فولکس واگن

مشارکت فولکس و آرورا برای توسعه تکنولوژی خودران

گروه فولکس‌واگن با عرضه نسل جدید آئودی A8 اولین خودروی تولیدی مجهز به تکنولوژی خودران سطح ۳ را معرفی نمود و این کمپانی با اعلام همکاری جدید با شرکت آرورا موفقیت زیادی را در این زمینه کسب نماید.


درحالی‌که تنها بیانیه این همکاری منتشر شده اما فولکس‌واگن می‌گوید متخصصان شرکت قبلاً با کارشناسان آرورا برای یکپارچه‌سازی تکنولوژی سواری خودکار کمپانی در پلتفرم‌های گروه فولکس‌واگن کار کرده‌اند. این خودروساز آلمانی می‌گوید قطعات مورد بحث این تکنولوژی شامل حسگرها، سخت‌افزار و نرم‌افزاری همچون ماشین یادگیری و تکنولوژی هوش مصنوعی می‌باشد.


فولکس‌واگن تصریح کرده هدف این همکاری ارائه بهترین تجربه کاربری با تمرکز روی ایمنی و مفید بودن است. آلمانی‌ها به این نکته اشاره کرده‌اند که شهرها به‌طور فزاینده‌ای نیازمند راه‌حل‌های حمل‌ونقل هوشمندانه به منظور کمک به حل ترافیک، آلایندگی و چالش‌های ایمنی ترافیکی هستند.


درحالی‌که تعدادی از خودروسازان حرکات با دقتی در رابطه با این تکنولوژی دارند اما یکی از مدیران ارشد فولکس‌واگن گفته هدف این کمپانی ارائه این نوع از حمل‌ونقل با فشار یک دکمه است. این مدیر می‌گوید تکنولوژی خودران شرکت باعث خواهد شد افرادی همچون کودکان، کهن‌سالان و… که قادر به راندن خودرو نیستند بدون تکیه به دیگران بتوانند جابجا شوند.

مدیر فولکس همچنین گفته که مصرف‌کنندگان نهایتاً قادر خواهند بود از اپلیکیشن حمل‌ونقل فولکس‌واگن یا دستیار مجازی شرکت به منظور استفاده از خودروی الکتریکی خودران سود ببرند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا