فراری
- مقایسه لوکانو L7 و رنجروور ایووک، کپی ارزانقیمت یا جایگزین ارزشمند؟
- پشتپرده گرانی آجیل: ردپای قطعهسازان خودرو؟

- سفت کن تسمه تایم چیست و چرا تعویض آن ضروری است؟

- قیمت روز خودروهای وارداتی در ایران (1 دی 1404)
- قیمت روز خودروهای داخلی بازار ایران (1 دی 1404)
- داستان نبرد خودروسازان با تأخیر توربو، این مشکل چطور حل شد؟
- درگ شاسیبلندهای اسپرت آلمان و انگلستان، آئودی سریعتر است یا ...
- معرفی نیسان سرنا مدل ۲۰۲۶ با جلوپنجرهای شبیه لکسوس!
- سدان پرچمدار جدید گک A800 اولین خودرو با مجوز رانندگی خودران کامل
- درگ سلاطین V12، لامبورگینی روئلتو، فراری ۱۲ چیلیندری و آستون ونکوئیش
فراری سرانجام سکوت را شکست و از جزئیات فنی اولین خودروی برقی خود پرده برداشت؛ یک هیولای چهاردر که تعریف شما از اسب سرکش را برای همیشه تغییر میدهد.
در رگهای جانشین هیبریدی هوراکان، خونی از اسطورههای فراری جاری است. راز این پیوند شگفتانگیز در یک قطعه ژاپنی نهفته است.
ناوگان سوپراسپرتهای پلیس دبی یک عضو جدید و جنجالی دارد؛ یک فراری پوروسانگوئه که منصوری آن را به یک هیولای فیبر کربنی تبدیل کرده است.
فراری در اظهارنظری جسورانه، موتور V6 توربوی هیبریدی ابرخودروی F80 را برتر از موتور V12 نمادین خود دانسته است.
شرکت تیونینگ وورستاینر از کیت بدنهٔ جدید CTR برای فراری ۴۵۸ رونمایی کرده است؛ یک بازآفرینی زیبا و آیرودینامیک که قیمتی شوکه کننده دارد.
نوویتک با کیت تیونینگ، رینگهای خاص و کاهش ارتفاع، فراری پوروسانگوئه را به چیزی شبیه یک هایپرهاچبک تبدیل کرده است.
فراری با کسب رتبههای سوم، چهار و پنجم در بحرین، پس از ۵۳ سال انتظار، قهرمانی مسابقات استقامت جهان را هم در بخش سازندگان و هم رانندگان از آن خود کرد.
شرکت بریتانیایی تالوس با معرفی XXT، فراری ۵۹۹ را احیا کرده است که تنها در ۵ دستگاه و قیمتی فراتر از یک میلیون دلار ساخته میشود.
شرکت گلسورکس یک فراری GTC4 لوسو را به خودرویی آفرودی تبدیل کرده و آن را اولین شاسیبلند دوازده سیلندر لوکس ایتالیا توصیف کرده است!
نوویتک با تغییرات ظریف آیرودینامیکی و یک اگزوز با روکش طلا، فراری دودیچی چیلیندری را زیباتر کرده و ایراد طراحی آن را برطرف کرده است.
فراری با رونمایی از کانسپت دیجیتالی F76، تصویری رادیکال و جسورانه از زبان طراحی آینده خود را به نمایش گذاشته است.
فراری ۲۹۶ اسپشاله یک سوپرکار خیرهکننده است که پرفورمنسی فراتر از هر نیازی ارائه میدهد اما درعینحال همراهی وفادار در هرلحظه از رانندگی خواهد بود.
فراری و لامبورگینی هردو با معرفی سوپراسپرتهای جدیدی اقدام به بازآفرینی مدلهای افسانهای خود کردهاند اما کدامیک در این کار موفقتر بودهاند؟
فراری 512 BBi با تیونینگ کونیگ خودروی بسیار کمیابی است که خیلیها از وجودش بیخبر هستند و حالا یک نمونه از آن برای فروش گذاشته شده است.
در نبردی نفسگیر میان دو نسل از اسبهای سرکش فراری، مدل هیبریدی 296 GTB با تکیه بر تکنولوژی، برادر قدیمیتر و V8 خود یعنی ۴۸۸ پیستا را مغلوب کرد.
نوویتک به سراغ فراری پوروسانگوئه رفته و این شاسیبلند ایتالیایی را به شوالیهای سیاهپوش با قدرت ۷۵۵ اسب بخار تبدیل کرده است.
شاید باور نکنید اما سالها پیش تکنیکهای دقیق و سریع تیمهای فرمول یک به کمک جراحان آمد تا با بهینهسازی فرآیندها، جان هزاران نوزاد را نجات دهد.
فراری SC40 که به سفارش یک خریدار خاص بر اساس 296 GTB با ۸۳۰ اسب بخار قدرت ساخته شده، سعی در زنده کردن روح F40 افسانهای دارد.
فراری سرانجام از جزئیات اولین خودروی برقی خود پرده برداشت؛ یک هیولای ۱۰۰۰ اسب بخاری که تعریف جدیدی از سرعت و هیجان ارائه میدهد.
کوروت ZR1 با قدرتی ویرانگر، فراری را به چالش کشیده اما مارانلو با سکوت و قدرتی کمتر در مدل جدیدش، این رقیب آمریکایی را نادیده میگیرد.