نیسان

رونمایی از سومین نسل از نیسان ایکس تریل

نیسان سومین نسل از شاسی بلند X-Trail خود را که در آمریکا با نام Rogue عرضه می‌شود، به نمایشگاه فرانکفورت آورده است. خودرویی که اینک با تلطیف چهره آن بیشتر به خودروهای کراس اوور و برادران کوچک‌ترش مورانو و قشقایی شباهت یافته است.

Nissan X-Trail 2014
Nissan X-Trail 2014
طبق معمول این روزها، لامپهای LED پر نور DRLs قسمت عمده ای از بروز رسانی ظاهری خودرو را تشکیل می‌دهند. ستون D با فرم جدید خود و ایجاد پنجره ذوزنقه ای شکل، همراه با رینگ‌های ۱۹ اینچی آلومینیومی اسپرت و نوارهای کرومی دور پنجره‌ها، چهره ای دینامیک به این شاسی بلند خشن نیسان داده‌اند. درهای عقب با زاویه ۹۰ درجه باز می‌شوند و فاصله بین دو محور نیز اینک طولانی‌تر شده تا علاوه بر سرنشینان ردیف وسط، جای بیشتری برای زانوی سرنشینان پشتی باز شود.

Nissan X-Trail 2014 Interior
Nissan X-Trail 2014 Interior
درون داشبورد یک صفحه نمایش ۵ اینچی مابین نمایشگرهای سرعت و دور موتور با حالت گرافیکی جلب توجه می‌کنند. درون این صفحه کوچک می‌توانید علاوه بر ناوبری همراه با سیستم دریافت فرامین صوتی، حالتهای توزیع گشتاور در حالت ۴WD را نیز مشاهده کنید. میان کنسول نیز یک صفحه ۷ اینچی لمسی برای سیستم ناوبری و سرگرمی و دسترسی به اینترنت و شبکه های اجتماعی تعبیه شده است. ناوبری با اتکا بر داده های گوگل، موقعیت ایستگاههای سوخت رسانی، هتل‌ها، رستوران‌ها و مانند آن‌ها را به همراه پیش بینی آب و هوا و برنامه های موسیقی در اختیار شما قرار می‌دهد.

سیستم چهار چرخ متحرک ایکس تریل با کنترل الکترونیکی از طریق کلیدی در کنسول مرکزی قابلیت تغییر به حالتهای ۲WD و یا ۴×۴، سربالایی و تپه نوردی و حالت خودکار را دارد. موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر با توان ۱۷۰ اسب بخار و گشتاور ۱۷۵ پوند فوت با کمک گیربکس Xtronic CVT نیسان قادر است مصرف سوختی معادل ۷.۱ لیتر در بزرگراه را به ارمغان بیاورد که ۱۸ درصد نسبت به سابق، بهبود را نشان می دهد.

[jwplayer mediaid=”46725″] فضای بار پشتی به دو قسمت تقسیم می‌شود که در قسمت بالای آن می‌توان تا ۱۰ کیلو و در قسمت پایین تا ۷۵ کیلو بار قرار داد. با وجود اندازه بزرگ‌تر خودرو، وزن آن نسبت به نسل قبل کاهش یافته است. برای این منظور از مواد جدید نظیر پلاستیک و کامپوزیت استفاده بیشتری شده به عنوان مثال درب عقب با کمک پلاستیک ۷ کیلوگرم سبک‌تر شده است. همچنین آیرودینامیک خودرو نیز بهبود یافته و می‌توان انتظار مصرف سوخت کمتری در سرعتهای بالا را از آن داشت. قیمت این خودرو از ۲۳ هزار لار آغاز می شود. نیسان قرار است از ماه ژوئن فروش این خودرو را در اروپا آغاز کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳۱ دیدگاه‌ها

  1. حامد

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (11 ديدگاه)

    اونهایی که میگن چراغ های عقبش شبیه RX350 قدیدمیه +
    اونهایی که میگن نیست –

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

      ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود. پدال جان مورانو را نوشتی موانو.
      لطفا اصلاح فرمایید.

      ایران و المان

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

        ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود.
        رینگاش شبیه کیا سورنتو جدید شده.
        عقبش تقریبا شبیه لکسوس RX 350 شده.
        دماغه ی جلوش هم مخصوصا جلو پنجره ماشین شبیه شاسی بلند ساب شده.
        این:
        http://www.netcarshow.com/saab/2012-9-4x/1024×768/wallpaper_01.htm

        ایران و المان

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. علی

      ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (513 ديدگاه)

      واقعا نیسان توی کیفیت و شگ جونی حرف نداره
      حتی رونیزی که تحت لیسانس نیسان هم تولید میشه فوق العاده استهلاکش پایینه
      ما یه پژو 84 داریم از بس خرجش کردیم پدرمون در اومد ولی برای رونیز 84 تا حالا جز یه رادیاتور آب و سرویس هاش هیچ خرجی نکردیم

      موافقم 1
      مخالفم 0
    3. امین

      ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (244 ديدگاه)

      همون دوتا شاسی بلند بد ترکیب نیسان ( قشقایی و مورانو ) هم توی ایران هست !
      نمیدونم چرا اینارو وارد ایران نمیکنن ؟ خارج از بحث قیمت و خرید بهتره بجای وارد کردن این همه چینی یا کره ای یکمی به بازار ژاپنی ها برسن .
      چندتا 4runner high lander یا XTERRA ( نسل جدید رونیز اگه اشتباه نکنم ) ماکسیما نسل جدید وارد کنن تنوع بیشتر شه .
      نیسان بازار خوبی میتونه بدست بگیره چون ما ایرانیا با نیسان های شاسی بلند کلی خاطره داریم !

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. علی

        ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (513 ديدگاه)

        آخه امین جون این خودروسازان و دولت که به فکر مردم نیستن میخوان یه ماشینی وارد کنه که تندتند خراب شه و با فروش قطعات آشغال بیش از پیش جیب مردم رو خالی کنن
        نمونه این کارهاشون هم میبینی که هرروز یه ماشینی آشغالتر از قبل وارد میکنن تا جیب خودشون پر بشه از پول. اون وقت همشون هم ادعای دیانت و درستکاری دارن
        وگرنه سال 70 به جای پژو و پراید های آشغال به پیشنهاد تویوتا جواب مثبت میدادن و میزاشتن تویوتا توی ایران تولید شه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. slr722

      ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      نیسان = کیفیت

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. داریوش

        ۱۴ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        خدایی عینه واقعیه و جز واقعیت چیزی نیست ولی حالا یه عده‌ای بخاطر منافع خودشونم ک شده باید ی چیزی بگن !! دوست عزیز مطمئن باشید ک حرفهای شما چیزی جز واقعیت محض نیست ک برای بعضیا خیلی خیلی تلخه. وگرنه اون میدونه ما هم میدونیم ک داخل ایران هیچ ماشین باکیفیتی به اسم ایرانی تا حالا تولید نشده و فکرم نکنم ک بشه. چون خودشون قادر به تولید خودروهای باکیفیت نیستن باید جلوی ورود این جور خودروهای را بگیرن و تلافی خرید نکردن مردم ازشون رو این جوری سر مردم خالی کنن.

        موافقم 1
        مخالفم 0
  2. VAHID JINPACHI

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (847 ديدگاه)

    باز هم مثل همیشه زیبا و باوقار و با کیفیت…

    زنده باد ژاپن…

    دمه نیسان گرم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمد GTR

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (28 ديدگاه)

    چراغ های عقبش شبیه لکسوس rx350قدیمی هستش ولی کلا قشنگه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. حسین(جاسم)

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (100 ديدگاه)

    نیسان که میبینم یاد وانت میوفتم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. جلال

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (585 ديدگاه)

    سلام
    زیباتر شده لااقل از پاترول زیباتره
    کم کم چراغهای باریک و کشیده داره فراگیر میشه
    اکثر ماشینهای جدید چراغهای باریک وکشیده پیدا کردن!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. کرمانشاه

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (109 ديدگاه)

    اتاق قشنگی داره .کیفیتش هم قطعا خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. HASSANBMW

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (396 ديدگاه)

    قدرتش نسبت به توان موتور و تعداد سیلندر عالیه!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. walid

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (102 ديدگاه)

    خیلی قشنگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. مجید

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (124 ديدگاه)

    راستی از مسیح خبری نیست . اگه بود الان میگفت ÷راید بهتره!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. e.scamp

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (1885 ديدگاه)

    این همه امکانات همش 23هزار دلار = کمری با کلی آپشن
    وای نیسان یعنی کیفیت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود.
    طراحیه داخلیش حرف نداره. خیلی قشنگه.
    ولی درچه های کولر وسط رفته اون بالا؟؟؟

    ایران و المان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. امین

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (821 ديدگاه)

    بیشتر از نسل جدید تویوتا حرف واسه زدن داره مخصوصا داخلش
    ولی چراغ های سفید عقب خیلی قشنگ نیست ( به لکسوس هم خیلی نمیومد )

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. عرفان

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (237 ديدگاه)

    الان اینقدر گرفتاری زیاده و سره دولت شلوغه که به فکره واردات ماشین و ازین جور کارا نیستن.

    بعدشم مگه تنها مشکل مملکت خودرو هست؟؟؟؟

    اول باید دلار بیاد پایین بعد ماشین وارد شه.

    من نمیدونم اونایی که الان گیر دادن ماشین وارد کنن از 100 نوع برند اروپایی , از کجاشون میخوان پول بیارن با دلار 3300 ماشین بخرن؟؟!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. aventador twin turbo

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      اونایی که میلیاردر اند و کم نیستند خدا خدا می کنند گمرک آزاد شه تا ماشین های لوکس بخرند نه مثل ما ها پراید و تیبا و….سوار شوند . بعضی ها اینجوری بعضی ها اونجوری . چی بگم ای خدا که دلمون خیلی پره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. emad

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (93 ديدگاه)

    به نظرم طراحیش واسه 2014 سادست اونم از نیسان با قیمتی که کم هم نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. جواد

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    آقا چه وضعشه من یه چراغ کشیدم فرداش دیدم رو آئودی A8 نصب کردن و چراغ عقب اینم که از من گرفتن من دیگه طراحی نمی کنم ببینم صنعت خودرو پیشرفت می کنه یا نه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. ali

    ۸ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (41 ديدگاه)

    فقط نیسان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. محمد

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    ایول نیسان دروووووووووووووووووووود بر تو.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. متين

    ۳۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان ماشین خوب و قشنگی نیسان طراحی کرده هم از نظر طراحی خارجی و هم داخلی اما کاش چراق ها ی عقب رو به این شکل طراحی نمیکرد که همه بگن از رو لکسوس زده در کل خوبه قیمتش هم خیلی خوبه اما چیزی که کاملا مشخصه و همه هم میدونن اینه که نیسان یه پله از تویوتا پایین تره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. fase

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان چند نوع نیسان ایکس تریل داریم؟
    فرقشون چیه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. آرمان عسکری

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام .من ساکن رشت هستم .در اینجا ما می توانیم از ماشین های منطقه استفاده کنیم .طبق قیمت ها نیسان x-trail با سانتافه نیمه فول در حد 83 تومان هست به نظر دوستان کدام بهتره …خواهش مند هستم کمک کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. حسام

    ۸ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام من توی کیش اجاره کردم ماشین خوبی هستش ولی مثل همه شاسی ها عقبش میزنه ولی توی شتاب و فرمان پذیری خیلی خوبه در کل کاشکی توی تهرانم می تونستیم از اینا سوار بشیم به خدا از بس پراید و پژو روندم خسته شدم تازشم منم مثل اکثر مردم قشر متوسط هستم و کارمند مگه چقدر حقوق می گیرم که ماشین چند صد میلیونی بتونم بخرم جوانی ام داره تموم میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. ایرج

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعا محشره…….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. حمید

    ۱۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    قیمت جهانیش خییلی عالیه ولی توی ایران باید هم قیمت توسان و اسپورتیج باشه یا نهایتا 10 ملیون بالاتر …ولی هم قیمت سورنتو میفروشن…در کل تیسان هست و قابل اطمینان…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا