آستون مارتینپورشه

دوئل پورشه ۹۱۱ کاررا و آستون‌مارتین ونتیج

مرحلهٔ مقدماتی، گروه دهم، سوپراسپرت‌های سطح پایین، دوئل سوم

نتایج دوئل قبلی بین شورلت کوروت و لوتوس اوورا GT

مجموع آراء: ۱۲۷۲

آراء کوروت: ۱۱۴۷

آراء لوتوس: ۱۲۵

پیروز دوئل: شورلت کوروت با کسب ۹۰ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه

مک‌لارن ۶۰۰LT

آئودی R8

آئودی R8

شورلت کوروت

لوتوس اوورا GT

شورلت کوروت

پورشه ۹۱۱ کاررا

آستون‌مارتین ونتیج

؟

لامبورگینی اوراکان

مازراتی MC20

؟

مک‌لارن آرتورا

هوندا NSX

؟

پورشه ۹۱۱ کاررا

تاریخ معرفی: نوامبر ۲۰۱۸

امتیاز از کارانددرایور: ۱۰ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۵ از ۵.۰

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

فروش سال ۲۰۲۰ در اروپا: ۱۵,۳۴۰ دستگاه

فروش چهار ماه اول ۲۰۲۱ در اروپا: ۵,۲۸۱ دستگاه

نقاط مثبت: پرفورمنس فوق‌العاده، درگیر کردن بی‌نظیر راننده، پیشرانهٔ درجه‌یک، تکنولوژی داخلی پیشرفته

نقاط منفی: آمپرهای دیجیتالی می‌توانست بهتر باشد، صدای پیشرانه می‌توانست بهتر باشد، رشد ابعاد و فاصله گرفتن از اندازهٔ جمع‌وجور گذشته

چکیده: هرچند نسل جدید ۹۱۱ خودروی کاملاً جدیدی محسوب می‌شود اما هنوز هم همه‌چیز آن در خدمت هیجان راننده است

آستون‌مارتین ونتیج

تاریخ معرفی: نوامبر ۲۰۱۷

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۰ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۰ از ۵.۰

گارانتی: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش

فروش سال ۲۰۲۰ در اروپا: ۳۵۲ دستگاه

فروش چهار ماه اول ۲۰۲۱ در اروپا: ۲۳۰ دستگاه

نقاط مثبت: ظاهر زیبا و تهاجمی، پرفورمنس عالی، شخصیت رانندگی جذاب، پیشرانهٔ باروح

نقاط منفی: کیفیت ساخت پایین‌تر از حد انتظار، ورود صدای باد و جاده به کابین در سرعت‌های بالا

چکیده: ونتیج جلب‌توجه و جذابیتی در حد قیمت و شجره‌نامهٔ خود ارائه می‌کند و بزرگ‌ترین برتری آن نسبت به رقبا ظاهر چشمگیر است

مقایسهٔ مشخصات فنی

پورشه ۹۱۱ کاررا S

آستون‌مارتین ونتیج

پیشرانه ۳.۰ لیتری H6 ۴.۰ لیتری V8
تنفس توئین توربو توئین توربو
قدرت ۴۵۰ اسب بخار ۵۱۰ اسب بخار
گشتاور ۵۳۰ نیوتن متر ۶۸۵ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک عقب عقب
شتاب صفر تا ۹۶ ۳.۰ ثانیه ۳.۳ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۱.۳ ثانیه ۱۱.۵ ثانیه
حداکثر سرعت ۳۱۰ کیلومتر/ساعت ۳۲۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۰.۲ لیتر ترکیبی ۱۱.۷ لیتر ترکیبی
تولید آلایندگی ۲۰۵ گرم/کیلومتر ۲۴۵ گرم/کیلومتر
ظرفیت باک ۶۴ لیتر ۷۳ لیتر
وزن ۱۵۴۰ کیلوگرم ۱۶۹۰ کیلوگرم
طول ۴,۵۱۸ میلی‌متر ۴,۴۶۵ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۴۵۱ میلی‌متر ۲,۷۰۵ میلی‌متر
ظرفیت سرنشین ۲+۲ نفر ۲ نفر
حجم صندوق بار ۱۴۰ لیتر ۲۸۵ لیتر
قیمت پایه آمریکا ۱۰۰,۵۵۰ دلار ۱۴۲,۰۸۶ دلار
قیمت موردبررسی ۱۱۶,۴۵۰ دلار ۱۴۲,۰۸۶ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام سوپراسپرت سطح پایین را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۳۹ دیدگاه

  1. rezars pc

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (236 ديدگاه)

    استون دوست داشتنی وقویه اما چراغ های جلوش که برای من اصلا استونی و دوست داشتنی نیست رای ما کررا

    موافقم ۴
    مخالفم ۰
    1. افشار

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (269 ديدگاه)

      پدال چرا صفحه سایت را سیاه کردی ؟ خیلی بد شده

      موافقم ۲
      مخالفم ۲
      1. سردبیر

        ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (649 ديدگاه)

        درود.
        کاهش مصرف باتری گوشی ها، بهبود خوانایی در نور مستقیم و همچنین جلوگیری از خستگی چشم در تاریکی و همچنین تنوع طراحی از دلایل این تغییر بوده اند. هرچند اگر اکثریت کاربران با هر تغییری در سایت مخالف باشند، ما دوباره به وضعیت مورد نظر شما سوئیچ خواهیم کرد.

        موافقم ۶
        مخالفم ۰
        1. Ninja

          ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (356 ديدگاه)

          قبلی بشه بهره یا یه دکمه کوچولو کنار صفحه باشه برای سفید شدن

          موافقم ۰
          مخالفم ۲
        2. مهدی موتور

          ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1000 ديدگاه)

          سلام من چند جا شنیدم سیاه هم خیلی خوب نیست و خاکستری بهتره
          ایا این درسته؟

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
        3. عشق ب ام و

          ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (170 ديدگاه)

          قبلی خیلی بهتر بود
          اگه میشه بزارید همون قبلیه بمونه

          موافقم ۰
          مخالفم ۲
        4. Irani

          ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (82 ديدگاه)

          تو نظرات بعضی اسم ها سفید هستند و بعضی خاکستری؟!

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        5. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1974 ديدگاه)

          آقای سردبیر اتفاقا گزینه خوبیه مخصوصا برای شب ها،اما یه قابلیتی بزارید که بشه روز و شب رو به طور دلخواه انتخاب کرد…
          درضمن،آقای سردبیر چرا کامنتای من توی تایید میره؟ زحمتی نمیشه رستش کنید…

          موافقم ۲
          مخالفم ۰
        6. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1974 ديدگاه)

          *″درستش″

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
        7. افشار

          ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (269 ديدگاه)

          درود آقای سردبیر همان قبلی خیلی بهتر بود

          موافقم ۰
          مخالفم ۱
        8. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1974 ديدگاه)

          آقای سردبیر بابت درست کردن کامنت دادن من خیلی ممنون،لطف دارید🙏

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
    2. ممد ژانگولر

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1399 ديدگاه)

      من پورشه رو ترجیح میدم
      از خوبیاش که بگذریم یک چیز خیلی خوب داره اونم دونفر عقب جا میشن
      صندوق عقبو نمیگما منظورم
      ردیف عقبشه 👯‍♀️

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    3. Reza

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1906 ديدگاه)

      پورش ۹۱۱ کاررا S 👍

      موافقم ۲
      مخالفم ۰
  2. عارف

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (112 ديدگاه)

    به نظر من اینجا پورشه ، دست برتر و داره

    موافقم ۵
    مخالفم ۰
    1. parsa_ashgh.mashine

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (153 ديدگاه)

      من پورشه رو دوست دارم اما استون مارتین رو بیشتر .
      چرا سایت اینطوری شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      موافقم ۰
      مخالفم ۱
  3. محمد

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (126 ديدگاه)

    طراحی داخلی ۹۱۱ خیلی خوبه فقط اینکه شکل دسته دنده توی سری جدید از محصولات پورشه و آئودی و فولکس واگن یمقدار تو ذوق میزنه.فرم قبلیش به نظرم بهتر بود.

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  4. مهدی موتور

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    هندلینگ هم یجوری مقایسه کنید

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  5. GT

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (185 ديدگاه)

    دلیلی وجود نداره در برابر ٩١١، ونتیج را انتخاب کنی، برتری صد در صد با ٩١١ هست

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. سهند

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (434 ديدگاه)

    رای من پورشه است، پورشه ۹۱۱ در کلاسش بهترین است.
    اگر دوئل پورشه با لامبورگینی اوراکان و آئودی r8 برگزار شود همین مدل کارراs مقایسه می شود؟! اگر اینطوری شود حذف می شود.

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  7. امیر

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (158 ديدگاه)

    پورشه خیلی بهتره. از نظر ظاهری مخصوصا
    استون مارتین موتور خوبی داره کابین خوبی داره نمای پشتی خوبی داره ولی نمای جلو جالب نیست کیفیت ساخت هم که…..
    ولی سایت چرا سیاه شده ؟ بد شده

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
  8. Erfan

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (36 ديدگاه)

    ولی خیلی جالبه نقاط ضعف ونتیج همه نقاط ضعف ایران خودروییه، 😂🤦🏻🤣
    البته من به شخصه از طراحیش خیلی خوشم میاد اما بنظرم من پورشه اینجا گزینه بهتری 👍

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. ♦SHAHRUKH♦

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (51 ديدگاه)

    انتخاب من پورشس

    یه پیشنهاد دارم سایت پدال رو براش هم حالت تاریک بزارید هم روشن و یه گزینه همون اول صفحه قرار بدید تا کاربر بتونه بین این دو تا حالت سوییچ کنه و هر کدوم رو خواست انتخاب کنه اینجوری به نظرم بهتره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  10. Amirreza

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1065 ديدگاه)

    ظاهر ونتیج خیلی خیلی خیلی قشنگه ، موتورشم یکی از موتورای خوب مرسدسه ، داخل کابینشم واقعا ساده و شیکه و با روح اسپرت ماشین همخوانی داره برای همین ونتیج

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  11. BenzSLR

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1075 ديدگاه)

    👑پورشه👑

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  12. عشق ب ام و

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (170 ديدگاه)

    ص در صد آستون
    سوپر اسپرت باید ظاهر خشن و عصبانی داشته باشه .
    نه مثل پورشه ۹۱۱ که شبیه فولکس قورباغه ای هستش !
    چندین دهه هست به همین شکل داره تولید میشه !

    موافقم ۰
    مخالفم ۲
    1. rezars pc

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (236 ديدگاه)

      این اصالتشه خوبه به گریل استون حمله کنیم ؟ نههههههه قطعا نه n ساله همین شکله ولی من از استون اینو می خوام نه فقط من ااکثر طرفداران دنیای خودرو

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
      1. عشق ب ام و

        ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (170 ديدگاه)

        عزیز دلم !
        منم مشکلم با همین بحث اصالات هست !
        متاسفانه بعضی از شرکتا (مثل پورشه)به بهانه اصالت هیچ نوآوری و تغییری توی ظاهرشون ایجاد نمیکنن و خودشونو راحت کردن !
        مثالش همین ۹۱۱ !
        ب ام و هم گریل کلیوی داره !
        بله هر کمپانی باید یه اصالتی توی طرحایش داشته باشه !
        ولی نه اینکه چندین دهه بهمین شکل و ظاهر تولید بشه و کمپانی خودشو از بازطراحی بدنه کن کار خیلی سختیه به بهانه اصالت معاف کنه !

        موافقم ۰
        مخالفم ۱
        1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1974 ديدگاه)

          اصالت توی خودروها همین زبان طراحی یکسانه جناب،قرار باشه پورشه از این شکل دربیاد که دیگه پورشه نمیشه،شما خودت میتونی یه ب‌ام‌و بدون جلوپنجره کلیوی تصور کنی؟اگه دنبال طراحی های عجیب و بدون زبان ثابت هستی چینیا بدردت میخورن!😂

          موافقم ۲
          مخالفم ۰
      2. عشق ب ام و

        ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (170 ديدگاه)

        البته اینم بگم هیچ شکی توی پرفورمنسش نیست .
        فقط یه انتقاد ریز از بحث تکراری بودن ظاهر محصولات پورشه بود !

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1974 ديدگاه)

          والا من که دوستش دارم،زبان طراحی باید ثابت باشه نه اینکه هربار یه قیمه ماستی ازش دربیاری! مثالش همین کره ای ها که هیچ ماشینی ندارن که نسل جدیدش مشابه قبل باشه! این بنظرم بده تا ثابت بودن طراحی….

          موافقم ۲
          مخالفم ۰
  13. ارشیاsvj

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1459 ديدگاه)

    رای من ونتیج به خاطر ظاهر بسیار باحال ترش
    و بر عکس بیشتر افراد من با طرح جدید سایت خیلی حال میکنم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1974 ديدگاه)

      منم با تم تاریک بیشتر حال میکنم…

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  14. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1974 ديدگاه)

    قطعا پورشه،از نظر مهندسی پورشه بهتره، شاید ظاهر آستون خیلی قشنگ تر و جسورانه تر باشه اما برای من مهندسی بیشتر اهمیت داره…
    رای من پورشه….

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1974 ديدگاه)

      و البته توی کل این گروه هم رای من فقط کوروت!😍

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
    2. Amirreza

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1065 ديدگاه)

      آقا آبتین خدایی خیلی ماشینا هستن که از کوروت بهترن و به نظرم متعصبانه رای ندیم چون من عاشق آر ۸ هستم ولی توی دوئلی مثل اوراکان و آر ۸ ، به اوراکان رای میدم ، توی این گروهم به نظرم اوراکان شانس بسیار بالایی داره

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1974 ديدگاه)

        آقای امیررضا،حرفتو قبول دارم اما یادمون نره کوروت این دوسال ترکوند! یکی از بهترین ها دراومده با وجود اینکه موتور عقبشو دوست ندارم اما بازم هرچی باشه کوروته! اوراکان و کوروت و پورشه ۹۱۱احتمالا شانس خیلی بالایی نسبت به بقیه دارن،اون موقع رقابت جذابه،باید صبر کرد ببینیم چی میشه…

        موافقم ۱
        مخالفم ۰
  15. محمد مختاری آذر

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (439 ديدگاه)

    به نظر من قطعا آستون مارتین بهتره هم از نظر قدرت و طراحی هم از نظر موتور و صدا پس آستون بهتر هستش کابین داخلی آستون هم که دیگه حرف نداره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1974 ديدگاه)

      از نظر منطقی آستون خیلی بهتره،فقط یکم قیمتش گرونه وگرنه توی اکثر چیزا از پورشه سرتره،اما محبوبیت پورشه باعث شده این ضعف هاش نادیده گرفته بشه….

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  16. mm.y@rlou

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (190 ديدگاه)

    ۹۱۱ کجا استون کجا به نظرم استون نسبت ب کیفیتش یکم گرونه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا