نسخه ویژه جگوار اف-تایپ 400 اسپورت

اف-تایپ‌ها در فرم‌های مختلفی ارائه می‌شوند؛ کانورتیبل یا کوپه، سوپرشارژر V6 یا حتی نسخه قدرتمندتر سوپرشارژر V8، گیربکس دستی یا اتوماتیک و دیفرانسیل عقب یا تمام‌چرخ متحرک. همچنین یک نسخه دیوانه‌وار SVR از ‌آنها وجود دارد که می‌تواند شما را به مرز سرعت ۲۰۰ مایل یا ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت ببرد. از سال آینده نیز مشتریان اف‌-تایپ قادر خواهند بود تا با انتخاب یک پیشرانه چهار سیلندر توربو، از قدرتی معادل ۳۰۰ اسب‌بخار بهره‌مند شوند. در همین حال، اگر هنوز در مورد اینکه کدامیک از نسخه‌های اف-‌تایپ برای شما مناسب است، مردّد هستید، احتمالاً باید به سراغ مدل جدید 400 اسپورت بروید.


این نسخه که تنها در یک سال عرضه می‌شود، در دو نسخه دیفرانسیل عقب و AWD در اختیار قرار می‌گیرد و پیشرانه V6 در آن به گونه‌ای تنظیم شده که خروجی آن معادل ۴۰۰ اسب‌بخار است. قدرت این پیشرانه از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک در اختیار قرار می‌گیرد و هیچ‌گونه گزینه گیربکس دستی برای آن پیش‌بینی نشده است. در حالی که عدم‌ارائه گیربکس دستی ممکن است موجب دلسردی برخی از علاقه‌مندان شود، امّا احتمال بعضی دیگر از رانندگان مدل 400 اسپورت را در فرم تمام‌چرخ متحرک، یکی از بهترین گزینه‌ها در میان سری اف‌-تایپ جگوار بدانند.


یک وسیله نقلیه راحت برای رانندگی در هر شرایط آب‌وهوایی، یک خودروی اسپورت با پتانسیل بالا و یک طراحی زیبا و چشم‌نواز؛ همه اینها باعث می‌شوند که اف-تایپ 400 اسپورت واقعاً‌ تبدیل به یک خودروی خاص در خیابان‌ها شود.

[دانلود ویدئو]

درباره نویسنده

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

3 دیدگاه

  1. مهراب
    سوابق: (36 دیدگاه) ,

    خدایی هرچقدرم المانی باز باشی هرچقدرم امریکایی باز باشی بازم این چهره ی زیبا دلتو رام میکنه

    پاسخ
  2. Khosrow36
    سوابق: (209 دیدگاه) ,

    جلوش تا 90% شبیه اس ال اس هست /کلا جگ خیلی خوبه ..

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.
x