هفته نامه

مهم‌ترین اعداد خودرویی هفته

بیشتر از یک سال است که جمعهٔ هر هفته با سری مطالب مهم‌ترین اعداد خودرویی هفته همراه شما هستیم و حال امروز هم در نخستین آدینهٔ سال ۱۳۹۷ با شصتمین قسمت از این سری مطالب در خدمت شما هستیم.

۵

این تعداد محصولات جدید فورد است که به‌زودی طی رویداد ویژه‌ای معرفی خواهند شد. این خودروها شامل مدل جدید برانکو، اکسپلورر ST، موستانگ شلبی GT500 جدید، یک خودروی الکتریکی عملکردی بنام مک وان و یک کراس‌اوور کوچک برای رقابت با جیپ رنگید می‌شود.

۷

این تعداد سوپراسپرت‌هایی است که در جاده‌ها از خودروهای فرمول یک در پیست سریع‌تر هستند. این لیست شامل خودروهایی چون بوگاتی شیرون، هنسی ونوم GT و کوئنیگ‌زگ آگرا RS می‌شود که هرکدام توانایی دستیابی به حداکثر سرعت‌هایی بیش از ۳۲۰ کیلومتر در ساعت را دارند.

۳

این تعداد سوپراسپرت‌های موتور وسطی است که می‌تواند طی چند سال آینده در سبد محصولات آستون‌مارتین حضور داشته باشند. یکی از این سوپراسپرت‌ها که تأکید بیشتری هم روی آن وجود دارد برای رقابت با فراری ۴۸۸ در نظر گرفته شده درحالی‌که سومین نمونهٔ آن‌ها، سوپراسپرتی قدرتمندتر خواهد بود که آستون‌مارتین آن‌را برادر والکیِری می‌داند.

۱۰۰۰

این تعدادی از اس‌یووی لامبورگینی اوروس است که برنامه‌ریزی شده تا پیش از پایان سال جاری تولید شود. همچنین سازندهٔ ایتالیایی برآورد کرده است که مجموع تولید اوروس امسال به پنج هزار دستگاه برسد درحالی‌که مجموع تولید این اس‌یووی عملکردی تا سال ۲۰۱۹ به هشت هزار دستگاه خواهد رسید.

۵۰۰۰

این میزان مبلغی به دلار است که با پرداخت آن می‌تواند در ایالات‌متحده خودروهای دست‌دوم جذابی را خریداری کرد. با این مبلغ از مزدا ۶ اسپید گرفته تا تویوتا MR2 اسپایدر و نیسان ۳۰۰ZX را می‌توان خریداری کرد. این لیست شامل هشت خودرو می‌شود که از جذاب‌ترین گزینه‌های دست‌دوم هستند درحالی‌که حساب بانکی خریدار را هم خالی نمی‌کنند (به‌زودی طی مطلبی مجزا این هشت خودروی جذاب ارزان‌قیمت را معرفی خواهیم کرد).

 

منبع: Motor1

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. F۲۲RAPTOR

    ۳ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (2599 ديدگاه)

    من احتمال میدم فورد مک وان همون‌طور که ذکر شده، یه الکتریکی عملکرد محور و اسپورت باشه یه چیز شاید تو مایه های ماستانگ تماما الکتریک

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مهدی دهقان

    ۳ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (67 ديدگاه)

    با پول یه پرایدکه یکسال هم کارکرده باشه چی میخرن …….. چطور خودکشی کنم که دردش کمتر باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حمید

    ۴ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    من عاشق برانکو هستم البته کلاسیکش اینکه میاد هم باید خوب باشه
    در ضمن اینم یک عدد
    ۵۰
    این مبلغی است که امسال باید برا خرید یک تیبا دو بپردازی البته به ملیون تومان
    خخخخ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. حمیدرضا

    ۴ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    منتظر اون مقاله مبلغ 5000 دلار یا 25000000 تومان هستم ببینم فرق دو کشور در چی هست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا