه بیشتر بتونه زنده بمونه :))))))) رنجروور هم که باز رفت دست به دامان بی ام و شد تا بلکه براش انجین بده مک لارن هم که دیگه هیچی در موردش نگم بهتره . اگه المان نبود ما الان باید با خاطرات 50 سال پیش این برند ها سر و کله میزدیم .

          موافقم 15
          مخالفم 17
        6. ali(chevynova)

          ۲۶ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (6824 ديدگاه)

          میدونم
          الان که رنجروور و جگوار برا هند هستن و صاحبشون تاتا موتورزه
          استون مارتین هم ماه پیش پدال مطلبش رو گذاشت که جیلی میخواد بخرش

          موافقم 11
          مخالفم 9
        7. Alan.r

          ۲۶ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1090 ديدگاه)

          پس لابد گالوینگ و 540K و…. هم کشکن
          از نظر شما آمریکا هر چیزی بسازه بهترینه و نظیر ندارد

          موافقم 10
          مخالفم 8
        8. بی خیال اسم

          ۲۷ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          اقای علی شوی نوا
          لطفا اطلاعات الکی ندید
          کادیلاک سویل اولین ماشینی نیست که سنسور الکل داشت
          این رو بخون👇
          https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiKlYDhgOz6AhUqg_0HHYneCAsQFnoECCwQAQ&url=https%3A%2F%2Fen.wikipedia.org%2Fwiki%2FIgnition_interlock_device&usg=AOvVaw1tsG0dTYpQhJhcMbNhnku0

          اولین ماشینی که سیستم هیدروپنوماتیک داشت سیتروئن DS هست
          داداشم

          اولین ماشینی هم که از ecu استفاده کرد سویل نبود

          موافقم 6
          مخالفم 2
  3. افشار

    ۲۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (730 ديدگاه)

    قیمتش زیادی بالا نیست ؟

    موافقم 30
    مخالفم 14
    1. ali(chevynova)

      ۲۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (6824 ديدگاه)

      نه
      وقتی بنز که سهامدارش جیلی چین هست و یه شرکت تمام آلمانی هم دیگه نیست اس کلاسش رو در بالاترین رده که سری میباخ هست با اون قیمت میده بیرون برا کادیلاک که همچنان آمریکایی و اصیل این قیمت کاملا مناسبه

      موافقم 28
      مخالفم 59
      1. Alan.r

        ۲۶ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (1090 ديدگاه)

        (نه وقتی بنز که سهامدارش جیلی چین هست و یه شرکت تمام آلمانی هم دیگه نیست اس کلاسش رو در بالاترین رده که سری میباخ هست با اون قیمت میده بیرون برا کادیلاک که همچنان آمریکایی و اصیل این قیمت کاملا مناسبه)
        وقتی که هیچ دلیلی نداری و فقط می‌خوای یه حرفی زده باشی
        سهامدار بودن جیلی چه ربطی به خوبی یا بدی محصولات بنز داره؟
        واقعا که

        موافقم 19
        مخالفم 7
    2. شامپو

      ۲۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (1036 ديدگاه)

      معلومه که نه
      به این میگن یک آمریکایی واقعی مثل قدیم بریز و بپاش عرض ماشین زیاد
      به به

      موافقم 36
      مخالفم 32
    3. miladzm

      ۲۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (316 ديدگاه)

      نه زیاد نیس
      یه برند لوکس با تولیدات فوق لوکس که لوکس سازی رو به دیگران آموخت باید هم قیمتش زیاد باشه .
      دو برابر این هم ارزش داره
      کادیلاک سوار میشی کادیلاااک

      موافقم 19
      مخالفم 16
      1. viper2

        ۲۶ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (1144 ديدگاه)

        کادلاک . صداتو کلفت کنی و بگی کااد°لاک .

        موافقم 6
        مخالفم 3
  4. MOHAMMAD.DEMON

    ۲۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    یاد آور دوران شکوه کادیلاک
    و گلی که با اون بهار میاد

    موافقم 41
    مخالفم 18
    1. ali(chevynova)

      ۲۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (6824 ديدگاه)

      دقیقا
      من با دیدن عکسهاش یه کادیلاک جدید نمیبینم بلکه یه فلییت وود سری 75 سال 1974 میبینم که همچنان ابهت و پرستیژ اجدادش رو داره

      موافقم 32
      مخالفم 24
    2. miladzm

      ۲۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (316 ديدگاه)

      محمد
      کادیلاک فقط توی یه دوران شکوه نداشته
      این شرکت از روزی که قدم به عرصه وجود گذاشت با خودش عنصر شکوه و جلال رو به دنیای خودرو تزریق کرد .
      همیشه پر شکوه همیشه زیبا همیشه دلربا

      موافقم 15
      مخالفم 6
  5. Alan.r

    ۲۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1090 ديدگاه)

    MAYBACH S680 رو ترجیح می‌دم هم زیباتره و هم کابین لوکس تری داره و خیلی ارزون تر هم هست
    از همه مهم تر این که یه موتور V12 تو کاپوتش غرش می‌کنه
    ۳۰۰ هزار تا واسه این ماشین خیییییلی زیاده

    موافقم 45
    مخالفم 33
  6. Si

    ۲۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (527 ديدگاه)

    شماره 1 سدان های فول سایز

    چقدر یه ماشین میتونه شاهکار باشه

    موافقم 32
    مخالفم 22
  7. محمد

    ۲۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1489 ديدگاه)

    چه خبره آقا شروع قیمت از ۳۰۰ هزارتا!!!!!!!!!! من خودم کادیلاک بازم ولی اگه قرار باشه این همه پول بدم قطعا این ماشین انتخابم نخواهد بود این ماشین باید هم قسمت اس کلاس و سری هفت باشه نه رولزرویس و بنتلی و میباخ

    موافقم 31
    مخالفم 21
    1. viper2

      ۲۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (1144 ديدگاه)

      بحث اینه که تو کادیلاک باز نیستی اداشونو در میاری .

      موافقم 8
      مخالفم 9
      1. محمد

        ۲۶ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (1489 ديدگاه)

        دهه هشتاد که من از کادیلاک سویل به عنوان ماشین روزمرم استفاده میکردم شما احتمالا به دنیا نیومده بودی

        موافقم 3
        مخالفم 0
  8. Hadi

    ۲۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (581 ديدگاه)

    کادیلاک دمش گرم داره خیلی سریع به روزای اوجش تو دهه ۷۰ بر میگرده زمانی که شاهکار هایی مثل سویل و فلیتوود رو میساخت 👌🏼
    ولی من میگم همون فرم سه جعبه ای یا همون سدان سنتی جذاب تر بود براش ولی فست بک هم زیباست و فرم اسپرتی بهش داده…
    ولی فقط کاش کاش بنزینی بود یه بلک وینگ سوپر شارژ داشت تا ابهت یه کادیلاک رو بیشتر داشته باشه…

    موافقم 24
    مخالفم 2
    1. Hadi

      ۲۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (581 ديدگاه)

      و صبحی که با شاهکار کادیلاک شروع بشه…

      موافقم 23
      مخالفم 3
    2. miladzm

      ۲۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (316 ديدگاه)

      کادیلاک همیشه در اوج بوده همیشههه

      موافقم 11
      مخالفم 5
  9. Porsche 911

    ۲۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1222 ديدگاه)

    فقط یه متعصب میتونه از طراحی این ماشین که کاملا با طراحی روز همگام شده یه فلیت وود کلاسیک و قلدر بکشه بیرون
    نمیگم بده ولی اون درصد تعصب رو کم کنین
    الان کادیلاک ماشین معرفی کرده
    خوب یا بد
    چرا رقیب هاش رو میکوبید
    البته کوبیدن شما در نیم سنت سهام اونا هم ارزشی نداره ولی حداقل بیاید یاد بگیریم به نظر دیگران احترام بزاریم شما از اس کلاس بدت میاد ؟ باشه ولی شاید یکی علاقمند اس کلاس باشه. و شما با این نظرات بچگانه و متعصبانه فقط جایگاه خودتون رو پایین میارید

    موافقم 43
    مخالفم 17
    1. ali(chevynova)

      ۲۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (6824 ديدگاه)

      اتفاقا نظرات منفی به این کادیلاک هم اون قیمت 300 هزاردلاریش رو نمیکنه 299999دلار
      تعصب ، تعصب میاره

      موافقم 17
      مخالفم 31
    2. محمد

      ۲۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (1489 ديدگاه)

      داداش این بنده خدا رو ولش کن چون یه نوا داره خودش رو حافظ منافع آمریکا در سراسر گیتی میبینه چند سال پیش یه مقاله کار کرده بود پدال یه ماشین آمریکایی که الان یادم نیست چی بود دنده اتوماتش با کلید کنترل میشد به جای لیور دنده حالا این کلید ها هم رنگشون میرفت و ممکن بود راننده حواسش نباشه کلید اشتباه بزنه هم کیفیت جالبی نداشت و گاهی کار نمیکرد این بنده خدا اومده بود توجیه میکرد و جنرال موتورز صلاح دیده و حتما خوبه که این کلید هارو گذاشته و کوتاه هم نمی اومد😂😂😂😂😂😂
      شمام زیاد باهاش کل کل نکن آدما بعد یه سنی عوض نمیشن

      موافقم 26
      مخالفم 16
      1. ali(chevynova)

        ۲۶ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (6824 ديدگاه)

        اره اتفاقا 10 سال میشه یه نوا 8 سیلندر دارم موتورش هم 305 با سرسیلندر سوپاپ بزرگه ،تازگیا یه کاربراتور کارتر بستم روش خیلی جوابه اهلش میدونه کارتر چه cfm بالایی داره
        قبلش هم پلیموت والیانت 64 داشتیم موتور 6 بود و دنده دستی سیکرونی

        راستی چه خوب یادته اون مطلب رو برا سال 95 بود معلومه از کامنتهای من نهایت لذت رو میبردی که بعد 6 سال یادته

        موافقم 17
        مخالفم 18
        1. محمد

          ۲۶ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1489 ديدگاه)

          آره داداش با خندوندن ما و کاربران لحظات مفرح و ماندگاری رو خلق میکنی راضیم ازت😂

          موافقم 17
          مخالفم 12
        2. ali(chevynova)

          ۲۶ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (6824 ديدگاه)

          البته نکتش اونکه این خنده ، خنده از روی حرصه نه خنده از روی خوشی

          موافقم 13
          مخالفم 15
        3. miladzm

          ۲۶ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (316 ديدگاه)

          حاج علی نوای دلبرت کوپه س یا سدان ؟

          موافقم 6
          مخالفم 6
        4. viper2

          ۲۶ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1144 ديدگاه)

          شما وقتی یه امریکایی فن کامنت میذاره چنان فشار میخورین که زانوهاتون میلرزه و تو جاتون میلرزین . مطمعنم .

          موافقم 6
          مخالفم 7
        5. Porsche 911

          ۲۶ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1222 ديدگاه)

          viper2
          داداش مگه هیولاست ؟!😂

          موافقم 4
          مخالفم 1
    3. viper2

      ۲۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (1144 ديدگاه)

      چطور یکی از شما طرفداران متعصب المانی هیچ وقت به کسی که داره تعصب کشی المانو میکنه و اامریکا رو میکوبه ؛ چیزی نمیگید؟ . بعد ادای روشنفکرا رو هم در میارید . میگید ما متعصب نیستیم امریکایی فنا متعصبن .

      موافقم 7
      مخالفم 9
  10. AMANTE

    ۲۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1856 ديدگاه)

    دوران جدید کادیلاک شروع شده با ترکیب الکتریکی و نگاه به گذشته.
    قشنگ معلومه کادیلاکه، طراحی تخت و کشیده که زیباست و طراحی بهتری از رقبای الکتریکی لوکس داره.
    اما به نظرم دو تا مشکل داره: یک برد ۴۸۰ کیلومتری که خوب قابل قبوله ولی عالی نیست، دوم طراحی داخلی که دوست داشتم زبان طراحی متفاوتی نسبت به مود این روزا میداشت.

    موافقم 21
    مخالفم 2
  11. ارش

    ۲۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    اینکه کادیلاک دوباره ماشینی در حد بزرگانی مثل دویل الدورادو و مخصوصا فلیت وود تولید کرده کلی میارزه

    موافقم 18
    مخالفم 3
  12. نویدی

    ۲۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (304 ديدگاه)

    این قیمت واسه کادیلاک خیلی زیاده…کی بنتلی فلایینگ اسپور رو بیخیال میشه اینو میخره؟

    موافقم 14
    مخالفم 23
    1. miladzm

      ۲۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (316 ديدگاه)

      اونی که داره میخره خوب هم میخره ؛ تو هم بیشتر نگران جیب خودت باش پراید مدل ۷۷ دوگانه سوزت دیگه بدجوری خسته شده توی قرعه کشی پیش رو شرکت کن تا بلکه به زور با هزار تا وام و قسط و قرض واسه خودت شاید بتونی ماشین جدید بگیری .

      موافقم 14
      مخالفم 22
    2. ali(chevynova)

      ۲۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (6824 ديدگاه)

      بنتلی منظورت همونه که ورشکسته شد و فولکس اومد خریدش و اصالت اشرافی انگلیسیش رو آلمان بدست آورد؟

      موافقم 15
      مخالفم 24
    3. سوشیانت

      ۲۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (1952 ديدگاه)

      من

      موافقم 1
      مخالفم 4
      1. نویدی

        ۲۶ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (304 ديدگاه)

        سلیقه شما محترمه

        موافقم 4
        مخالفم 1
  13. arshia

    ۲۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1749 ديدگاه)

    خیلیم عالی
    ولی با وجود اینکه شاید بببععضیاااا گیر بدن
    طراحی عقبش اصلا برای یه سدان فوق لوکس ۳۰۰ هزار دلاری نیست
    خصوصا فرم چراغ عقب که انگار یه چوب هاکی قرمز گرفتن کوبیدن روش
    فقط من یه چیزو نفهمیدم
    یعنی کلا میشه طراحیشو تغییر داد اونجوری که تو متن نوشته؟!

    موافقم 5
    مخالفم 16
    1. AMANTE

      ۲۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (1856 ديدگاه)

      طراحی کلی رو که تغییر نمیدن، تغییراتی مثل رنگ بدنه، چرم داخل چه رنگی و چه جنسی باشه، دوخت اش چه مدل بشه و…..

      موافقم 4
      مخالفم 0
  14. ....

    ۲۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (52 ديدگاه)

    ((خریداران سلستیک با یک طراح از کادیلاک هماهنگ خواهند شد تا خودرو را مطابق سلیقهٔ خود طراحی کنند. به گفتهٔ این شرکت، هیچ دو دستگاهی از این خودرو مشابه هم نخواهد بود زیرا خریداران آپشن‌های شخصی‌سازی فراوانی خواهند داشت. کادیلاک سلستیک در مرکز فنی جنرال موتورز در میشیگان بصورت دست‌ساز تولید خواهد شد و تیم مونتاژ در یک زمان روی بیش از شش دستگاه خودرو کار نخواهند کرد. قیمت این پرچم‌دار جدید کادیلاک از ۳۰۰ هزار دلار آغاز می‌شود که این رقم بسته به سفارشات خریداران افزایش پیدا خواهد کرد.))آفرین ، این یعنی بازگشت کادیلاک به اصالت دهه ۷۰

    من هیچی نمی‌گم ، فقط درخواست سوسماس دارم

    موافقم 19
    مخالفم 5
  15. امیر

    ۲۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    مازیار جان
    دوست عزیز
    در مورد سیستم هیدروپنماتیک مرسدس در دهه ۷۰ گفتی
    بی زحمت یه سرچ در مورد همین سیستم در خودروهای جنرال موتورز در دهه های قبل تر هم داشته باشید(یا حتی دیگر خودروسازها!)

    موافقم 15
    مخالفم 9
    1. ali(chevynova)

      ۲۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (6824 ديدگاه)

      درسته
      سال 1956 بیوک در سدانهای خودش نظیر سوپر سدان تعلیق عقب هیدرولیکی داشت
      20 سال بعد تازه بنز اومد این سیستم رو اونم در تولید محدود روی اس کلاس ارائه داد

      موافقم 15
      مخالفم 13
    2. مازیار

      ۲۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (2569 ديدگاه)

      امیرجان
      ممنون بخاطر یادآوریت
      من هیچوقت منکر کادیلاک یا هر برند سابقه دار دیگه ای نیستم
      اون کامنت رو هم در جواب کسی فرستادم که از پولمن و 450SEL6.9 به عنوان هیچ نام می بره
      توجه کردید؟ “هیچ”
      هرچند کلا از اون ریپلی پشیمون شدم اما همیشه کامنت ریپلی شده رو نسبت به کامنت اصلی بسنجید

      موافقم 16
      مخالفم 8
      1. ali(chevynova)

        ۲۶ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (6824 ديدگاه)

        البته نمیشه گفت پولمن هیچ بود چون توان رقابت با محصولاتی مثل (گاز چایکا)
        رو داشت و واقعا از اون سر تر بود اما خوب وقتی پای استانداردهای لیموزین سازی که کادیلاک و لینکلن بوجود آوردن بخوایم مقایسه کنیم همون کلمه هیچ برازنده بود براش

        موافقم 10
        مخالفم 17
        1. مازیار

          ۲۶ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (2569 ديدگاه)

          علی شورولت
          آره بنز هیچه رولزرویس پوچه فراری نابوده و کلا همون که شما میگی سند هست
          اونقدر متعصبی که صدای همفکرای خودتم درآوردی
          بنظرم کامنت هات بیشتر از اینکه هواداری امریکایی باشه تخریبش هست (کیفیت مهم نیست تیراژ مهمه و صدها مثال دیگه)
          مثل اون امریکایی فن که از امریکایی فن دیگه تقاضا کرد از داج طرفداری نکنه

          و فکر میکنم تو یه جایی مثل اینجا اولین کار یا لطفی که هر کسی میتونه و باید در حق خودش بکنه پرهیز از تبادل نظر بی فایده هست
          کاری که من امروز با ریپلی کامنت شما نکردم اما سعی میکنم دیگه انجام ندم
          برقرار باشی هموطن

          موافقم 12
          مخالفم 3
        2. ali(chevynova)

          ۲۶ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (6824 ديدگاه)

          همفکرهای من عینه من نظرشون اونکه کادیلاک در حال حاظر توان ساخت ماشین 300 هزاردلاری رو داره همانطور که 1958 الدورادو رو 13000 دلار میفروخت
          بهتره دست از تعصب و جبهه گرفتن در برابر ماشینهای ساخت آمریکا رو بردارید

          موافقم 3
          مخالفم 14
        3. مازیار

          ۲۷ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (2569 ديدگاه)

          استاندارد لیموزین سازی که کادیلاک و لینکلن بوجود آوردن:
          دو متر کاپوت
          سه متر اتاق
          یک متر صندوق عقب
          هندلینگ و ترمز تباه
          تا سیصد متر بعد هر موج تو جاده صندوق عقب بالاپایین بده

          موافقم 8
          مخالفم 2
  16. احمدرضا

    ۲۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (729 ديدگاه)

    خیلی بعیده با این قیمت که تازه شروعش از سیصد تاس موفق بشه مخصوصا با وجود رقبای انگلیسی

    موافقم 15
    مخالفم 14
  17. بهنام

    ۲۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (833 ديدگاه)

    به شخصه آخرین انتخابم در این کلاس هم نیست.ظاهرش ابدا تجمل و اشرافیت رقبا رو نداره . ولی دوست دارم کادیلاک با این مدل موفق بشه چون کمپانی قابل احترامیه .

    موافقم 12
    مخالفم 6
  18. Porsche 911

    ۲۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1222 ديدگاه)

    حقیقتا ظاهرش زیبا هست اما به این کلاس نمیخوره طراحی فست بک رو یه ماشین سوپرلوکس ۳۰۰ هزاردلاری فکر نمیکنم خیلی زیبا باشه

    موافقم 10
    مخالفم 4
  19. RezaRs

    ۲۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (278 ديدگاه)

    خیلی لوکس و زیباس اما مشخصاتش زد تو ذوقم‌ بردش خیلی کمه نسبت به قیمتش واقعا کمه ولی خب چون دست سازه و تولیذ محدود و پس از مدت ها کادیلاک رو به کلاس فوق لوکس وارد میکنه باید بگم امیدوارم تو این قمار نبازه
    دوستان یه نکته این ماشین فپق لوکسه پس قیمت هاشونو نباید با هر ماشین برقی مقایسه کنید ولی بازم میگم برد کمه انتظارم بیشتر بود زاستش میکفتم الان بیاد برذش ۱۰۰۰ تاس ولی خب کاش به عقب برگردیم و نذاریم جنرال موتور شخصیت کادیلاک رو خراب کنه کادیلاک رقیب رولز رویس بود الان رقیب بنز و بی ام وس ( با سلستیک نیست در مجموع با کل برندشم) در خالی که اون م‌قع بیوک رقیب بنز بود جنرال موتورز شخصیت بیوک و کادیلاک رو نابود کرد و یه کلاسزاورد

    موافقم 8
    مخالفم 1
    1. RezaRs

      ۲۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (278 ديدگاه)

      یه کلاس اورد پایین تر چن سال کادیلاک فوق لوکس نساخت
      با اسکالید ext نابودتر کرد اعتبارشو

      موافقم 4
      مخالفم 2
      1. RezaRs

        ۲۶ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (278 ديدگاه)

        میتونم بگم پس از سالهاست که کادیلاک تازه اومدهتو مسیر درست بعد این تغییر ماهیت ها مکنه باعث شکست بشه همونطور که برای پونتیاک شد
        کمپانی که همیشه سریعترین ماسل کارهارو میساخت کمپانی که اولین ماسل کارو ساخت یه اشغالی مث ازتک رو با اسمش دادن بیرون جنرال موتورز خراب کردن برند های با ارزش تو سابقش کم نیست امیدوارم با مدیریت درست و خوب خانم بارا دیکه تو وادی درجا زدن و نابود شدن نرن خصوصا هر زیر برندیم داغون کردن کادیلاک رو خوب و بالا نگه دارن

        موافقم 3
        مخالفم 2
  20. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

    ۲۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    کدیلاک با این معجزه فاصله با رولز و بنتلی رو جبران کرد همزمان با سرعت نور ازشون رد شد رفت.دیگه جایگاه برتر لوکسترین ماشین دنیا برا کدیلاکه.در ضمن فرمان گیری چرخ عقب در ct6 هم موجوده

    موافقم 13
    مخالفم 20
    1. miladzm

      ۲۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (316 ديدگاه)

      داداش بخوایم نخوایم خودروسازی انگلیس خیلی وقته که تموم شده فقط یه اسم و ماکت ازش مونده که اون هم به خواست المان کبیر هست .

      موافقم 8
      مخالفم 7
  21. بهزاد

    ۲۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (2436 ديدگاه)

    اینهم از اون پروژه های بی فایده ی کادیلاک هست که موجب از دست دادن بودجه میشه بدون برگشت سرمایه.
    انتهای صنعت خودروی آمریکا و چشم اندازش به تولید وانت و ترک و شاسی بلندهای فول سایز میرسه و در سایر کلاسها شانسی ندارن حتی با وجود برقی شدن.

    موافقم 20
    مخالفم 18
    1. ali(chevynova)

      ۲۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (6824 ديدگاه)

      بهزاد
      آینده بین صنعت خودروسازی
      بعد استاد موستانگ هم جزوه وانتها و شاسی بلندهاست که 6 ساله مدام پرفروشترین کوپه اسپرت جهانه؟

      موافقم 14
      مخالفم 13
      1. بهزاد

        ۲۶ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (2436 ديدگاه)

        دوست عزیز این خودرو در فروش با یک شیب کاهشی روبرو هست و هر سال هم این روند دنبال میشه و یک مدل خودرو که بیشترین سهمش در آمریکاست و در قیمت گذاری اون حد نهایی پایین و با سود کم به فروش میرسه نمیتونه آینده ی یک برند را تضمین کنه.

        موافقم 5
        مخالفم 5
      2. GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی

        ۲۶ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (526 ديدگاه)

        دوستان عزیز شماها منظور من رو اشباه فهمیدین منظور من این است که ذاگر کسی بین این سه خودرو یکی رو انتخاب کنه قطعا رولز رویس یا رولز رویس هست چون شناخته تره و کلاس بیشتری دارن و این ماشین بجای حس لاکچری حس یک محصول میان رده رو داره تناصب طراحی زیادی هم نداره و ادم احساس میکنه چینی هست حداقل اگه از میباخ اسم و از رولز رویس نام باقی مونده این هیچی نداره به غیر از گجت و نام بزرگ خاطره کادیلاک

        موافقم 1
        مخالفم 1
    2. سوشیانت

      ۲۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (1952 ديدگاه)

      کی گفته تو سدان حرفی برای گفتن ندارن حتی دلیل هم نمیتونی برای اثبات حرفت بیاری کادیلاک ct6 رو یادته اون موقع که اومد آپشن هایی مثل چهار تا در برقی و ۳۴ تا اسپیکر و آینه دوربینی عقب داشت که هیچکدوم از سدان های انگلیسی و آلمانی نداشتن الان هم که بحث نمایشگر بزرگه راحت eqs رو هم کنار زده تو سدان های اسپرت هم که ct5 v بلک وینگ با ۶۶۸ اسب از تمامی رقبای آلمانیش قوی تره

      موافقم 1
      مخالفم 2
  22. حمید

    ۲۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (370 ديدگاه)

    از پیش شکست خورده است !
    این برند در حد و حدود این قیمت ها نیست

    موافقم 16
    مخالفم 17
    1. ali(chevynova)

      ۲۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (6824 ديدگاه)

      مثل بنز که در حد همون اروپا هم نبود و جیلی و بایک چین سهامش رو خریدن

      موافقم 11
      مخالفم 18
      1. امیر

        ۲۶ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (53 ديدگاه)

        فک کنم با صنعت خودروسازی آشنا نیستید

        موافقم 10
        مخالفم 3
    2. احمدرضا

      ۲۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (729 ديدگاه)

      بهتره یکم در مورد این برند مطالعه کنی

      موافقم 9
      مخالفم 1
    3. viper2

      ۲۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (1144 ديدگاه)

      این برند همونی بود که استارت برقی رو برای اولین بار اختراع کرد . و هزار تا اختراع دیگر . این برند .

      موافقم 9
      مخالفم 2
  23. امیرحسین

    ۲۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (385 ديدگاه)

    برقیه بی درد نمیخوره که

    موافقم 2
    مخالفم 5
  24. امیر

    ۲۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (53 ديدگاه)

    میباخ s680 رو ترجیح میدم چون حداقل از نظر طراحی بیرونی و داخلی فوق العادس و نباید از موتور v12 گذشت که واقعا تو این دوره حکم الماس رو داره

    موافقم 9
    مخالفم 7
  25. Afg

    ۲۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (497 ديدگاه)

    بهش میاد امریکایی باشه
    جدای از تعصب دنیا در صنعت نظامی و غیر نظانی مدیون المان و دانشمندای المانی هست مخصوصا بعد از جنگ جهانی دوم به بعد دانشمندای المانی با تمام طرحهای خودشون بین کشورهای متفق تقسیم شدن و امریکا و شوروی سابق بیشترین سهم بردن و نبوغ المانها در زمان جگن سرد به اوج خودش رسید

    موافقم 1
    مخالفم 10
  26. Royal Driver Uk 70

    ۲۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1293 ديدگاه)

    خیلی خوبه ولی زیادی گرونه

    موافقم 5
    مخالفم 0
  27. SLR _ 722

    ۲۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (231 ديدگاه)

    هرچقدر این ماشین جالبه کامنت های زیرش دردناکه .

    اینکه برای بالابردن کادیلاک کسی برای مثال بنز رو تخریب کنه در اصل به خود کادیلاک ضربه میزنه .
    این دعوا ها مثل دعوا سر بهتر بودن قیمه و قورمه سبزیه ، هر برندی در دنیای خودرو بو و عطر خودش رو به این صنعت اضافه میکنه ( جدا از خودرو ساز های داخل که بوی تعفن میدن )
    در زمان شاه هم لیموزین و خیلی از ماشین های تشریفات بنز بودن و ماشین های شخصیشون هم رولزرویس و بنز شاملش می‌شده . اگر قضیه آنقدر یکطرفه می‌بود باید همه گاراژ کادیلاک می‌بود ( قطعا ماشین امربکایی هم داشتن ) ، ولی میبینیم که کسایی که واقعا حق انتخاب داشتند چطور انتخاب کردند .
    درنهایت اگر کسی طرفدار برندی باشه باید به رقیب ها احترام بزاره چون بدون رقابت بنز یا کادیلاک یا هر کس دیگه در حد سایپا و ایران‌خودرو باقی می موندن .

    موافقم 13
    مخالفم 5
    1. viper2

      ۲۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (1144 ديدگاه)

      کی گفته شاه و کلا گارد شاهنشاهی کلا کادیلاک و لینکلن سوار میشدن . شما فیلم های رضا شاه رو نگاه کن . سوار فلیت وود ۱۹۵۵ سوار میشد . بعدشم محمدرضا شاه هم سوار لینکلن و کادیلاک های ۱۹۷۵ میشد . واقعا بدون هیچ تعصبی توی دهه هفتاد ۵۰ و ۶۰ و ۸۰ کادیلاک از ظر کیفیتی و تکنولوژی برتر بود . اما بعد تو دهه نود لکسوس با مدل ls400 زد رو دست کادیلاک بی ام و بنز واقعا لکسوس ls400 برتر از رقبای خودش بود ولی پرستیژ نداشت ‌ . اما همچنان از لحاظ تکنولوژی ،کادیلاک از نظر تکنولوژی و موتور میتونست پای بنز بیاد بالا تا الان . الانم که دیگه کادیلاک محصولی در حد بنز ساخته از لحاظ کیفیتی و همچنین تکنولوژی هم که احتمالا روی دست بنز هست . و امیدوارم که این ماشین رو بتونیم خودمون سوار شیم و بین این و بنز ها و رولزرویس انتخاب کنیم و مقاله بنویسیم .

      موافقم 9
      مخالفم 4
      1. SLR _ 722

        ۲۶ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (231 ديدگاه)

        دوست عزیز اون ها چندین ماشین از برند های مختلف داشتند و قطعا از همه خودرو سازان مطرح استفاده کردند ، بحث من این هست که توی خود موزه سعد آباد انواع رولزرویس و بنز و کادیلاک و غیره به عنوان خودرو های شخصی شاه و خانوادش در معرض نمایش هستند و این نشون میده خوشبختانه هیچ وقت خودرو سازی یک قطبی مطلق نبوده و نخواهد بود .
        اتفاقا اخیرا یک بررسی از لکسوس ls400 و اس کلاس و سری هفت ( طبیعتا مدل های همون سال ها ) بود که در اون لکسوس آخر شد ( همون مقایسه که آخرش باهاشون افرود هم رفتن و پدال هم فکر کنم کار کرد مقالش رو )
        خلاصه اینکه بنظر من کادیلاک و بنز و بیمر و اکثر لوکس سازان همیشه شونه به شونه هم در حال حرکت بودند ولایق احترام هستند .
        بی احترامی به هر کدوم بی احترامی به کل خودرو دوستان هست

        موافقم 4
        مخالفم 1
        1. viper2

          ۲۶ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1144 ديدگاه)

          صحیح . اما خب شاید واقعا لکسوس هم تو ون سال اخر شده بود . ولی تعجب میکنم چون تو اون سال لکسوس خیلی مقام دار بود .
          با پارت اخر کامنتتون به شدت موافقم

          موافقم 3
          مخالفم 0
  28. مهردادکمال

    ۲۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1839 ديدگاه)

    فوق العاده زیبا و جذاب و نو آور از همه جالبتر اینکه با یک سدان الکتریکی روبرو هستیم نه کراس اور و این رو در نظر بگیریم که الان اکثرا خواهان شاسی بلند هستن تا سدان. این کادیلاک ثابت میکنه که سدان ها خیلی از کراس اورها زییاترن و هماهنگتر و ظریفتر دیده میشن اما…. برچسب قیمتی عجیب این مدل که عملا وارد بازی با رولزرویس میشه برای این جذاب لعنتی مطمئنا دردسر ساز میشه چون برند کادیلاک یا هر برند امریکایی یا اروپایی(حتی میباخ های دهه قبل زمانی که برند مستقلی بود) نتونستن جلوی رولزرویس کاری پیش ببرن! طرفدار رولزرویس نیستم اما این یک واقعیته

    موافقم 5
    مخالفم 1
  29. akrh78

    ۲۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1358 ديدگاه)

    عقبش انگار خربزه مشهدی هست بعد 300 هزارتا پول میخوان برا این طراحی ناموزون؟ تقویم رو نگا کردم نزدیکای 1 اوریل نبود
    همین الان رقبای از این سریعتر، با برد بیشتر، با کیفیت بهتر هستن. چه امریکایی چه اروپایی. برقی بنزینی هیبریدی. تازه قیمتشونم نهایتا نصف قیمت این خربزه هست
    بجز کسی که پرچم امریکا رو روی لپ چپ قمبلش تتو کرده باشه المانی ها و انگلیسی ها رو ول نمیکنه اینو بخره

    موافقم 8
    مخالفم 11
    1. سوشیانت

      ۲۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (1952 ديدگاه)

      خب شما هم پرچم آلمانی ها و انگلیسی ها رو تتو کردی :)

      موافقم 2
      مخالفم 0
  30. Taha Malek

    ۲۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (914 ديدگاه)

    طراحی فوق العادس
    ماشین آمریکایی باید داد بزنه من فرق دارم طراحی عقب اصلا زشت نیست فقط سبک کاملا جدیدیه کادیلاک ازت راضیم همینو برو جلو

    موافقم 6
    مخالفم 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا