پورشهتسلا

درگ جالب تسلا مدل X پلد با پورشه 911 توربو S، برق یا بنزین؟

در مسابقهٔ درگ، تسلا مدل X پلد با ۱۰۲۰ اسب بخار قدرت اما وزن سنگین ۲.۵ تنی سریع‌تر است یا پورشهٔ ۱.۶ تنی با ۶۵۰ اسب بخار قدرت؟

پورشه قصد دارد طی چند سال آینده سبد محصولات خود را الکتریکی کند اما پیشرانهٔ بنزینی ۹۱۱ را تا جای ممکن حفظ خواهد کرد و مسابقهٔ درگ جدیدی از کارواو نشان می‌دهد که الکتریکی کردن ۹۱۱ هنوز ضروری نیست زیرا سوپرکار پورشه در برابر قوی‌ترین شاسی‌بلند الکتریکی بازار یعنی تسلا مدل X پلد عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. توربو S به یک پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری شش سیلندر تخت توئین توربو مجهز است که ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این نیرو که توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ دوکلاچه منتقل می‌شود، باید وزن ۱۶۵۰ کیلوگرمی را حرکت دهد.

تسلا مدل X پلد اما بسیار قوی‌تر است. قوای محرکهٔ سه موتورهٔ یک خودرو شامل یکی موتور در جلو و دوتا در عقب، ۱۰۲۰ اسب بخار قدرت و ۱۴۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. بااین‌حال، نقطه‌ضعف بزرگ مدل X وزن سنگین است. این شاسی‌بلند الکتریکی با وزن ۲۴۶۴ کیلوگرم، بسیار از رقیب بنزینی سنگین‌تر است. بااین‌حال، قدرت فوری موتورهای الکتریکی تسلا این موضوع را در مسابقهٔ درگ جبران می‌کند.

تسلا در درگ اول شروع فوق‌العاده‌ای داشت و پورشه با اختلافی به‌اندازهٔ نصف طول یک خودرو شکست داد. در بااین‌حال، توربو S درگ دوم را بهتر شروع کرد و به نظر می‌رسد قبل از رقیب الکتریکی حرکت را شروع می‌کند. به همین دلیل، ۹۱۱ برتری را تا پایان حفظ کرده و پیروز می‌شود. پیروزی در درگ آخر هم به پورشه رسید و پس از ۱۰.۲ ثانیه ۴۰۰ متر را طی کرد درحالی‌که تسلا با اختلافی جزئی و زمان ۱۰.۳ ثانیه دوم شد. در هردو مسابقهٔ رولینگ، مدل X توانست توربو S را مغلوب کند اما در آزمایش ترمز، ۹۱۱ در فاصلهٔ بسیار کوتاه‌تری نسبت به تسلای سنگین متوقف شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۰۶ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۴ دیدگاه‌ها

  1. مازیار

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (819 ديدگاه)

    ظاهرا همونیه که سوئدی رو زد

    موافقم 39
    مخالفم 6
  2. amir-mr

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (359 ديدگاه)

    مهندسی و تکنولوژی یعنی این،یک ماشین ۶۵۰اسبی جاروبرقی ۱۰۰۰اسبی تسلا رو تو قوطی می‌کنه

    واقعا پورشه جادو می‌کنه،۹۱۱ واقعا جاودانست

    موافقم 123
    مخالفم 31
    1. شهرود کیانی فرد

      ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (17 ديدگاه)

      داداش نگفتی 850 کیلوگرم هم تسلا اضافه وزن داره، اونم باید مد نظر قرار داد، افتاد

      موافقم 31
      مخالفم 98
      1. amir-mr

        ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (359 ديدگاه)

        اونم مشکل تسلاست ربطی به پورشه نداره

        درسته تسلا سنگین تره اما نزدیک۴۰۰ اسب قدرت بیشتری داره و هم گشتاور بیشتری تولید می‌کنه اما بازم جلوی پورشه حرفی واسه گفتن نداره

        درکل۹۱۱ ماشین های چند میلیون دلاری رو تو قوطی می‌کنه چه برسه به تسلا،افتاد

        موافقم 81
        مخالفم 27
        1. خخخ

          ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (244 ديدگاه)

          داش حواست پورشه نیست باخته🤣🤣🤣🤣

          موافقم 1
          مخالفم 3
      2. JDM

        ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (633 ديدگاه)

        گشتاور و قدرت بیشتر سیستم لانچ بهتر تنها مزایا پورش وزنش هست

        موافقم 7
        مخالفم 25
        1. Radmehr (ایتالیایی فن متعصب)

          ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (541 ديدگاه)

          از اسمت خجالت بکش

          موافقم 8
          مخالفم 0
    2. Ali Karimi

      ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (3 ديدگاه)

      آها، اونوقت اینکه این SUV هستش اونیکی اسپرت پشمه حتما، اگه با S Plaid درگ مینداخت اونوقت قیافت دیدن داشت…

      موافقم 16
      مخالفم 13
      1. amir-mr

        ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (359 ديدگاه)

        اینجا درگ بین مدل x و ۹۱۱ هستش چه ربطی s Plaid داره

        همینقدر شما تسلا فنا بدون درک هستین
        بعدشم اصلا برام مهم نیست ۹۱۱تو درگی برنده باشه یا بازنده من حتی اسمشو با کل تسلا عوض نمیکنم تاریخ ۹۱۱به تنهایی به اندازه کل کارخانه تسلا ارزش داره

        فعلا که قیافه ی شما دیدن داره تو داغ غم باخت جاروبرقی عزیزت بمون

        موافقم 19
        مخالفم 7
        1. سوشیانت

          ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          اتفاقا قیافه شما در حال حاضر دیدن داره که دارین تظاهر میکنین که خوشحالین در حالی که دارین حرص میخورین در ضمن خودتون هم میدونین تسلا با اینکه کراس اوور سه ردیفه هست و کلا هدفش با ۹۱۱ توربو اس فرق میکنه یک دهم ثانیه تو صفرتاصد از پورشه سریع تره تو رولینگ هم که بهتر بود تو درگ اول هم که تسلا برد تو دومی هم که پورشه زود تر شروع کرد و فقط تو سومی پورشه برد و این یعنی مساوی شدن ولی در مجموع هم تو شتاب هم تو رولینگ هم تو قدرت و… تسلا برنده هست من هم یه چراغ تسلا رو با کل خودروسازی پورشه عوض نمیکنم

          موافقم 6
          مخالفم 25
        2. Ali Karimi

          ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (3 ديدگاه)

          درضمن، آخه فن یا تعصب چی، شما دست روی هر محصول واسه هر کمپانی داخل هر کشور که بگذارید مزایا و معایب خودشو داره، حالا این وسط هرکی بسته به علاقه و نیازش یه چیزی رو انتخاب میکنه، حتی اگه بخواد معایبش به مزایاش سنگینی کنه…
          #متعصب_نباشیم

          موافقم 8
          مخالفم 1
    3. Ali Karimi

      ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (3 ديدگاه)

      درضمن، اختلاف قیمتی ۶۰ هزار پوندی هم حساب کن، خود اختلاف قیمتی به اندازه یه خودروی خوبه…

      موافقم 8
      مخالفم 12
    4. حسینو

      ۹ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (3 ديدگاه)

      چرا اینقدر متعصبانه و بدون منطق نظر میدید آخه؟ اون ماشین ۶۵۰ اسب بخاری ۸۰۰ کیلو سبک تره! در ضمن فقط تو درگ اول ۰.۱ ثانیه و تو تست ترمز بهتر بود! همچین تو قوطی کردنی در کار نبود!
      قبل از اینکه بخوای بگی طرفدار جارو برقی ام بهت بگم من طرفدار کلاسیکای ژاپنی ام! علتی که دفاع کردم از الکتریک این بود که کامنت شما کاملا متعصبانه و خلاف منطقه!

      موافقم 0
      مخالفم 1
  3. سامان اذری

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    در دنیای سوپر اسپورت ها
    ۹۱۱ 👑👑👑👑 هست

    موافقم 81
    مخالفم 14
    1. Mohfff

      ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (6 ديدگاه)

      فقط اونجا که صدای جارو برقی میندازه رو تسلا😂👌

      موافقم 70
      مخالفم 7
  4. علی

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1204 ديدگاه)

    حتی 911 اسپیدستر و تارگا و همین توربو s و gt2 RS و باکستر gt4 و یا پورشه دنده دستی 911 t حتی این مدل ها هم هدف های بسیار متفاوتی برای خریداران اون ها هستند و اون خریدار تازه میاد شخصی سازی می‌کنه ماشینشو مقایسه پورشه با یه پلتفرم کاملا متفاوت اشتباهه اینا حتی هایپر کار چند میلیون دلاری رو هم با تسلا مقایسه میکنن بیس مقایسه هاشون هم از منظر کمیت ه نه کیفیت نه دوام نه زیبایی طراحی و … خب چرا یه تست هندلینگ نمی‌گیرین بین 911 و مدل s و یا تست آفرود بین این مدل و جیپ رانگلر یا لندکروز g class

    موافقم 33
    مخالفم 4
  5. deutschland

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (72 ديدگاه)

    باز این مش واتسون یک درگ غیر منطقی گذاشت … طرفدارای جاروبرقی هم الان کف و خون قاطی میکنن

    لذتی که با نشستن پشت فرمون پورشه 911 داری ، پشت فرمون هیچکدوم از محصولات تسلا نخواهی یافت

    موافقم 62
    مخالفم 13
  6. دکتر

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (338 ديدگاه)

    اگه قرار باشه ی روز بم بگن فقط ۱ ماشین میتونی داشته باشی و برای همیشه باید نگهش داری اون قطعا ۹۱۱ خواهد بود

    موافقم 50
    مخالفم 8
  7. HR3

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (228 ديدگاه)

    آمریکا رسانه دستشه مثل حد فاصل سالهای 2008 تا 2016 که تو تمام رسانه ها اعم از فیلم و سریال و تبلیغات و یوتیوب و اینترنت و …… برای اپل سنگ تمام گذاشتن همین مسیر رو هم دارن برای تسلا میرن هر جا میری می بینی یه درگ بین یه تسلا پلاستیکی بی کیفیت با یه خودروی مطرح گذاشتن ( لااقل اپل تو بحث کیفیت حرف واس گفتن داره )
    اما سوال اینه اگه اینا تبلیغ نیست چرا تو یه پیست مسیر رفت و برگشت با پیچ و خم و با دوتا راننده ی حرفه ایی فرمول 1 خودروهای تسلا رو با پورشه و ب ام و و ….. مقایسه نمی کنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ماشین خوب معیارش خط مستقیم نیست چون شما هیچ جاده ایی پیدا نمی کنید اینطور جلوتون خالی باشه 400 متر درگ بزارید ماشین خوب سر پیچ و تو هندلینگ و لایی کشیدن خودش رو نشون میده

    موافقم 48
    مخالفم 10
    1. Tommy

      ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (61 ديدگاه)

      حق و دیگر هیچ 🧐

      موافقم 20
      مخالفم 6
    2. Elmiraj

      ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (3114 ديدگاه)

      رکورد سدان های نوربرگرینگ دست S plaid هست و هیچ سدان آلمانی تا به امروز نتونسته در مسیر ۲۰.۸ کیلومتری تایمی بهتر از ۷:۲۵ ثبت کنه…

      موافقم 16
      مخالفم 43
      1. مازیار

        ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (819 ديدگاه)

        سدان غیر آلمانی اما تونسته

        موافقم 23
        مخالفم 0
        1. Elmiraj

          ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (3114 ديدگاه)

          در مسیر ۲۰.۸ کیلومتری هیچ سدان نتونسته به طور رسمی از ۷:۲۵ بهتر بزنه

          موافقم 5
          مخالفم 31
        2. مازیار

          ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (819 ديدگاه)
        3. hssn

          ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (477 ديدگاه)

          حرفت قبول که هیچ سدانی نتونسته بهتر از S plaid تایم بزنه اما چه توجیهی داری برای اینکه M3 استیشن فقط ۱۰ ثانیه ازش کندتر بوده؟

          موافقم 15
          مخالفم 0
      2. سروش

        ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (24 ديدگاه)

        جارو برقی چیه که تعصبی بشی روش ،بهترین تایم سدان جهنم سبز دسته سوبارو هست با تایم ۶.۵۷
        برو بهترین تایم های پیستو ببین از ۱۲ تا ۵ تاش پورشه….

        موافقم 20
        مخالفم 1
  8. AMANTE

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1855 ديدگاه)

    مقایسه این دو ماشین مثل مقایسه همبرگر و قرمه سبزیه، هیچ ربطی بهم ندارن بجز داشتن گوشت. ( سرعت )

    موافقم 33
    مخالفم 2
  9. Ben

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (203 ديدگاه)

    لانچ پورشه بی نظیره!

    موافقم 31
    مخالفم 5
  10. فرشاد

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (932 ديدگاه)

    یا اکثر مقدسات لانچ و ببین
    یه ابمیوه گیری گشتاور انی رو تو قوطی کرد این ینی پورشه این ینی ژرمن کار این ینی مهندسی با یه موتور بنزینی شیش سیلندر خطی با چارصد اسب کمتر نه خبری از هیبرید هس نه چیز دیه
    ترمزگیری استنداپ کمدی خالص بود عالی میشد اگه سه بار پشت سرهم تست ترمز گیری انجام بدن اونجایی رو دوس دارم که دظلا داغ کنه و ترمزای نداشته ش ارور بدن

    موافقم 34
    مخالفم 9
  11. Siyavash

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (662 ديدگاه)

    این نسل از پورشه منو یاد نیسان gtr میندازه که اوایل وقتی آمده بود دهن تمام سوپراسپرت هارو صاف کرده بود و تا سال ۲۰۱۲ یا۱۳ بود بی رقیب بود و تویه شتاب اولیه بیشتر با بوگاتی ویرون مقایسه میشد و تویه تاپ گیر هم بهش پرداخت شد..ولی الان دیگه چیز خاصی برایه رقبا نداره …ولی برسیم به پورشه ۱۶۵۰ کیلویی که با ۶۵۰ اسب واقعی سرکش داره برا خودش می‌تازد..
    یادمه یه پورشه نسل قبل این بود که با یه اونتادور نارنجی درگ ۴۰۰ متر برگذار کرد فکر کنم نسل قیل قدرتش ۵۸۰ اسب بود..تویه ۴۰۰ متر اونتادور رو زد..و مجری جیمز می بود و می‌گفت در تعجب هستم با قدرت کمتر و وزن بیشتر نسبت به اونتادو چطوری تونست برنده بشه و اینه مهندسی دقیق پورشه….
    الان فقط فکر میکنم نسخه gt2rs بیاد چه هیولای بشه فکر کنم قدرتش ۷۳۰ اسب باشه دف عقب و وزنش ۱۴۰۰ کیلو باشه و احتمالا به رکورد ۶.۳۰ بنز تویه نوربررینگ حمله که چه بسا به قیمت زیر ۴۰۰ هزار دلار….در کل درگ قشنگی بود حال کردم با لانچ هایه انفجاری پورشه…تسلا هم ماشین خوبی هست ولی باید تویه طراحی یکم زیبایی به خرج بدن که حداقل آدم بت طراحی تسلا بتونه ارتباط برقرار کنه…

    موافقم 21
    مخالفم 0
  12. فرشاد

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (932 ديدگاه)

    راننده خیلی… لعنت بر شیطون
    کدوم رولینگ بچه اس پلدش هم به زور تا دویست و خورده ای بالا میره چه برسه به این نخاله بدردنخور پورشه تا 330تارو میره این چی؟اها لابد باید ترک پکیج باشه
    تازه گیریم که رف بعدش وایمیسه؟دوتا را داره یا درو واکن و بپر بیرون یا اکانت پدالتو پاک کن بسمونه

    موافقم 7
    مخالفم 2
  13. JDM

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (633 ديدگاه)

    سوپر کار الکی گرون؟ یا تسلا پلاستیکی که هیچ مزایا جز گشتاور انی نداره تو ترمز گیری از یه ماشین اسپرت ضعیف تر بود سدان یا suv باید ایمن تر باشه اینکه تو مسیر مستقیم رو مد نظر داری واقعا خدا رحم کنه
    حداقل یکم اطلاعات داشته باش بعد بیا چرت بگو
    تو اصلا نمیدونی آلیاژ چیه اصلا نمیدونی پرفورمنس چیه هیچی نمیدونی فقط ***

    موافقم 7
    مخالفم 2
  14. JDM

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (633 ديدگاه)

    پورش چه میکنه با گشتاور و قدرت کمتر در ضمن تنها مزایا پورش وزن کمش بود وگرنه تسلا گشتاور انی و قدرت بیشترش که تو دورهای بالاتر خودشو نشون میده

    موافقم 12
    مخالفم 1
  15. سوشیانت

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1927 ديدگاه)

    فرق مهندسی تسلا و پورشه اینجاست که تسلا با اینکه یه کراس اوور خانوادگی و سه ردیفه هست صفرتاصد ۲.۶ میزنه در حالی که ۹۱۱ توربو اس که کوپه اسپرته صفرتاصد ۲.۷ میزنه تو رولینگ هم که باز تسلا برنده شد😂 بیچاره پورشه فنا🤣🤣🤣

    موافقم 5
    مخالفم 37
    1. M@M@DRZ911

      ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (357 ديدگاه)

      یعنی گند هرچی امریکن بازی در اوردی .

      به خدا اگه کوروت بود میگفتی بنازم با موتور درونسوز چه شتابی ثبت میکنه .
      خواهشا هرنظری داری واسه خودت نگه دار بیشتر از این تر نزن به کامنتا مهندس .
      اسم تسلا رو هم کنار هیچ برند دیگه ای نیار .

      موافقم 26
      مخالفم 3
      1. سوشیانت

        ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (1927 ديدگاه)

        کوروت اگه بود برام فرقی نمیکرد کدوم برنده بشه من همه شرکت های خودروسازی آمریکایی رو دوست دارم کسی هم که داره تر میزنه به کامنتا شما ها هستین چون شما ها شروع میکنین به توهین کردن الان ۹۰ درصد کامنت ها توهین به شرکت رقیبه پس وقتی خودتون شروع میکنین انتظار نداشته باشین کسی اینطوری کامنت نده

        موافقم 2
        مخالفم 19
        1. M@M@DRZ911

          ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (357 ديدگاه)

          منم نگفتم برات فرقی میکنه . حداقل منظور کامنت رو بفهم . خوبه باز میگی شرکت های آمریکایی رو دوست دارم .
          واقعا دلیل این تنفرت رو نسبت به خودروساز های اروپایی ها نمی فهمم و یادم نمی یاد یه کامنت بدون هیت و ترول داده باشی .
          شاید ارث باباتو بالا کشیدن ما که خبر نداریم .

          موافقم 11
          مخالفم 2
        2. سوشیانت

          ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          خب شاید شما هم آمریکایی ها ارث بابات رو بالا کشیدن خودت هم میدونی همیشه اروپایی فن ها به خصوص آلمانی فن ها بحث درست میکنن پس انتظار نداشته باش که من جوابشون رو ندم

          موافقم 1
          مخالفم 13
        3. M@M@DRZ911

          ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (357 ديدگاه)

          درسته پروفایلم ۹۱۷ هست اما دلیل بر طرفدار آلمانی بودن نیست .
          اگر هم یه کامنت از من پیدا کردی که توش به یه برند آمریکایی ( حتی تسلا ) توهینی کرده باشم لفت میدم از کامنتا .
          حالا برو چک کن ببین پول ترول هات اومده به حسابت یا نه .

          موافقم 9
          مخالفم 2
        4. سوشیانت

          ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          خب پس بهتره لفت بدی و بری پولت رو بگیری چون همون اول گفتی تسلا رو با هیچ شرکتی مقایسه نکن ماشینی که در مقایسه با برقی ها هم حرف اول رو میزنه یعنی مهندسی خیلی خوبی داره

          موافقم 0
          مخالفم 9
        5. M@M@DRZ911

          ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (357 ديدگاه)

          چیو به چی ربط میدی .
          گفتم کنار شرکتی نیار نگفتم مقایسه نکن . چشاتم که نمی بینه .
          هر وقت پیدا کردی لفت میدم .

          موافقم 5
          مخالفم 1
        6. سوشیانت

          ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          خوبه خودت نشون دادی آدم متعصبی هستی خودت هم میدونی تسلا مهندسیش فوق العاده ست اون وقت بر اساس چه مدرکی میگی نباید با هیچ شرکتی مقایسه بشه؟! حتی تایکان توربو اس هم تو شتاب و حداکثر سرعت و قدرت حریفش نمیشه

          موافقم 0
          مخالفم 5
    2. Shahab

      ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (88 ديدگاه)

      😂😂😂
      برای قانع کردن تو که تسلا پیش پورشه آشغال پلاستیکی ای بیش نیست باید یه تومار بنویسم . جاش میگم همین فیلم بالارو ببین که چطور تسلاجونت توی لانچ خفن پورشه له شد . توی ترمز هم فکر کنم اگه تسلا ترمز نگیره سنگین تره با اون ترمزش😂🤣

      موافقم 20
      مخالفم 5
      1. سوشیانت

        ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (1927 ديدگاه)

        میتونی بری اعداد و ارقام رو بخونی ببینی کی داره له میشه😂 کسی که اعداد و ارقام رو قبول نداره مشخصه که آدم متعصبیه پورشه جونت هم تو شتاب له میشه هم تو رولینگ تو بحث درگ هم که کاملا مشخصه به مهارت رانندگی بستگی داره چون تو درگ اول که تسلا برد

        موافقم 2
        مخالفم 18
        1. JDM

          ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (633 ديدگاه)

          چی میگی برای خودت برای تسلا مگه مهارت راننده باشه یا نباشه مهمه؟

          موافقم 4
          مخالفم 3
        2. سوشیانت

          ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          حداقل ویدئو رو درست ببین بعد بگو من چی میگم چطور پس تو درگ اول تسلا برد؟ مهارت راننده هم یعنی که راننده پورشه و تسلا حواسشون باشه که باهم شروع کنن شرایط و آب و هوایی هم در نظر بگیر

          موافقم 0
          مخالفم 5
    3. Amir

      ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (27 ديدگاه)

      داداش تو الان دقت کن به صفر تا صدی که گفتی😂پورش هر بار جلو بود بگزریم اینکه ازش صفر تا صد ۲.۲ هم درومده مقایسه ماشین بنزینی با برقی اشتباهه منتظر اون ماشین هایپر کار تمام برقی پورش باش🤝صفر تا صد زیر ۲ رو میزنه
      در اخر …
      تسلا مگه فن داره؟😂

      موافقم 13
      مخالفم 2
      1. سوشیانت

        ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (1927 ديدگاه)

        صفرتاصد درست حسابی عددی هست که کمپانی اعلام میکنه چون تو شرایط آب و هوایی ایده آل تست میکنه در ضمن اونی که تو میگی صفرتا شصت مایل هست نه صفرتاصد اگه عدد واقعی رو بخوای بدونی و خودت رو گول نزنی ۹۱۱ توربو اس ۲.۷ میزنه این رو خود پورشه گفته میدونم باورش سخته که کوپه اسپرت از کراس اوور سه ردیفه بخوره😂 در ضمن اون پورشه که فعلا نیومده

        موافقم 1
        مخالفم 10
        1. Shahab

          ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (88 ديدگاه)

          آره دیگه ایران‌خودرو هم میگه ۲۰۷ اتومات صفر تا صد ۱۲ ثانیه ای داره ولی در عمل میشه ۱۷ ثانیه . اگه تسلا پلد شتاب ۱.۹۹ ثانیه ای داره پورشه ۹۱۱ بائو ۱.۵ ثانیه بزنه چون همه جا دیدیم که توی شروع حرکت از پورشه جا میمونه و تنها برتری تسلا توی رولینگ ، داشتن ۴۰۰ اسب بخار قدرت بیشتره . صرفا داشتن قدرت بیشتر مهندسی نیست برادر من …

          موافقم 10
          مخالفم 2
        2. سوشیانت

          ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          همین که تسلا رو با ایرانخودرو مقایسه میکنی خودش نشون میده که آدم متعصبی هستی در ضمن اون همه جا رو من موندم از کجا آوردی مهارت راننده خیلی تاثیر داره شرایط آب و هوایی خیلی تاثیر داره و… اینجا هم تو درگ اول تسلا برنده شد پس احتمالش زیاده که اگه دوباره درگ میذاشتن باز هم تسلا برنده بشه در ضمن فرق صفرتا شصت مایل رو با صفرتاصد نمیدونی تسلا مدل اس پلد صفرتاصد ۲.۱ و مدل ایکس پلد ۲.۶ ۹۱۱ توربو اس ۲.۷ ۹۱۱ توربو اس که حتی نمیتونه تو رولینگ و شتاب مدل ایکس پلد رو شکست بده با مدل اس پلد نمیتونه مقایسه بشه این رو هم در نظر بگیر ۹۱۱ توربو اس کوپه اسپرته

          موافقم 0
          مخالفم 11
    4. JDM

      ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (633 ديدگاه)

      چه شاسی باشه چه کراس اوور چه اسپرت وقتی از موتور برقی استفاده میکنن با سیستم چهار چرخ متحرک گشتاور زیاد معلومه سریعه فقط فرق مدل x وزنشه با بقیه مدل تسلا وگرنه تسلا رو موتوراش وقت خاصی نمیزاره

      موافقم 5
      مخالفم 0
      1. سوشیانت

        ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (1927 ديدگاه)

        خوبه خودت داره میگی وزن تاثیر داره منم به همین خاطر میگم تسلا مهندسیش خیلی خوبه که با اون وزن تونست ۹۱۱ توربو اس رو شکست بده

        موافقم 0
        مخالفم 8
        1. Shahab

          ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (88 ديدگاه)

          سوشیانت جان این شکست دادن پورشه رو میشه یه بار دیگه توضیح بدی؟😂
          تو همین فیلم بالا پورشه تسلا رو توی درگ و لانچ تو قوطی کرد . توی ترمز هم که فرسخ ها فاصله داره با پورشه . نکنه فشاری شدی و میگی که ما اگه بکشیم هم بردیم و اگه ببازیم هم بردیم؟ 😂
          فن بودن خوبه ولی بهتره تعصبت فقط تا جایی باشه که بتونی حقیقت رو ببینی. کاری به اعداد کارخانه ندارم که اروپایی ها برعکس آمریکایی ها خیلی اعداد محافظه‌کارانه میدن . بابا تسلا جونت توی فیلم بالا باخت دیگه😂
          در مورد تعریفت از مهندسی هم بگم که کافیه یه آئودی R8 رو به توربو مجهز کنی تا هرچی تسلائه بکنه تو دیوار . فیلماش تو همین سایت پدال هست . بالا هم گفتم مهندسی صرفا قدرت بیشتر داشتن نیست‌.

          موافقم 8
          مخالفم 4
        2. سوشیانت

          ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          آخ آخ از شدت حرصی که داری میخوری نتونستی درست کامنتم رو بخونی😂 اشکال نداره جناب متعصب دوباره توضیح میدم که ببینی که برند مورد علاقت باخته تو درگ اول که تسلا برد دوم که پورشه زود تر شروع کرد و تو سوم پورشه برد یعنی مساوی شدن ولی تو شتاب و رولینگ تسلا پورشه رو کرد تو قوطی😂 در ضمن اول برو تاثیر شرایط آب و هوایی رو بر شتاب ماشین ها رو یاد بگیر بعد کامنت بده چون چیزی به اسم عدد محافظه کارانه وجود نداره خودت رو گول نزن نمونش رم تی آر ایکس که شرایط آب و هوایی باعث میشن که بهتر از عدد اعلامی کمپانی ثبت کنه ولی اون عدد ها هیچوقت درست نیستن چون باید تو شرایط آب و هوایی ایده آل انجام بشن که مهندسی ماشین درست نشون داده بشه مثال نقض هم اینکه میگی شتاب پورشه ۲.۲ و این یعنی فقط باید دو دهم از مدل اس پلد سریع تر باشه در حالی که تو درگ همین کارواو پورشه قطاری از تسلا میخوره و این یعنی شتاب پورشه ۹۱۱ توربو اس به زیر ۳ هم نمیرسه و حتی نمیتونه به عدد اعلامی پورشه برسه پس همیشه درست حساب کن چون اینطوری به ضرر خودت هم میشه😂 پدال لطفا کامنتم رو منتشر کن

          موافقم 0
          مخالفم 8
        3. سوشیانت

          ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          مشخصه کی داره فشار میخوره حتی کامنتم رو درست نمیخونی یک بار تسلا تو درگ برد یک بار پورشه یک بار هم که پورشه زود تر شروع کرد پس مساوی شدن تو رولینگ و شتاب هم که تسلا پورشه رو تو قوطی میکنه😂 در ضمن هر موقع تاثیر شرایط آب و هوایی رو بر شتاب متوجه شدی اون موقع کامنت بده آلمانی ها از فضا نیومدن که یه عدد دیگه ثبت کنن آمریکایی ها هم میتونن در صورت نبود شرایط آب و هوایی ایده آل شتاب بهتر از کمپانی ثبت کنن نمونش رم تی آر ایکس در ضمن اگه پورشه شتابش ۲.۲ هست پس چرا مدل اس پلد تو درگی که همین کارواو گذاشته با فاصله قطاری پورشه رو شکست میده اون فاصله ای که من میبینم شتاب پورشه زیر ۳ هم نیست و حتی عدد کمپانی رو هم نمیتونی ثبت کنه پس دیدی شرایط آب و هوایی چقدر تاثیر داره

          موافقم 0
          مخالفم 5
    5. Amir911

      ۵ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (27 ديدگاه)

      پورشه میگه ۲.۷ ولی یه راننده پشتش باشه تایم ۲.۲ هم میزنه من اصلا نمیفهمم اخه مگه برقی فن ماشین باز میشه… چی حالیتونه از ماشین … نسخه جدید تایکان و اون یکی هایپرکار فول برقی پورشه تو راهه قوی ترین مدل تسلاهم حریفش نمیشه … برقی فن عین بی تی اس فنه😂

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. Arshia m3csl

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1017 ديدگاه)

    کرنومتر وسط ۹۱۱ بزرگ و اسطوره ای از کل تاریخ پلاستیک سازی تسلا بزرگتره کاش تایکان توربو جی تی بیاد تسلا رو پودر کنه بخندیم به دلال ماسک😂😂😂😂 پورشه ۹۱۱ عالیه درکل کیفیتش خوبه و سریع و هندلینگش هم خوب شده و طراحیش زیباست و خاصه

    موافقم 16
    مخالفم 3
  17. سوشیانت

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1927 ديدگاه)

    فرق مهندسی پورشه با تسلا اینه که تسلا مدل ایکس پلد با اینکه یه کراس اوور خانوادگی و سه ردیفه هست صفرتاصد ۲.۶ میزنه در حالی که ۹۱۱ توربو اس ۲.۷ تو رولینگ هم که تسلا برنده شد این نشون میده که مهندسی تسلا کیلومتر ها از پورشه جلو تره

    موافقم 1
    مخالفم 28
  18. Alive man 95

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (48 ديدگاه)

    فک کنم ی مدل تسلا این حالت تخیلی درگ استریپ رو داره و بصورت سفارشی برا ایشون ساخته شده .تو هیچکدوم از درگ ها مت واتسون اسمی ازین حالت نمی‌بره. اگه انقد خوبه خب از اول بزاره رو همون

    موافقم 11
    مخالفم 0
  19. ab0lf4zl

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (176 ديدگاه)

    ای گل بگیرن این بحث های تعصبی رو .حال ادم بد میشه کامنت میخونه

    موافقم 18
    مخالفم 1
  20. BMW

    ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1218 ديدگاه)

    همیشه انتخابم بنزین بوده و هست و خواهد بود وقتی هم مورس۶ باشه به صد تا تسلا کویر برقی میرزه

    موافقم 4
    مخالفم 0
  21. خخخ

    ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (244 ديدگاه)

    پورشه؟🤭
    پورشه فقط، فقط بخاطر مسابقات لمانز مشهور شد.
    وگرنه پورشه یه قرون هم بدرد نمیخوره
    مهندسی کجا بود بابا، چه فرقی با تسلا داره اصلا تو بگو : با ۶۵۰ اسب بخار نزدیک بود یه ماشین ۱۰۰۰ اسب بخاری رو بخوره . داداش انگار تو حواست نیست ماشین باخته و نتونست یه ماشین برقیو بگیره بعد شما جواب میدین : آره داداش تو حواست کجاست که پورشه با ۶۵۰ اسب بخار قدرت نزدیک بود تسلا ۱۰۰۰ اسبی رو عقب بندازه .بعد من در جواب میگم ،ولی بی دقتی که نفهمیدی تسلا ۱ تن از پورشه بیشتر وزن داره😱سبحان الله

    موافقم 0
    مخالفم 8
  22. alirezamt211

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (53 ديدگاه)

    صدای اون 911 رو با صدای جارو برقی مقایسه نکنید
    رو چه حساب دارید اون جواهر رو میبرید پیش تسلا

    موافقم 1
    مخالفم 0
  23. MP

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (43 ديدگاه)

    من خودم عشق ایتالیا هستم
    ولی مهندسی و تکنولوژی و علم آلمان و کسی بخواد زیر سوال ببره باید به عقلش شک کرد!
    نکته؛ بیشتر میام فقط اراجیف کاربر ،تسلا،
    رو میخونم و میخندم😂

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا