پورشه

تردد پروژه طلایی پورشه در اکثر کشورها قانونی نیست!

پورشه در گردهمایی پبل بیچ از مدل کاملاً جدید ۹۱۱ توربو نسل ۹۹۳ با عنوان پروژه طلایی رونمایی کرد. کلمات به سختی می‌توانند میزان خوب بودن این خودرو را ادا کنند اما متأسفانه راندن آن در همه جاده‌ها به‌صورت قانونی امکان‌پذیر نخواهد بود.


مدیر فروش و بازاریابی بخش کلاسیک پورشه در مصاحبه با Jalopnik برخی دلایل عدم قانونی بودن حضور این خودرو در جاده را تشریح کرده است.


اگرچه پروژه طلایی بر پایه ۹۹۳ دهه ۹۰ میلادی بنا شده اما در واقع خودرویی مدل سال ۲۰۱۸ است. در واقع تنها چیزی که به این پروژه تعلق ندارد بدنه‌ای کاملاً دست‌نخورده است. فیلیپ سام تأیید می‌کند اولین مشکل همین‌جا به وجود می‌آید.


به خاطر اینکه خودروی موردبحث مدل سال ۲۰۱۸ است بنابراین باید قوانین آلایندگی و صدای خودروهای سال جاری را پاس کند؛ اما سام می‌گوید قطعاً هیچ راهی برای سازگار کردن یک پیشرانه ۶ سیلندر هوا خنک دهه ۹۰ با این قوانین به ویژه در اروپا وجود ندارد.

موضوع جالب اینکه پروژه طلایی پورشه می‌تواند در برخی کشورها به‌صورت آزادانه تردد کند. یکی از مجریان Jalopnik می‌گوید یکی از تجار عربستانی درباره احتمال راندن این خودرو در جاده‌ها از کارشناسان پورشه سؤال کرده است. کارشناس پورشه نیز گفته که راندن این خودرو تنها در برخی کشورها امکان‌پذیر است.

بخش اعظم طراحی پروژه طلایی پورشه از سری انحصاری ۹۱۱ توربو S الهام گرفته است. این خودرو دارای رنگ بدنه زرد طلایی و برخی عناصر طلایی در کابین می‌باشد.


یکی از هواداران خوش‌شانس پورشه این شانس را خواهد داشت در حراجی RM Sotheby’s که ۲۷ اکتبر در آتلانتا برگزار خواهد شد صاحب این پروژه طلایی شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. ۹۱۱

    ۱۴ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (564 ديدگاه)

    وات

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا