میتسوبیشی

محصولات میتسوبیشی، بدفروش‌ترین خودروهای بازار آمریکا!

هم‌اکنون خوش‌فروش‌ترین خودروی صفرکیلومتر بازار ایالات‌متحده شورلت تریل‌بلیزر است که تنها ۱۹ روز در نمایندگی‌های فروش در انتظار خریدار باقی می‌ماند. از سوی دیگر، طبق مطالعهٔ iSeeCars، بدفروش‌ترین خودروی بازار آمریکا به ۱۰ برابر زمان بیشتری از این برای فروش نیاز دارد. به گفتهٔ این وب‌سایت که داده‌های مربوط به بیش از ۹ میلیون خودروی نو و کارکرده که بین نوامبر ۲۰۱۹ تا ژوئن ۲۰۲۰ به فروش رسیده‌اند را بررسی کرده، میتسوبیشی اوت‌لندر بدفروش‌ترین خودروی نو در ایالات‌متحده در این دوره بوده است.

طبق مطالعات آی‌سی‌کارز، اوت‌لندر به‌طور متوسط برای فروش به ۱۹۷.۷ روز زمان نیاز دارد. متأسفانه، رتبهٔ دوم بدفروش‌ترین خودروی بازار آمریکا هم به یکی دیگر از محصولات میتسوبیشی یعنی اکلیپس کراس اختصاص دارد که ۱۸۷.۷ روز طول می‌کشد تا فروخته شود. برای مقایسه، میانگین زمان فروش برای همهٔ خودروهای صفرکیلومتر بازار ۹۶.۹ روز است یعنی نصف زمانی که این میتسوبیشی‌ها برای فروش نیاز دارند؛ بنابراین اصلاً تعجب‌آور نیست که میتسوبیشی در ایالات‌متحده با مشکل مواجه شده و فروش آن در سه‌ماههٔ دوم سال جاری ۷۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

البته هردوی این کراس‌اوورهای بدفروش به‌زودی به‌روزرسانی‌های قابل‌توجهی را تجربه خواهند کرد که این موضوع باید بر تمایل خریداران تأثیر بگذارد؛ اما این برند ژاپنی اخیراً نه‌فقط در ایالات‌متحده بلکه در سایر نقاط جهان و به‌ویژه در اروپا هم با مشکلاتی روبرو بوده است. البته میتسوبیشی مثل شریکش نیسان می‌خواهد با تازه‌سازی سبد محصولات خود، جهشی به سمت جلو داشته باشد. این شرکت می‌خواهد سبد محصولات خود در آمریکا را دگرگون کند اما از سوی دیگر با تمرکز بیشتر روی بازار جنوب شرق آسیا، قصد دارد فعالیت خود در اروپا را بسیار کاهش دهد. در همین رابطه، میتسوبیشی اعلام کرده است که محصولات جدید خود را در اروپا عرضه نخواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۴ دیدگاه‌ها

  1. رامین

    ۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (919 ديدگاه)

    دارن چه بلایی سر این برن میارن. خدا لعنتشون کنه. یه زمانی با لنسر و پاجرو و اکلیپس آقایی می کردن. افسوس :((

    موافقم 69
    مخالفم 6
    1. حمید

      ۷ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (1724 ديدگاه)

      اخه اوتلندر مثل نعش کش هست و اکیلیپس شبیه بچه قورباغه که دگر دیسیش کامل نشده

      موافقم 18
      مخالفم 1
      1. Ahmadreza 2002

        ۷ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (1465 ديدگاه)

        در مورد اوتلندر باهات موافقم بیشتر از این که کلاس اوور باشه استیشنه

        موافقم 11
        مخالفم 0
    2. مزدا

      ۷ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (2037 ديدگاه)

      نیاز به گروه طراح قوی دارند. میتسو داره به بی راهه میره با این مدیریت

      موافقم 11
      مخالفم 0
  2. حمید

    ۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (370 ديدگاه)

    وقتی به جای لنسر اوو ، اشغال تولید کنی همین میشه

    موافقم 46
    مخالفم 3
    1. SS

      ۶ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (745 ديدگاه)

      مشکل این بود که لنسر و اوو هم کسی نمیخرید و اکثر دوستدارانش کسانی بودن که قدرت خریدش رو نداشتن و بازارش خیلی محدود بود
      با ورود میتسوبیشی به اتحاد رنو-نیسان هم فکر نمیکنم وضعیتش بهتر بشه چون اوضاع رنو و نیسان هم آشفته هست

      موافقم 24
      مخالفم 6
  3. Saeed

    ۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (349 ديدگاه)

    میتسوبیشی خیلی وقته داره خراب میکنه و با شتاب میره پایین.به خاطر همینه تو بعضی جاهای دنیا بهش میگن میتسوشیتی…‌

    موافقم 32
    مخالفم 5
    1. Ahmadreza 2002

      ۷ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (1465 ديدگاه)

      کجا میگن اینو؟

      موافقم 12
      مخالفم 0
  4. NAVID۰۰۹۸

    ۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (10246 ديدگاه)

    تنها تشابُه بازار خودرو ایران با آمریکا ، همین بد فروش بودن میتسوبیشی هست ? .
    میتسوبیشی خوبی بود که نابود شد .

    موافقم 40
    مخالفم 7
  5. امین

    ۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (98 ديدگاه)

    حیففففف…..?

    موافقم 11
    مخالفم 3
  6. Peyman56

    ۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (138 ديدگاه)

    میتسوبیشی بعد از دهه نود و با آغاز هزاره جدید رو به افول گذاشت.هنوز که هنوزه عاشق پاجرو مدل ۹۳ هستم.مقایسه کنید اون طراحی بدیع و بی نقص که هیچ جای اشکالی نداشت رو با این اوت لندر بی روح که هیچ نکته هیجان انگیزی نداره نه در زمینه طراحی و نه لذت راندن.

    موافقم 23
    مخالفم 2
  7. Ali2240

    ۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (513 ديدگاه)

    خیلی جالبه خوش فروش ترین ماشین 19 روز باید توی نمایندگی بمونه
    توی ایران بدفروش ترین ماشین رو با قراردادی ننگین زودتر از اینکه مواد اولیش از معدن استخراج بشه میفروشن به ملت. نه اپشنش معلومه نه قیمتش معلومه… دلخوش به این مقدار نباشید

    موافقم 39
    مخالفم 1
    1. ADAK

      ۸ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (1847 ديدگاه)

      ایوول داری

      موافقم 2
      مخالفم 1
  8. بی ریا

    ۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (297 ديدگاه)

    بدترین بی کیفیت ترین و بی آینده ترین خودروساز ژاپنی که درحه اعتبارش حتی از سوزوکی و دایهاتسو هم پایینتر اومده
    فقط با تغییر مدیریت میتونه دوباره اوج بگیره
    یادش بخیر دوران گالانت ها و لنسرها و پاجروها

    موافقم 11
    مخالفم 14
  9. بی ریا

    ۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (297 ديدگاه)

    دوستان خواهشا بیاید همفکری کنیم و نطر بدیم
    به نظر شما چرا خودروسازی ژاپن از اوایل قرن جدید شروع به ریپ زدن و عقبگرد کرد

    موافقم 10
    مخالفم 11
    1. Ahmadreza 2002

      ۷ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (1465 ديدگاه)

      من نظرم پیشرفت جهشی تکنولوژی های ماشین ها بود که اگه بخواییم دقیق تر بگیم از زمان معرفی اس کلاس ۲۲۱ شروع شد و توقعات از ماشینا خیلی بالا رفت که این دوام رو کاهش میداد و با رویکرد ژاپنی ها متضاد بود و مورد بعدی هم به نظرم اتکای زیادی به خرد جمعی میتونه باشه

      موافقم 6
      مخالفم 2
    2. مهدی

      ۷ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (1325 ديدگاه)

      بی ریا
      از اویل سال ۲۰۰۰ توجه شرکت های خودرو سازی روی افزایش قلبلیت اطمینان دسترس پذیری ایمنی و تعمیر پذیری خودرو ها معطوف شد و عملا تنهت مزیتی که باعث شده بود خودروسازان ژاپنی از بقیه خودرو سازان جدا باشن عملا کم رنگ شد و میبینی که مثلا یک اشکودا بعد از ۶۰۰ هزار کارد همچنان موتور سالمی داره (خبر و کلیپش دیدم) در نتیجه رقبای اروپایی کره ای و حتی امریکایی کم کم بازار ژاپنی ها گرفتن البته این دلیل بر ضعف ژاپنی ها نیست بلکه تغییر استراتژی سایر شرکت هاس

      موافقم 0
      مخالفم 4
    3. UNAS

      ۸ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (1847 ديدگاه)

      نوید بیا جواب ایشون را بده
      ما حال ندارم !!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. Alireza

    ۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (754 ديدگاه)

    اکلیپس کراس که خوبه اون دیگه چرا بد میفروشه؟!

    موافقم 5
    مخالفم 7
  11. بنیامین

    ۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (203 ديدگاه)

    دولت، باید ی قرداد ببنده با میتسوبیشی بگه بیا ایران کارخانه بزن ، مواد اولیه و کارگر ایرانی استفاده کن ماهم تضمین میکنیم سالی دو میلیون فروش کنی بلکه هم بیشتر.

    موافقم 15
    مخالفم 3
    1. Ahmadreza 2002

      ۷ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (1465 ديدگاه)

      میتسو دیگه حتی تو ایران هم خوب نمیفروشه

      موافقم 4
      مخالفم 4
  12. زیزیگولو

    ۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (5077 ديدگاه)

    اونجا انقدر تنوع و انتخاب جلوی مشتریا هستش که این به چشمشون نمیاد

    موافقم 14
    مخالفم 1
  13. مهدی

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (141 ديدگاه)

    چرا یه آدم نرمال توی ایالات متحده باید بره میتسوبیشی بخره؟!

    موافقم 6
    مخالفم 6
    1. Ahmadreza 2002

      ۷ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (1465 ديدگاه)

      ارزون تر از رقباس و گارانتی درجه یکی هم دارن

      موافقم 5
      مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا