معرفی نسخه‌ای سفارشی از کوپرا آتکا

کوپرا به عنوان برند پرفورمنس سئات در حال معرفی نسخه‌ای سفارشی از آتکاست. این خودرو از برخی ویژگی‌های متمایز برای جلب نظر مشتریان برخوردار می‌باشد.


از این خودروی سفارشی تنها 1999 دستگاه ساخته خواهد شد و هریک دارای رینگ‌های 20 اینچی جدید با طرح مسی و همچنین جزئیات فیبر کربنی همرنگ شامل اسپویلر سقف، پوشش آینه‌های جانبی و برخی بخش‌های کابین همچون فریم داشبورد و کنترل‌های تهویه مطبوع می‌باشند. حتی کلید خودرو نیز دارای پوششی فیبر کربنی است.


مشتریان می‌توانند از بین رنگ‌های بدنه‌ی خاکستری گرافن، آبی انرژی و خاکستری رودیوم یکی را انتخاب کنند. کابین نیز ترکیبی از صندلی‌های آلکانترای آبی‌رنگ بوده که همین طرح در صندلی‌های عقب و پانل درب‌ها نیز دیده شده و باعث شده این کوپرا آتکای سفارشی واقعاً ظاهر و باطن متمایز و برجسته‌ای پیدا کند.


تغییرات رخ داده در زیر کاپوت حداقلی بوده و این خودرو همچنان از پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2 لیتری توربو با قدرت 296 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتون متر استفاده می‌کند. یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه هم نیروی پیشرانه را به تمامی چرخ ها منتقل می‌کند. کوپرا ادعا می‌کند این خودرو شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 4.9 ثانیه‌ای داشته و حداکثر سرعت آن نیز 247 کیلومتر در ساعت می‌باشد.


کوپرا آتکا سفارشی جدید همچنین به سیستم فرمان پذیری متمایزی مجهز است که بنا به گفته‌ی سازنده برای ارائه‌ی توازنی عالی بین مسیر مستقیم و بازخورد طراحی شده است. سیستم اگزوز نسخه استاندارد هم جای خود را به سیستم اگزوز آکراپوویچی داده که 7 کیلوگرم سبک‌تر و صدای جذابی ایجاد می‌کند.


وین گریفیتس مدیرعامل کوپرا می‌گوید:

این خودرو طرفداران را سورپرایز کرده و عشق ما برای توسعه و طراحی محصولاتی که عصاره برند هستند را نشان می‌دهد.


مشتریان علاقه‌مند به این خودرو می‌توانند با پلتفرم رزرو آنلاین اقدام به خرید این خودرو نمایند.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

6 دیدگاه

  1. نوید جهرمی
    سوابق: (2821 دیدگاه) ,

    کل ماشین یه طرف، لوگوی کوپرا یه طرف. چقد جالبه.
    این ماشین با رنگ مشکی مات و رینگ مسی و داخل قرمز خیلی خفن میشه.

    پاسخ
  2. net
    سوابق: (1013 دیدگاه) ,

    طراحی ساده و قشنگی داره و داشبورد و دنده و ال سی دی و فرمان خوب و ساده هست

    پاسخ
  3. سروش
    سوابق: (152 دیدگاه) ,

    دلیل این همه موازی کاری چیه؟ فولکس خودش پرفورمنس اقتصادی می‌سازه! لوکس هاش هم میلی‌متری تو هر حالتی حضور دارن

    پاسخ
    1. نوید جهرمی
      سوابق: (2821 دیدگاه) ,

      آزادی عملی که به زیرمجموعه هاش میده. البته میخوان این همپوشانی رو کم کنن.

      پاسخ
  4. هیمن
    سوابق: (5 دیدگاه) ,

    چرا منبع خبر نمی نویسید؟! خیلی غیر حرفه ای هست.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.