فولکس واگن

اخراج مدیر بخش نرم‌افزار فولکس به خاطر مشکلات ID.3 و گلف

بنا به گزارش روزنامه آلمانی Handelsblatt ظاهراً فولکس‌واگن به دنبال تغییر رئیس بخش نرم‌افزاری خود یعنی آقای کریستین سنگر است. دلیل این تغییر و تحول مشکلات زیاد ID.3 الکتریکی و نسل جدید گلف است که دردسرهایی را ایجاد کرده است.

سنگر که یکی از مدیران اسبق ب ام و است بخشی از شبکه مدیران خارجی استخدام شده توسط هربرت دایس مدیرعامل شرکت بوده است. دایس این دسته از مدیران را برای اصلاح امور فولکس‌واگن استخدام کرده بود.

پس از کار روی ب ام و i3 سنگر به فولکس‌واگن پیوست تا به توسعه پلتفرم الکتریکی MEB کمک نماید. این پلتفرم ستون اصلی فولکس‌واگن در احیای وضعیت خود پس از رسوایی دیزل گیت در سال ۲۰۱۵ بوده است.

در چشم‌انداز کنونی صنعت خودرو، مدیریت بخش نرم‌افزاری خودروهای الکتریکی شده یکی از پست‌های مهم محسوب می‌شود زیرا این خودروها بیشتر از محصولات درون‌سوز به قدرت محاسبه وابستگی دارند.

روزنامه آلمانی همچنین مدعی است سنگر پست خود در هیئت‌مدیره برند فولکس‌واگن را نیز ترک خواهد کرد. البته دایس امیدوار است بتواند این مدیر را در شرکت حفظ کند.

فولکس‌واگن قبلاً به آندراس رنشلر که یکی از مدیران اسبق مرسدس بوده اجازه داد پست خود را ترک کند. استفان سامر مدیرعامل اسبق شرکت تأمین قطعات ZF نیز قبلاً پست خود به عنوان مدیر تدارکات را ترک کرده است.

فولکس‌واگن فعلاً واکنشی به این خبر نشان نداده است.

برچسب ها

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه

  1. رضا

    ۲۴ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (48 ديدگاه)

    زود تر باید این کارو میکرد

  2. Mohammad

    ۲۴ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (324 ديدگاه)

    نرم افزار تخصص آمریکایی هاست یه نفر از شرکت گوگل یا مایکروسافت یا اپل استخدام کنین ببینید چقد تسلا تو نرم افزار خوبه

    1. نامجو

      ۲۴ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (2785 ديدگاه)

      البته که امریکا در صنعت نرم افزار بسیار قدرتمنده اما اروپایی ها و آسیایی ها (شرقی) هم پیشرفت های خوبی رو داشتن. برای مثال شرکت SAP SE آلمان یک غول نرم افزاریه با درآمد سالانه ۲۸ میلیارد یورو و بیش از ۱۰۰ هزار کارمند در سرتاسر دنیا.

    2. darab

      ۲۵ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (1 ديدگاه)

      ببخشیدا
      خودم یه استاد معروف تو شریف میشناسم و درسته اونجا تحصیل نکردم اما تو یه دانشگاه صنعتی دیگه تو تهران بودم. دورادور سلام علیک داریم باهاش. کارشم تو مکانیکه. تبدیل انرژی. فوق و دکتراشو تو برکلی گذرونده. یعنی تو مهد تکنولوژی و دانش امریکا.
      این فرد میگه تو نرم افزارهای صنعتی و کنترل و زبونهای ماشین فقط ژاپن و سوئد و المان.
      حالا شما میگی امریکا؟ مگه نرم افزار کامپیوتره؟
      اصلا میدونی فرقش چیه؟ فرقش اینه تو ماشین نرم افزار یهو هنگ کنه میزنی خودتو و ده تای دیگه رو میکشی.
      سنسور ترمز الان اکثرا الکترونیکیه. حالا فکر کن سنسور پمپ هیدرولیک کرش کنه یا مقدار صحیح رو پیدا نکنه خب چی میشه/؟؟ با ویندوز که این چیزا رو مدیریت نمیکنن.
      الان یه ماشین بیشتر از من و تو نرم افزار و کامپیوتر توش ریخته. کلا نوع این نرم افزارا و کامپیوترا فرق میکنه با اون چیزی که شما مد نظرته

      کلا صنعت با خونگی فرق فوکوله. ایا میدونستی بیشترین دستگاه های اشعه ایکس تو صنعت استفاده میشه نه بیمارستان؟ تو بحث کرونا اینو من یکی فهمیدم. خیلی از کشورا بیمار رو میبردن تو کارخونه عکس از سینه میگرفتن. دلیلشو پرسیدم گفتن اینه دلیلش. یا دستگاهو جدا میکردن میاوردن تو بیمارستان. یکی از دلایلی که تو کشورای غربی سریعا دستگاه تنفس هوا ساختن همین بود. چون صنعت دارن. یک شبه دستگاه ها رو تغییر جزئی دادن و تموم.
      خیلی چیزا بیشترین مصرفش تو صنعته. مخصوصا نرم افزار اگه بیشتر نباشه قطعا کمتر نیست

  3. REZA.ZMR

    ۲۴ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (4 ديدگاه)

    فکر کنم دلیل اصلی اخراجش همین لبخند ضایعش موقع عکس گرفتن بود!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن