میتسوبیشی

پروژه خودروهای خاص میتسوبیشی با L200 کلید خورد

این روزها میتسوبیشی در رویداد خودروهای تجاری سال ۲۰۱۷ در بیرمنگام حضور دارد و نسخه‌ای خاص از پیکاپ L200 (تریتون) را در معرض دید عموم گذاشته است. این خودرو که با کد Project Swarm شناخته می‌شود تنها به تعداد یک دستگاه و با همکاری مجله‌ی تاپ گیر ساخته شده است تا نشان دهنده‌ی آغاز پروژه‌ی خودروهای خاص کمپانی باشد.


لیست به‌روزرسانی‌های این خودرو کاملاً وسیع بوده و دربردارنده‌ی هر چیز، از رول کیج بیرونی و قوس چرخ‌های بسط یافته گرفته تا رینگ و لاستیک‌های بزرگ‌تر است. سیستم تعلیق خودرو نیز بسیار تغییر یافته و L200 هم‌اکنون می‌تواند در زمین‌های سرسخت نیز با سربلندی حرکت کند. از دیگر تجهیزات می‌توان به چراغ‌های LED اضافی، وینچ و یک جفت صندلی‌های مسابقه‌ای اشاره کرد.


متأسفانه این خودروی خاص برای فروش نیست. البته می‌توانید نسخه‌ی آرام‌تر با نام Barbarian SVP را بخرید که آن نیز در بیرمنگام حضور دارد. تنها ۲۵۰ دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد و از رنگ‌آمیزی دو رنگ آبی و مشکی بهره خواهد برد. رینگ‌های ۱۷ اینچی سفارشی به همراه لاستیک‌های بی اف گوودریچ نیز زیر خودرو جای گرفته‌اند.


به منظور برجسته‌تر شدن این خودرو از L200 معمولی، میتسوبیشی جلوپنجره‌ی جلو را بازنگری کرده و جزئیات مشکی‌رنگی را بکار گرفته است. نسخه‌ی SVP دارای تجهیزات بیشتر از قبیل نورپردازی قسمت بار، پله‌های کناری سفارشی، درب پشتی آسان‌بازشو می‌باشد. طبیعتاً نشان‌های SVP نیز در خودرو نصب شده‌اند.


هر دو نسخه‌های آبی و مشکی میتسوبیشی L200 SVP با بهای ۲۸۴۷۹ پوندی در دسترس بوده‌اند. تمامی ۲۵۰ دستگاه یاد شده از پیشرانه‌ی ۲.۴ لیتری توربودیزل آشنا با قدرت ۱۸۰ اسب بخار و گشتاور ۴۳۰ نیوتون متری بهره می‌برند. این نیرو از طریق گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۵ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

درست همانند خودروسازان لوکس که بخش‌های ویژه‌ای برای ساخت مدل‌های سفارشی دارند، بخش SVP میتسوبیشی نیز مسئول ساخت مدل‌های تولید محدود با تغییراتی در بیرون و داخل خودروها خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. فيصل.

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (350 ديدگاه)

    میتسوبیشی تو کار همه چی رفته الا احیای گالانت و لنسر اوولوشن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا