پورشهتویوتا

درگ تویوتا سوپرا با پورشه ۷۱۸ کیمن

نتیجه این درگ ممکن است شما را متعجب نکند. بله سوپرا مدتی است که برگشته است و البته تکیه آن به قوای BMW همراه با انتقاداتی بوده است. البته تیونرها به سرعت دریافتند که موتور بیمر در زیر کاپوت این خودرو، موردی عالی برای رسیدن به عملکردی چشمگیر است.

در آخرین رقابت انجام شده توسط Car Magazine، تویوتا GR سوپرا به سراغ پورشه ۷۱۸ کیمن GT4 رفته است. روی کاغذ به نظر می‌رسد که همه چیز متعادل است. هر دو خودرو قدرت مشابهی تولید می‌کنند. سوپرا ۴۱۴ اسب بخار و کیمن ۴۱۰ اسب بخار ولی باید به خاطر داشته باشید که پورشه از یک گیربکس دستی در برابر گیربکس اتوماتیک سوپرا سود می‌برد.

به لطف مهندسی هوشمندانه المانی‌ها، هر دو خودرو سطحی از رانندگی اسپرت و جذاب را ارائه می‌کنند. مسابقه به طرز باورنکردنی نزدیک بوده و در مسافت ۴۰۰ متر بازنده تنها ۵ صدم ثانیه کندتر است. شاید در یک مسیر ۸۰۰ متر نتیجه این مسابقه کاملاً برعکس شود.

[دانلود ویدئو]

مطالب مشابه

‫۲۴ دیدگاه

  1. پدر خودروسازی جهان

    ۱۷ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (44 ديدگاه)

    پورشه در بالاترین مدل خودش نبود
    وگرنه سوپرا را از وسط دو نیم میکرد

    موافقم ۶
    مخالفم ۲
    1. MOHAMMAD.n.r

      ۱۷ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (696 ديدگاه)

      دقیقا منم توقع داشتم تویوتا با فاصله بخوره.

      موافقم ۵
      مخالفم ۰
    2. ارشیا

      ۱۷ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (242 ديدگاه)

      خب اگه نسخه فولشو بیارن قیمتاشون هیچ همخوانی نخواهد داشت.

      موافقم ۴
      مخالفم ۰
      1. Hadi

        ۱۷ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (2069 ديدگاه)

        واقعا خیلی نزدیک بود
        از سوپرا انتظار نداشتم پا به پای کیمن بیاد
        دم تویوتا گرم چی ساخته 👌
        البته کیمن هم شاهکاره…

        موافقم ۳
        مخالفم ۰
    3. ممد ژانگولر

      ۱۷ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (1270 ديدگاه)

      به نظر رقابت اصلی بین پورشه و بی ام و بود
      تویوتا بیشتر نقش ماکت حمل موتور bmw داشت
      ولی bmw عالی عمل کرد 💪👏

      موافقم ۷
      مخالفم ۲
      1. مهرداد كمال

        ۱۷ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (525 ديدگاه)

        تا حدی فرمایش شما صحیح هست اما تویوتا تونسته این پکیج بینظیر رو با قیمت کمتر و متعادلتر عرضه کنه که اینم هنر تویوتاس

        موافقم ۴
        مخالفم ۰
        1. ممد ژانگولر

          ۱۷ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (1270 ديدگاه)

          مهرداد داداش شکی نیست که شما هم درست میگی
          ولی این پکیج نباید زیبا طراحی بشه ؟!!😐

          موافقم ۰
          مخالفم ۴
    4. MAHDI

      ۱۷ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (5088 ديدگاه)

      پدر خودروسازی… جان پورشه کیمن ۷۱۸ GT4 پرچمدار نسخه های کیمن هستش.
      پورشه کیمن T توانش ۲۹۶ اسب بخار هستش.
      پورشه کیمن S توانش ۳۴۵ اسب بخار هستش.
      پورشه کیمن GTS توانش ۳۹۴ اسب بخار هستش.
      پورشه کیمن GT4 توانش بین ۴۱۰ تا ۴۲۰ اسب بخار هستش که همین نسخه بالا هستش.
      ************************
      حالا اینکه مثلا نتیجه رقابت کیمن GT4 و تویوتا سوپرا در مجله CARWOW چی میشه اون دیگه بحثش جداست و باید صبر کرد و دید که اونجا هم چنین نتیجه ای بدست میاد یا نه. اما پورشه کیمن GT4 پرفومنس ترین نسخه کیمن هستش.

      موافقم ۴
      مخالفم ۱
      1. King 918

        ۱۷ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (2478 ديدگاه)

        داداش شما گیربکس دستی پورشه رو ندیدی چقدر ماشین رو عقب مینداخت این ماشین اگه گیربکس pdk روش بود رنگ پورشه رو هم تشخیص نمی‌داد

        موافقم ۰
        مخالفم ۲
        1. 👑porsche👑

          ۱۹ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (54 ديدگاه)

          👍

          موافقم ۰
          مخالفم ۱
      2. ارشیا

        ۱۷ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (242 ديدگاه)

        راست میگه!!!!
        ‌اصلا حواسم نبود.

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
      3. پدر خودروسازی جهان

        ۱۷ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (44 ديدگاه)

        آقا مهدی ، شما مثل اینکه منظور من را متوجه نشدید
        همین کیمن GT4 با گیربکس دو کلاچه عرضه میشه که در ۹۱۱ GT3 هم استفاده شده
        اگر گیربکس دو کلاچه بود ، با تعویض دنده های بسیار تند و تیز نتیجه درگ را کاملا تغییر میداد

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  2. MOHAMMAD.n.r

    ۱۷ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (696 ديدگاه)

    قیمت پورشه تقریبا ۱/۵ برابر تویوتا بود درسته؟؟؟
    R واحد پول کجا هست؟؟؟
    پورشه حدود R۱،۷۱۰،۰۰۰
    تویوتا R1,14۰،۰۰۰

    موافقم ۶
    مخالفم ۰
  3. MAHDI

    ۱۷ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (5088 ديدگاه)

    عملکرد تویوتا سوپرا فوق‌العاده بود.چون رقیبش نه کیمن T بود. نه کیمن S بود، نه کیمن GTS بود، بلکه کیمن GT4 بود که پرفومنس ترین نسخه پورشه کیمن هستش اما تویوتا سوپرا پیروز شد.

    اما باید دید نتیجه این درگ بازم در مجلات دیگه تکرار میشه. یعنی در مجله CARWOW حتی اگه درگ هم نداشته باشن باید دید چه تایمی در مسیر ۴۰۰ متر ثبت میکنن.

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
    1. MAHDI

      ۱۷ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (5088 ديدگاه)

      البته نسخه گیربگس اتومات کیمن GT4 عملکرد بهتری نسبت به نسخه دستی خودش داره.

      موافقم ۲
      مخالفم ۰
  4. میثم

    ۱۷ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1152 ديدگاه)

    ارزونتره، سریعتره
    سوپرا درسته که از موتور بی ام و استفاده کرده اما تویوتا با مهندسی خودش تنظیماتی ارائه کرده که باعث تفاوتهایی با بی ام و شده.
    اینطور که من شنیدم تویوتا از این موتور قدرت بیشتری استخراج کرده نسبت به بی ام و

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
    1. Ahmedreza2002

      ۱۷ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (1152 ديدگاه)

      البته تو نسخه اولیه و وایه شش سیلندر تویوتا قدرت کمتری داشت از بیمر

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  5. Ramin

    ۱۷ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1106 ديدگاه)

    سوپرا دهه ۹۰ میلادی در زمان خودش خیلی خوب بود خیلی هم ارزون و قدرتمند

    چندی پیش هم ( حدود ۲ سال پیش ) سایت درگ تایم یه درگ و یه رولینگ سوپرا ۱۰۰۰ اسبی تقویت دهه ۹۰ رو با مدل s انداخت ( منظورم تسلا هست )

    درسته تو درگ باخت ولی تو رولینگ چون ۱۰۰۰ اسب داشت کلا دهنه تسلا رو بست !

    خیلی خوب میشد سوپرا دهه ۹۰ رو تیونیگ کرد. ( نسبت به زمانش هم خوب بود )

    با اینکه از هر دو بدم میاد انتخاب من سوپرا هست . ( چون ارزونتره . )

    راستی پدال دوئل ها چی شد ؟؟

    موافقم ۲
    مخالفم ۲
    1. Sina10

      ۱۷ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (1261 ديدگاه)

      دوباره تسلا!!!
      اره شتاب گیریش خوبه ولی نه در این حد که هر درگ بگی تسلا فلان کرده بود
      اصلا کمترین ارتباطی با تسلا نداشت این درگ

      موافقم ۴
      مخالفم ۱
      1. Ramin

        ۱۷ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (1106 ديدگاه)

        داداش سینا

        چیه خب

        سایت درگ تایم درگ سوپرا تقویت با تسلا گذاشته

        من داشتم از سوپرا تعریف میکردم که تیونش کرده بودن تونست تو رولینگ ببره تسلا رو

        تعریفم حق ندارم بکنم از سوپرا ؟؟؟؟ 😐😐

        موافقم ۲
        مخالفم ۰
        1. 👑porsche👑

          ۱۹ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (54 ديدگاه)

          حرف نزنی سنگین تره

          موافقم ۰
          مخالفم ۱
  6. ツSAMURAIツ

    ۱۷ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (977 ديدگاه)

    مهم نیست کدوم برنده شد
    انتخاب من پورشه هست
    هر چی نسل قبل سوپرا خوب بود این به همون اندازه مضخرفه

    موافقم ۳
    مخالفم ۴
  7. داود

    ۱۸ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (106 ديدگاه)

    فک کنم آقای ژانگولر نه مارک تویوتا را دیده روی خودرو و نه گیربکس و دیفرانسیل و مجموعه انتقال نیرو و چرخها و طراحی را.«ماکت حمل موتور بی ام و » عمو این جمله را تازه یاد گرفتی همه جا تکرار می کنی.

    موافقم ۱
    مخالفم ۱
    1. pooriya.bmw.germany

      ۱۸ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (494 ديدگاه)

      عمو داوود شما معنی پلت فرم میدونی چیه ؟
      پلت فرم شامل شاسی موتور مجموعه انتقال قدرت و سیستم تعلیق میشه
      وقتی که تویوتا سوپرا بر پلت فرم ب ام و زد فور شکل گرفته
      یعنی علاوه بر موتور شاسی مجموعه انتقال قدرت شامل گیربکس دیفرانسیل و سیستم تعلیق این ماشین از ب ام و گرفته شده
      پس عمویی قبل از اینکه سیس پروفسور بگیری یکم اطلاعات ببر بالا

      تویوتا و ب ام و هر دو از ساخت این ماشین سود می‌برند
      اول اینکه ب ام و از فروش هر دستگاه سوپرا سود حاصل ش میشه و درصدی از فروش این خودرو سهم ب ام و هست
      تویوتا هم از هزینه هنگفت تحقیقات و مهندسی این ماشین معاف میشه و برند سوپرا خودشو زنده میکنه
      اتفاقاً ساخت تویوتا سوپرا به نظر من نقطه عطفی میتوان شمرد
      که شراکت ب ام و تویوتا ادامه دار باشه چون هر دو طرف سود می‌برند

      موافقم ۳
      مخالفم ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا