هیوندای

احتمال تولید نسخه N پرفورمنس هیوندای توسان

برخی خودروسازان مترادف عملکرد بالا هستند. هیوندای جزو این دسته نیست اما اگر رئیس بخش N پرفورمنس هیوندای آقای آلبرت بیرمن راه خود را ادامه دهد شاید این موضوع تغییر کند. شاید خبرهایی درباره‌ی هاچبک داغ i30 N شنیده باشید اما طبق خبری که از رسانه‌ی درایو منتشر شده، شاید این تنها یک آغاز باشد.


بیرمن در مصاحبه با این رسانه گفته که محدودیتی وجود ندارد و i30 N اولین محصول پرفورمنس بالای هیوندای بوده و محصولات دیگری در راه است. از جمله این خودروها می‌توان نسخه‌ی کوپه‌ی i30 و ولوستر جدید را نام برد. بیرمن قویاً تأکید می‌کند که امکان تولید نسخه پرفورمنس کراس اوور توسان وجود دارد. او می گوید پلتفرم خوبی برای ساخت یک شاسی‌بلند پرفورمنس وجود دارد.

قطعاً خریداران به خرید کراس اوورها و شاسی بلندها هجوم آورده‌اند. این امر باعث شده سود و فروش مدل‌های سواری کاهش یابد و در برخی موارد حتی شاهد افت فروش ۲۰ درصدی این‌گونه خودروها بوده‌ایم. از طرف دیگر فروش شاسی بلندها و کراس اوورها نسبتاً پایدار باقی مانده است.

البته بررسی پاسخ و بازخورد خریداران به هاچبک i30 N می‌تواند یک حرکت هوشمندانه برای هیوندای باشد. اگر نهایتاً خریداران روی خوشی به این خودرو نشان دهند تولید نسخه‌ی اسپورت تر کراس اوور توسان ایده‌ی بدی نخواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. امین

    ۷ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (384 ديدگاه)

    هیوندای کیا سهم قابل توجهی از بازار را با تکنولوژی های خوب به دست گرفته اما هنوز افراد متعصب نظرات دیگه ای را بیان میکنند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Sina

    ۷ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (234 ديدگاه)

    مورچه چیه که کله پاچش چی باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رامتین

      ۷ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (3050 ديدگاه)

      ماشینت چیه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. بهرام

      ۷ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (112 ديدگاه)

      سینا یه جوری میگی مورچه چیه کله پاچش چی باشه آدم فکر میکنه مازراتی یا لامبورگینی یا بوگاتی سوار میشی … مرد مومن الان دیگه سوار شدن چینی ها هام برامون آرزوست کجای کاری تو ???

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Toros

    ۷ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (5 ديدگاه)

    توسان در هر 30000 تایر میخوره و باید عوض بشه
    سوناتا کلا مشکل جلوبندی داره
    سانتافه وقتی تو دست انداز میافته احساس میکنی تو وانت نشستی
    حالا من ماندم منظور هیوندای از پرفورمنس چیه و میخواد چه چیزی را بهبود ببخشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رامتین

      ۸ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (3050 ديدگاه)

      اینها بخاطر سیستمهای تعلیق ارزونی هست که روش نصب شده. شما جنسیس سوار شو بعد نظرت زمین تا آسمون فرق میکنه نسبت به بقیه محصولات هیوندا از لحاظ نرمی و هندلینگ. بین کیا هم اپتیما این ویژگی را تا حدودی داره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Toros

        ۸ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (5 ديدگاه)

        بله آقای رامتین من از قضا جنسیس سوار نشدم اما چندی پیش در همین پدال مقاله ای نوشته شده بود در مورد عیب رینگهای پیستون PVR جنسیس
        یعنی میخوام بگم وقتی در محصولات اینها بگردی هر محصول ایراد خاص خود را دارد البته من نمیخوام و نمیتوانم هیوندای را خراب بکنم هیوندای واقعا در این یک دهه اخیر واقعا خیلی خیلی خوب کار کرده و دقیقا به خاطر همین خوب بودنش هست که آدم بر روی یک سری ایرادهای محصولات هیوندای حساس میشه، مثلا من چند روز پیش سوناتایی را دیدم که بغل جاده داشت تایر عوض میکرد یعنی این اتفاق نبایستی بیافته برای محصولات هیوندای!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا