مصاحبه
-
مافیای خودرو و مطالبات مصرفکنندگان
برخلاف بازار خریدوفروش خودرو که باوجود انکار خودروسازان مدتها است گرفتار رکود است، بازار کمپینهای مختلف این روزها بسیار داغ…
- ایستگاه خبر
مصاحبه روزنامه شرق با دبیر انجمن خودروسازان
اگرچه مدیران خودروسازان ایرانی عنوان میکنند که برای شرکت پژو فرش قرمز پهن نمیکنیم اما پشتپردهها حکایت از این دارد…
- بی ام و
نگاهی به آرشیو طراحی بامو
طراحی بامو در طول سالها روند تکامل خود را طی کرده است و این موضوع را بهویژه از طرحها و…
- متفرقه
چه کسی در قبال تصادفات خودروی بدون راننده مسئول است؟
مسئولیت تصادفات خودروهای بدون راننده با کیست؟ برایان واکر اسمیث کارشناس حقوقی تکنولوژیهای نوظهور همچون خودروهای بدون راننده، پاسخ میدهد.…
- چشم انداز
پیکان، کلاسیک ایرانی؟ گفتگو با شاهین آرمین عضو طراحی کرایسلر
پیکان امروزه به یک خاطره نزدیک برای هر ایرانی تبدیل شده است. Petrolicious.com اخیراً بهپای صحبتهای شاهین آرمین نشسته، جوانی…
- ایستگاه خبر
گفتگو با بازماندهٔ تصادف وحشتناک بامو
تنها یک نفر زنده ماند. آرمین، تنها بازمانده بامو فقط از ناحیه آرنج دست راست دچار شکستگی شد تا تنهاترین…
- لامبورگینی
آینده لامبورگینی از زبان استفان وینکلمان
لامبورگینی هیچ غرفهای در نمایشگاه اتومبیل نیویورک نداشت، ولی بهجای آن، مدیرعامل آن، استفان وینکلمان (Stephan Winkelmann) میزبانیِ یک مهمانی…
- مرسدس بنز
دیدگاههای مدیرعامل دایملر در مورد مسائل آینده
دیتر زیچه (Dieter Zetsche)، مدیرعامل دایملر، اخیراً در مصاحبهای با Car and Driver در مورد مسائل مختلفی نظیر تسلا، آستونمارتین،…
- کونیگزگ
مصاحبهای با کریستین ون کونِگزگ خالق خودروی یک:1
شرکت خودرویی کونِگزگ اِیبی: که اداره مرکزی سوئدی آن در فرودگاه انگل هولم قرار دارد و دارای ۶۲ کارمند و…
- رنو
گفتوگو با مدیرعامل رنوپارس و داستان تندر 90
تندر ۹۰ یکی از ترین های بازار خودرو ایران است. هم از پرحاشیهترینهاست و هم از با کیفیت ترینها. محصول…