ولوو

تیزر نسل جدید ولوو S60

پله به پله، روز به روز و ساعت به ساعت شاهد تکمیل شدن پازل پیچیده نسل جدید ولوو S60 هستیم! این خودروسازی سوئدی که هم‌اکنون زیر چتر حمایتی جیلی چین قرار دارد روی الماس سدان های خود یعنی نسخه مهندسی شده توسط پولستار تمرکز کرده است. این خودرو در جایگاهی بالاتر از نسخه R-Design با پیشرانه T8 قرار خواهد گرفت.


جدیدترین تیزر منتشر شده از نمای جلوی S60 به ما اجازه می‌دهد تا نگاهی دقیق به جلوپنجره‌ای داشته باشیم که بدون هیچ‌گونه تعجبی در دیگر مدل‌های ولوو نیز بکار رفته است. تصاویر تیزری قبلی این خودرو جلوپنجره‌ای را نشان داده‌اند که دارای لوگوی پولستار به منظور تأکید بیشتر روی نسخه پرچم‌دار بودن S60 بوده است.


همچنین این خودرو رنگ قرمز داشته و تمامی این‌ها به خاطر این است که نسخه مهندسی شده توسط پولستار کمی قوی‌تر خواهد بود و از برخی اصلاحات بصری نیز بهره مند می‌شود. نسخه پرچم‌دار ولوو S60 همچنین از برخی ویژگی‌های پولستار ۱ کوپه سود خواهد برد و دارای دیگر تغییرات سخت‌افزاری به منظور توجیه بهای بیشتر در مقایسه با نسخه‌های استاندارد خواهد بود.


انتظارها برای معرفی این خودرو تقریباً به پایان رسانده و تنها چند روز تا رونمایی رسمی از ولوو S60 فاصله ‌داریم. نیازی به گفتن نیست که در سریع‌ترین زمان ممکن اخبار و مشخصات این خودرو را خدمت شما عزیزان تقدیم خواهیم کرد.

پس از عرضه S60 ولوو پیش از پایان دهه میلادی جاری مدل V40 را احتمالاً با بدنه‌ای استیشن معرفی خواهد کرد. شاید مدل‌های بیشتری از سری ۶۰ را که توسط پولستار مهندسی شده است تا سال ۲۰۲۰ ببینیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Just bentley continental

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (544 ديدگاه)

    ولوو واقعا فوق العادست
    به نظرم تو لوکس سازها یه رقیب سخت برای مرسدس و بی ام دبلیو و ائودی و لکسوس پیدا شده که اون ولوو هست و با تمام قدرت داره بهشون حمله ور میشه.
    جیلی واقعا دست ولوو رو خوب گرفت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. volvo

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (4 ديدگاه)

    عالیه فقط میشه گفت شاهکاره
    طی این دو سال گذشته من دیگه به بنز و بی ام و فکر نمیکنم فقط و فقط ولوو. همه چیزش بهتر از بی ام و و بنزه. ائودی خیلی وقته تاج پادشاهیشو از دست داده

    تو خود المان ولوو ماشین سال میشه، ماشین محبوب مردم میشه

    بقیم برن با بنز بی ام و شون خوش باشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. volvo

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (4 ديدگاه)

    ولوو الان بالای بیست تا کارخونه ی تولید تو سراسر دنیا داره
    قراره دوتای دیگم دوباره تو چین بسازن یکی دیگم تو امریکا دارن میزنن
    یکی از کارخونه های چین که داره ساخته میشه فقط و فقط برا پولستار ساخته میشه و همه ی محصولاتش پرفورمنس پولستاره
    پولستار بعد ای ام جی و ام پاور سومین پرفورمنس ساز اروپاست تو رده ی خودش. برابوس رو قاطی این رده نکنین

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا