میتسوبیشی

رندر نسل بعدی میتسوبیشی اوت لندر

ما نسل بعدی میتسوبیشی اوت لندر را تا بهار سال آینده میلادی نخواهیم دید. احتمالاً این خودرو در نیویورک یا ژنو پدیدار شده و پس از آن در فصل پاییز روانه بازار خودرو خواهد شد. ما تا آن زمان وقت زیادی داریم و تاکنون هم تصاویر جاسوسی اوت لندر جدید منتشر شده‌اند و بنابراین می‌دانیم که برنامه‌هایی در سر میتسوبیشی وجود دارد. اگرچه پوشش‌های استتاری بخش اعظم جزئیات طراحی این خودرو را پنهان کرده اما همه‌چیز از نظرها مخفی نیست. به همین خاطر طراحان صنعتی دو رندر از نسل بعدی این خودرو طراحی کرده‌اند که می‌تواند نظرات مختلفی را در پی داشته باشد.


نسل فعلی اوت لندر قبلاً نمای جلویی با طراحی شلوغی داشته اما اگر رندرها نشانی از آینده داشته باشند احتمالاً با طراحی شلوغ‌تری روبرو خواهیم شد. به نظر می‌رسد نسل بعدی این خودرو طراحی تکاملی نسل کنونی را خواهد داشت. شما می‌توانید تکامل را در کانسپت انگلبرگ تورر که اوایل سال جاری معرفی شد مشاهده کنید. عناصر نقره‌ای‌رنگ برجسته‌تر بوده و حالا چراغ‌های جلو را نیز در برگرفته‌اند. بالای آن‌ها نیز دیلایت های نازکی دیده می‌شوند.


خطوط کناری نیز از روی درب‌ها عبور کرده و به دستگیره‌ها و چراغ‌های عقب می‌رسند. در این رندرها همچنین می‌توانیم سقف شناور را ببینیم که از انگلبرگ تورر کانسپت گرفته شده‌اند. درست همانند تصاویر جاسوسی، در این رندرها نیز نشانی از خروجی اگزوز مشهود نیست.


صرف‌نظر از زمان عرضه نسل بعدی اوت لندر، این خودرو ابعاد بزرگ‌تری نسبت به مدل کنونی خواهد داشت و احتمالاً از همان پلتفرم روگ جدید سود خواهد برد. نیروبخش این خودرو هم می‌تواند همان پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوی بکار رفته در اکلیپس کراس باشد که قدرت ۱۵۳ اسبی دارد. البته این نیروگاه احتمالاً در اوت لندر جدید قدرت بیشتری خواهد داشت.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. AMANTE

    ۲۰ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (1855 ديدگاه)

    اول طراحان عزیز وجدانن دست از سر این طراحی که دیلایت نازک بالا و چراغ های اصلی پایین بکشید بیرون.
    دوم سلام میتشوبیشی چه خبر ?️ با خودت چیکار داری میکنی؟ فقط هستی تا باشی، کجاست اون زمان که ماشین های باحال، خوب و عالی مثل گالانت و لنسر و اکلیپس و… داشتی.
    نمیگم میتسوبیشی برند بدیه چون وجدانن ماشین های عالی و جون سختی مثل تریتون و پاجرو اسپورت داره که شاید تو شهر و جاده زیاد خوب نباشن ولی تو بیابان و دشت و گل و لای و خلاصه آفرود یکی از بهترین هاست.
    حرف من اینه که باید بهتر از قبل بشه و بیاد تو گود رقابت جهانی و با برند های کشور خودش و برند های دیگه مثل فولکس واگن و رنو و شورلت و فورد و… وارد رقابت بشه و مثل گذشته تبدیل به برند جوانان مشتاق ماشین اسپورت با قیمت مناسب بشه.
    لنسر، اکلیپس، 3000gt و….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مزدا

      ۲۰ مهر ۱۳۹۸
      سوابق: (2034 ديدگاه)

      رندرش که زیباست .از جمله جلو پنجره قشنگی داره
      چراغ های عقبش هم شبیه تویوتا فورچونر هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مزدا

      ۲۰ مهر ۱۳۹۸
      سوابق: (2034 ديدگاه)

      حق این ماشین موتور ۱.۵ لیتری نیس??

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. اقای شیک

    ۲۱ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باورم نمیشه. تو طراحی واقعا عالی کار کرده ایندفعه. تنها اشکالش همون چراغای خطی جلو هست.
    asx تو نزدیکای تجریش دیدم خیابون ولیعصر یه خانومی داشت میرفت باهاش. با طراحیش واقعا حال کردم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا