رنو برای فیسلیفت آرکانا تیپ جدید اسپریت آلپین را ارائه کرده که ویژگیهای اسپرتی مثل اسپویلر عقب و دوخت آبیرنگ در داخل را به همراه دارد.
رنو فیسلیفت کراساوور آرکانا را با تغییراتی نسبتاً جزئی معرفی کرده است. تغییرات بیرونی از جلوی خودرو با لوگوی جدید رنو روی جلوپنجرهای اصلاحشده با الگوی داخلی لوزی شکل آغاز میشود. در فیسلیفت آرکانا همچنین تریمهای کرومی قبلی با نمونههای مشکی براق یا مشکی مات جایگزین شدهاند. بهروزرسانی چراغهای عقب، ارائۀ رنگ آبی نیمهشب جدید و سر اگزوزهای کرومی تیره هم تکمیلکنندهٔ تغییرات بیرونی این کراساوور کوپه هستند.
خبر مهمتر اما اضافه شدن تیپ جدید اسپریت آلپین است که تیغهٔ خاکستریرنگ جلو، اسپویلر عقب و رینگهای ۱۹ اینچی را به همراه دارد. این تیپ داخل خودرو را هم با صندلیهای اسپرت با دوخت آبی و لوگوی آلپین روی پشتی، نوارهای آبی روی کمربندهای ایمنی، شیفتر الکترونیکی ساده و دوخت آبی روی غربیلک فرمان و پانل درها جذابتر میکند. علاوه بر ارائهٔ این تیپ جدید، رنو خانوادهٔ آرکانا را سادهتر کرده و این خودرو حالا غیر از تیپ اسپریت آلپین فقط در دو تیپ دیگر بنامهای اوولوشن و تکنو ارائه میشود که اولی حالا بهصورت استاندارد با GPS و نمایشگر ۷ اینچی بهبودیافته ارائه میشود.
زیر کاپوت آرکانا یک پیشرانهٔ ۱.۳ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ هیبریدی خفیف قرار میگیرد که در دو سطح قدرت ۱۴۰ و ۱۵۸ اسب بخار قابل انتخاب خواهد بود. با نسخهٔ قویتر، خودرو ظرف ۹.۱ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت میرسد و به حداکثر سرعت ۱۷۴ کیلومتر بر ساعت دست پیدا میکند. علاوه بر این، خریداران میتوانند یک نسخهٔ هیبریدی کامل را هم انتخاب کنند که قوای محرکهٔ آن از یک پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری چهار سیلندر، دو موتور الکتریکی و یک باطری ۱.۲ کیلووات ساعتی تشکیل شده است.
این قوای محرکه ۱۴۵ اسب بخار قدرت تولید میکند و خودرو را ظرف ۱۰.۸ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت میرساند. این نسخهٔ هیبریدی میتواند تا ۸۰ درصد از ترددهای شهری را صرفاً با استفاده از موتورهای الکتریکی انجام دهد که مصرف سوخت را تا ۴۰ درصد نسبت به نسخهٔ بنزینی کاهش میدهد. مصرف سوخت ترکیبی این نسخه ۴.۷ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده که به میزان قابلتوجهی از مصرف ۵.۸ لیتری نسخهٔ بنزینی کمتر است. فیسلیفت رنو آرکانا تابستان امسال برای فروش عرضه خواهد شد.
مهدی
۲۲ تیر ۱۴۰۲خیلی پسنده!
Python
۲۲ تیر ۱۴۰۲عالی شده
*ALI*
۲۲ تیر ۱۴۰۲دست خوش به رنو خیلی قشنگ و خوب شده ولی بهتره مدل چراغای جلو عقب رو تغییر بدن یکم تکراری شده
محمدرضا
۲۲ تیر ۱۴۰۲این خودرو برای بازار روسیه و طبق سلیقه مردم روسیه طراحی و توسعه پیدا کرد.بعد به دلیل جذابیت در کره و اروپا هم فروخته شد.
هالا تنها بازاری که توش حضور نداره بازار روسیه هست🤣
یوسف
۲۲ تیر ۱۴۰۲آرکانا مونتاژی در روسیه و قزاقستان از پلتفرم متفاوتی با آرکانا بازار اروپا و کره استفاده می کرد، نسخه روسی روی پلتفرم تغییر یافته داستر سوار شده بود و طراحی داشبورد متفاوت و آپشن های پایین تر داشت ولی نسخه اروپایی که الان فیس لیفتش اومده روی پلتفرم مودولاری سوار شده که روی مدل هایی مانند نسل آخر کپچر استفاده شده و آپشن های رفاهی و ایمنی بالاتری داره و البته فقط به صورت دیفرانسیل جلو در دسترسه.
Amiro
۲۲ تیر ۱۴۰۲اگه چراغ ها و آرم بنز رو روش بزنین میشه glc cope
رینگ هاش واسم جذاب تره
فیس که انگار تالیسمان یا کولیوسه
رنو تا هزار برابر پول طراح رو در نیاره فکر کنم نمیخواد از این فیس دست بکشه
🤌🙂🧡
Amirreza.M
۲۲ تیر ۱۴۰۲کیا اینجا کراس اوور معمول و سنتی رو به کراس اوور کوپه ترجیح میدن؟ با لایک یا دیسلایک نظرتون رو بگین
parhamiof
۲۲ تیر ۱۴۰۲قدرتمند ترین موتور 158 اسب بخار؟
معمولا به شاسی بلند کوپه نزدیک 300 اسب بخار قدرت داره
فنیش خیلی جالب نیست در کل
Arshia m3csl
۲۳ تیر ۱۴۰۲خیلی جذابه طراحیش ماشین خوبیه به نظرم و کیفیتش هم به نظرم بالاست
Aref
۱۵ شهریور ۱۴۰۲پرفورمنس داره. ۱۵۰ اسب هم برای کراس اور ایده آل هستش. این اروپایی ۱۵۰ شوم واقعی و مثل ژاپنی ها نیست. یعنی کارایی و هماهنگی که دارند واقعا عالیه