تویوتا

عرضه تویوتا لندکروزر هریتیج ادیشن با امکانات سفارشی

امارات متحده عربی کشور مناسبی برای طرفداران شاسی بلندهای تویوتاست زیرا در این کشور هنوز هم می‌توانید لندکروزر سری ۷۰ و FJ کروزر صفرکیلومتر را خریداری کنید. نسخه سفارشی هریتیج ادیشن از مدل سری ۲۰۰ هم برای گرامی داشت موفقیت این خودرو تولید شد است. همان‌گونه که می‌دانید بیش از ۱۰ میلیون دستگاه از لندکروزر از زمان عرضه در حدود ۷۰ سال پیش تاکنون به فروش رفته است.

لندکروزر هریتیج ادیشن بازار امارات نسبت به مدل آمریکایی تفاوت‌های زیادی داشته چراکه تجهیزات لوکس متمایزی در آن دیده می‌شود. این خودرو با دو پیشرانه ۶ و ۸ سیلندر تنفس طبیعی در دسترس بوده و البته یک گیربکس ۵ سرعته دستی و ۶ سرعته اتوماتیک هم در دسترس هستند. مدل ۶ سیلندر از رینگ‌های فولادی برخوردار بوده درحالی‌که رینگ‌های ۱۷ اینچی مدل قوی‌تر از نوع آلیاژی می‌باشد.

ویژگی‌های فولادی و برچسب‌های جانبی برگرفته از محصولات دهه ۸۰ تنها ویژگی‌های متمایز این خودرو نسبت به نسخه آمریکایی نبوده و مدل بازار امارات با لاستیک زاپاس روی درب عقب عرضه می‌شود. وقتی درب‌ها را باز کنید شاهد یک کمپرسور هوای استاندارد خواهید بود. این یک ویژگی نادر در خودروها بوده هرچند پونتیاک آزتک هم از چنین ویژگی‌ای سود برده بود.

نسخه ۶ سیلندر لندکروزر هریتیج ادیشن در امارات قیمت ۱۶۹۹۰۰ درهمی یا حدود ۴۶۲۰۰ دلاری داشته درحالی‌که بهای مدل ۸ سیلندر به ۲۲۴۹۰۰ درهم یا ۶۱۲۰۰ دلار می‌رسد. هر دو خودرو به‌طور قابل‌توجهی ارزان‌تر از نسخه آمریکایی با قیمت حدود ۹۰ هزار دلاری هستند.

این خودرو در واقع سومین محصول هریتیج ادیشن منطقه‌ای است که تویوتا برای لندکروزر سری ۲۰۰ تدارک دیده و یکی از مدل‌ها نیز برای بازار استرالیا می‌باشد. این نسخه در واقع به معنی شام آخر نسل فعلی لندکروزر می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (3898 ديدگاه)

    فاصله جغرافیایی کم هست ولی شما در عرش و ما در فرش
    برای شما نسخه سفارشی میزنن برای ما ….

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۸ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      نسخه دنده‌ای لندکروزر برای ارگانهای نظامی اومده در ایران که این روزها زیاد دیده میشه در جاده‌های ایران بخصوص ارتش و سپاه .
      خیلی خوبه لامصب با لاستیکهای فاق بلند و باریک .

      داشتم به این فکر میکردم اگر واردات آزاد بود در ایران با گمرکی پائین ، قسم میخورم میشدیم مهد خودروبازترین کشور دنیا که موناکو ، دوبی ، آمریکا باید لنگ مینداختن در برابر مردم عاشق خودرو ایران .

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. مهدی

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1325 ديدگاه)

    این تصور غلط که امارات یک کشور عقب افتاده هستش که توسط امریکا دوشیده میشه و با فروش نفت امرار معاش میکنه و مردمش تا اسم فلان کشور میاد دلا پنلا میشن فقط در بعضی از افراد جامعه رایج هستش اما واقعیت اینه که امارات مرکز بازرگانی تجارت بازاریابی در کل خاورمیانه هستش و بسیاری از شرکت های بسیار معتبر خدمات مالی و اداری در این کشور فعال هستن و عملا امارات یک غول بزرگ در زمینه تجارت هستش و البته شرکت های بزرگی در زمینه مخابرات و هوا فضا دارند و تقریبا تمام برند های بزرگ در یان کشور شعبه دارند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رزیتا

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (418 ديدگاه)

    نا اونجایی که من شنیدم تویوتا لندکروزر هریتیج ادیشن نایاب تر از سایر مدلا هستش و فقط ۱۲۰۰ از این مدل تولیدو عرضه شده ، در حال حاضر ماشینای بهترو راحتترو توانمندتر از لنکروز وجود داره ولی به نظر من شما با اتخاب لندکروزر دو چیزرو بدست میارین : “خاص بودن و فهمیدن اینکه شما فرد خبره‌ای هستید”

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Joker

      ۲۸ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (530 ديدگاه)

      خاص بودن و فهمیدن اینکه شما فرد خبره‌ای هستید! استاد اسکی ?

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رزیتا

        ۲۹ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (418 ديدگاه)

        یعنی چی اونوقت !!!!!!؟؟؟؟؟ یعنی این حرف خیلی بامزه بود الآن !!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟ حتما” ادامه بدین !!! واقعا” حیفه که این استعداد سرشار سرکوب بشه !!!!!!!!! خدارو چی دیدی ؟ از کجا معلوم ؟ شاید سال‌ها بعد یه طنز پرداز یا یه کمدین معروف از آب در اومدین !!!! واسه تون دعا میکنم به آرزوتون برسین !!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. meysam

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (3544 ديدگاه)

    اگه تو آمریکا هم با این قیمت و امکانات ارائه میشد میشد گفت بی رقیب بود و خیلی فروش میکرد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. masoud

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (23 ديدگاه)

    “وقتی درب‌ها را باز کنید شاهد یک کمپرسور هوای استاندارد خواهید بود.”
    چی هست؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسین دهمرد

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (2433 ديدگاه)

      از همین تلمبه فندکیا واسه باد کردن چرخ. بدرد آفرود میخوره اگه برفرض محال با لندی تو شن گیر کردی باد لاستیک رو خالی میکنی از شن در اومدی دوباره لاستیکو باد میکنی به مسیرت ادامه میدی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. محمد

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1486 ديدگاه)

    چرا نسخه امریکایی اینقدر گرونه؟ تازه میگه برا بازار امارات لوکس تر هم هست! اگه با این قیمت ها تو امریکا بود میترکوند نسخه پایش از مدل فول هوندا پاسپورت پنج هزارتا کمتره هرکی از دوستان علتش رو میدونه بگه اخه رقیب تویوتا سکویا هم که نیست که بگیم بازار اون مدلو تو امریکای شمالی خراب میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. دانیال روشنی

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (175 ديدگاه)

    قیمت رو اشتباه زدی پدال جان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Hadi

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    با وجود موفقیت نسل فعلی به شدت منتظر نسل بعدی هستم به خصوص اینکه تویوتا گفته بیشتر قرارگاه روی افرود متمرکز بشه…
    یعنی یه چیزی مثل لندروور دیفندر خواهد بود…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا