بی ام و

خودنمایی سدان جذاب ب‌ام‌و M5 Jahre سالگرد 35 سالگی

یک دستگاه ب‌ام‌و M5 Jahre سالگرد ۳۵ سالگی جدید اخیراً وارد نمایندگی ب‌ام‌و ابوظبی موتورز شده و ما می‌توانیم برای اولین بار با این خودرو روبرو شویم.

ب‌ام‌و تنها ۳۵۰ دستگاه از این خودرو را به منظور گرامی داشت ۳۵ سالگی سدان با ابهت M5 می‌سازد. از این میان تنها ۳۵ دستگاه مختص بازار آمریکاست و تمامی مدل‌ها از رنگ بدنه خاکستری تیره فروزن سود برده‌اند که در تصاویر رسمی منتشر شده توسط این برند بسیار شبیه رنگ مشکی مات است اما وقتی با این خودرو به‌صورت واقعی روبرو شوید رنگ بدنه را بسیار روشن‌تر خواهید یافت.

تکمیل کننده این رنگ سفارشی رینگ‌های ۲۰ اینچی گرافیت سبک‌وزن M، کالیپرهای ترمز طلایی و سقف فیبر کربنی می‌باشند.

درست همانند بدنه، کابین ب‌ام‌و M5 سالگرد ۳۵ سالگی نیز خاص و سطح بالاست که دلیل آن نیز حضور عناصر فیبر کربنی و طلایی‌رنگ در داشبورد و کنسول مرکزی می‌باشد. چرم مشکی و لوکس نیز در اکثر کابین بکار رفته و به این موارد باید عناصر روشن‌تر زیبا، تریم طلایی روی پانل درب‌ها و رکاب‌های داخلی سفارشی را اضافه کرد.

این سدان سفارشی همچنین به‌صورت استاندارد با پکیج اجرایی و راننده M عرضه شده که شامل تجهیزاتی همچون درب‌هایی با مکانیسم بسته شدن نرم، آفتاب‌گیر عقب برقی، صندلی‌های جلوی سردکن دار، سیستم تهویه مطبوع ۴ ناحیه‌ای، صندلی‌های جلوی ماساژور دار و… می‌باشد.

M5 Jahre سالگرد ۳۵ سالگی بر پایه مدل کامپتیشن تولید شده و بنابراین نیروگاه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی آن قدرت ۶۱۷ اسب بخاری و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری را تولید می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. MAHDI

    ۲۳ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    ب ام و M5 واقعا بهترین سوپرسدان دنیاست. این ماشین کم نقص ترین سدان پرفومنس بوده که تا الان پادشاه کلاس خودش بوده. فقط باید صبر کرد ببینیم در رقابت در مقابل آئودی RS6 و RS7 توسط مجلات معتبر چه جایگاه رو بدست خواهد آورد. که آیا بازم در جایگاه اول تمام رقابت ها خواهد بود یا نه!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. MAHDI

    ۲۳ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    پدال جان میشه مطلب درگ M135 و A35 که مجله BOTB انجام داده رو بزارید. چون الان چک کردم تو آپارات کانال پدال بودش. چون شما دوتا درگ از رقابت بین این دو ماشین رو گذاشتید که هردو تکرار بودن یعنی به اشتباه دو بار تکرار درگ مجله CAR MAG رو گذاشتید.
    ممنون!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سردبیر

      ۲۴ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (764 ديدگاه)

      درود. این درگ هم به مطلب دوم مورد اشاره اضافه شده بود.
      ارادت

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. علیرضا

    ۲۳ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (425 ديدگاه)

    یه سوپر اسپرت در جلد سدان … هرچیزی که بخوای رو داره . شتاب سرسام آور.تاپ اسپید بالای ۳۰۰.ارامش یه سدان خانوادگی.دیگه چی میخواییم ازش.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا