رنو

آشنایی با رنو کولئوس Initiale Paris

رنو تعداد اعضای خانواده کولئوس را با معرفی نسخه فول Initiale Paris افزایش داده و این خودرو هم‌اکنون در بریتانیا نیز قابل‌خرید می‌باشد.


بهای کولئوس Initiale Paris از ۳۶۷۰۰ پوند شروع شده و دارای رنگ بدنه منحصربه‌فرد، نشان‌های جدید بدنه، رینگ‌های ۱۹ اینچی دو رنگ و چراغ‌های جلوی کاملاً LED می‌باشد.


داخل کابین تغییرات بیشتری رخ داده زیرا شاسی‌بلند زیبای رنو دارای صندلی‌های جلوی گرم/سرد شونده، چرم ناپای دو رنگ، نورپردازی زیبا، نگه‌دارنده‌های فنجان گرم/سرد شونده، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش ۸.۷ اینچی، سیستم ناوبری تام تام، ارتباطات اندروید اتو و اپل کارپلی و درب پشتی هندزفری می‌باشد.


ترمز اضطراری پیشرفته، هشدار نقاط کور، دستیار کمک به حرکت در سربالایی، تشخیص علائم ترافیکی با پیشگیری از سرعت بیش از حد و هشدار خروج خودرو از مسیر بخشی از تجهیزات ایمنی استاندارد کولئوس Initiale Paris بوده و البته سیستم‌هایی مانند دوربین دید عقب، حسگرهای پارک جلو و عقب، سیستم مدیریت پایداری با کنترل کشش و کم فرمانی، کروز کنترل، محدود کننده سرعت، آینه دید عقب الکتروکرومیک نیز در این خودرو به چشم می‌خورند.


نیروبخش این نسخه ویژه از رنو کولئوس پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری دیزلی با قدرت ۱۷۷ اسب بخار و گشتاور ۳۸۰ نیوتون متر است که به یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک X-Tronic متصل می‌باشد. سیستم چهار چرخ محرک نیز به‌صورت استاندارد وجود داشته و شتاب صفر تا صد کیلومتر و در حداکثر سرعت آن به ترتیب برابر با ۹.۵ ثانیه و ۲۰۱ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

منبع: carscoops

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه

  1. Pooriya.BMW.GERMANY

    ۱۳ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (479 ديدگاه)

    بسیار ماشین شیک و باوقاری هست
    واقعا لقب ژنرال برازندشه
    ارزش خرید بالاتری نسبت به رقباش داره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. لانتا

      ۱۳ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (21 ديدگاه)

      تا جای که ما یادمون میاد به ولوو ایکس سی ۹۰ میگفتن ژنرال سوئدی این کی خودش ژنرال جا زده خبر نداریم! الان با این قیمت جدیدش تو ایران که والا دیگه اصلا ارزش خرید نداره مثل بقیه!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. بهراد

      ۱۷ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (537 ديدگاه)

      یکم گیربکسش تنبله ، اگر زبان جدید طراحی رو نداشت هیشکی سراغش نمیرف، تالیسمان هم همینطور، ٢۵٠ زیاده واسه رنو، هر کی اسم رنو رو میشنوه یه ماشین نقلی تو ذهنش نقش میبنده.اما وقتی اسم کره ای یا ژاپنی مخصوصا آلمانی میاد وسط تکلیف مشخصه.
      کل دنیا فقط ۵ تا کارخونه ماشین سازی هست
      ١.فراری
      ٢.بنز
      ٣.bmw
      ۴.پورشه
      ۵.تویوتا
      سه برند اصلی هر کودوم شاسی بلند مخصوص خودشونو دارن.x6-cayenne -land cruiser

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  2. کارل شلبی

    ۱۳ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (300 ديدگاه)

    توی دو کلاس محصولات رنو رو واقعا دوست دارم وقبولشون دارم
    ۱-کولئوس
    ۲-تالیسمان

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. شاهين

      ۱۳ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (859 ديدگاه)

      من فقط تو یک کلاس محصولات رنو رو میپسندم.اونم ساخت ماشینای ارزون و اقتصادی برای اقشار متوسط و ضعیف جامعست.چیزی که رنو توش استاده و حیطه اصلیشه.لوکس سازی یا کلا ساخت خودرو تو هر محدوده ای به جز متوسط و اقتصادی از طرف رنو نظر من رو جلب نمیکنه و رقبای سنگین کره ای و ژاپنی زمین گیرش میکنن.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. محمد شجاعی

        ۱۴ دی ۱۳۹۶
        سوابق: (15 ديدگاه)

        ژاپنی آره ولی کره ای به هیچ وجه.

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۱۳ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (3758 ديدگاه)

    ماشین شیکو خوبیه ولی نه در حد ژنرال
    ژنرال یعنی همه چی تمام که در کشوردیگه پیدا نمیشه
    ژنرال یعنی موتور ۶سیلندر نَعره بکشه بره جلو
    نه ۴ سیلندر که دیگه داشتن این ماشینا تو ایران شده کلاس
    شما سورنتو یا سانتافه یا مورانو ۶سیلندر سوار بشید بعد متوجه میشید که حاضرید ماشین هیچی نداشته باشه ولی موتوری قوی داشته باشه
    یکی از بیمزه بازیهای طراحی رنو طرح اگزوز مصنوعی فلاپ پایین ماشینه که آدمو یاد ام وی ام x33 میندازه
    ولی از حق نگذریم قیمتش نسبت به رقیباش زمانی که پیش فروش شد عالی بود ((حدوداَََ ۲۰۰ میلیون))یعنی چیزی حدود ۵۰ میلیون کمتر از سانتافه. سورنتو .نیسان ایکستریل. و راو۴ .ولی الان دیگه قیمتا عشقی شده یعنی هرکی هرچی دلش بخواد میده.
    من بشخصه تویوتا راو۴ بر میدارم بخاطر کیفیت ناب رانندگیش و هندلینگش
    ولی کیا سورنتو اگه قیمتش دوباره معقول بشه بدون احتصاب موتور ضعیف از بقیه بهتره (( کیفیت متریال و ظاهری گیرا)).
    سانتافه هم که دیگه زیادی لُس شده باید منتظر نسل جدیدش بود.
    نیسان ایکستریل هم مظلوم واقع شده به دلیل طراحی خاص و گیریبکس cvt در صورتی که به نظر من ماشین دوست داشتنیه.
    با احترام فراوان ، ژنرال زیادیشه
    میشه بهش گفت سربازی کار درست

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. datsun

      ۱۳ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (1739 ديدگاه)

      اگه منظورت بازار ایرانه درسته
      ولی در بازار جهانی مجموع فروش ایکس تریل و روگ با کولئوس اصلا قابل قیاس نیست

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  4. محمد

    ۱۳ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (127 ديدگاه)

    درسته که طراحی محصولات یک شرکت باید نشان دهنده نام اون شرکت باشه طوری که بادیدنش سریعا اسم شرکتش رو فهمید اما دیگه نباید همه محصولات از یه طراحی خاص پیروی کنند? شباهت لازمه اما یکسان بودن خسته کنندس?. خودرو های شرکت بنز با اینکه شبیه هم هشتن اما باز یه تفاوت هایی تو طراحیشون هست♥️.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Mopar Or No Car

      ۱۳ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (1199 ديدگاه)

      بنز ؟؟؟ اون که تو شباهت مدل های مختلفش به هم رتبه اوله

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  5. Ford taurus

    ۱۳ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (329 ديدگاه)

    یه نظر سنجی کوچیک
    کولئوس لایک
    سورنتو دیس لایک

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Ford taurus

      ۱۳ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (329 ديدگاه)

      سانتافه لایک
      اوتلندر دیس لایک

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  6. lawyer hamid

    ۱۳ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (73 ديدگاه)

    هرچقدر که نسل قبلیش بد قواره و زشت بود بجاش این نسلش جبران کرد، تفاوت این نسلش با نسل قبلیش زمین تا آسمونه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. مجتبی

    ۱۴ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    توی سایت عصر ایران هم همین خبر با همین ترجمه تقریبا منتشر شده ولی بدون ذکر منبع
    البته همین مطلب هم در سایت پدال بدون منبع منتشر شده
    و این که نگین خودرو مبلغ کولئوس و تلیسمان را فقط ۱۶ و ۲۲ درصد افزایش داده یعنی ۵۰ درصد کمتر از افزایش تعرفه که جالب هست
    ان شالله تمهیداتی بشه ماشین های باکیفیت و خوب و با شرایط مناسب برای اونهایی که توان اش را دارن به فروش برسه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. عارف

      ۱۴ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (54 ديدگاه)

      پدال که منبع رو زده از کار اسکوپ ترجمه کرده. ولی در کل من زیاد دیدم مطالب پدال رو چند ساعت بعد توی سایت های معروف کپی می کنن یا یه خورده تغییر می دن. بعد هم بقیه سایت ها هم از همون سایت های معروف کپی می کنن. شیر تو شیر می شه.
      کولئوس هم توی منطقه ما زیاده و خیلی هم طرفدار داره و تقریبا جای سانتافه رو گرفته

      موافقم ۰
      مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا