نیسان

معرفی نیسان روگ اسپرت فیس‌لیفت 2020

نیسان از فرصت برگزاری نمایشگاه خودروی شیکاگو برای معرفی روگ اسپرت ۲۰۲۰ فیس لیفت استفاده کرده است.


این خودرو در بخش جلو دارای جلوپنجره‌ی V موشن مشهور نیسان است که ما را به یاد محصولات جدیدتری همچون آلتیما و ماکسیما می‌اندازد. این کراس اوور همچنین از چراغ‌های جلوی بازنگری شده، کاپوت جدید و مه شکن‌های متفاوت سود می‌برد.


تغییرات زیادی در بخش عقب رخ نداده‌اند اما این کراس اوور از چراغ‌های عقب جدید با روشنایی بیشتر برخوردار شده است. از دیگر تغییرات هم می توان رینگ‌های ۱۹ اینچی جدید و رنگ‌های بدنه متفاوت شامل نیترو لایم و مونارک اورنج را نام برد.

اصلاحات کابین هم محدود بوده اما مواردی همچون سیستم صوتی به‌روز به همراه اپل کارپلی و اندروید اتو را می توان نام برد. مشتریان همچنین می‌توانند سیستم صوتی سفارشی Bose با نه بلندگو را سفارش دهند.


یکی از مهم‌ترین بهبودهای روگ اسپورت فیس لیفت استفاده از بسته ایمنی شیلد ۳۶۰ است که به‌صورت استاندارد در تمامی نسخه‌ها بکار رفته است. این بسته ایمنی شامل ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده، هشدار نقاط کور، هشدار خروج از مسیر، دستیار نوربالا، ترمز عقب خودکار و هشدار ترافیک عقب می‌باشد.

مشتریان همچنین می‌توانند دستیار خودران پروپایلوت نیسان را هم سفارش دهند. دیگر ویژگی ایمنی این خودرو هشدار درب عقب است که به راننده یادآوری می‌کند در هنگام خروج از خودرو صندلی عقب را بررسی کنند تا کودک در داخل خودرو نماند.


زیر کاپوت این خودرو پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری آشنایی قرار دارد که قدرت ۱۴۱ اسب بخاری و گشتاور ۱۹۹ نیوتون متری تولید می‌کند. این پیشرانه با یک گیربکس ایکس ترونیک CVT همکاری کرده و به‌صورت سفارشی هم می توان سیستم چهار چرخ محرک را سفارش داد.


نیسان روگ اسپورت ۲۰۲۰ از پاییز سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد و قیمت آن نیز در آینده اعلام می‌شود. البته انتظار می‌رود قیمت این خودرو اندکی بالاتر از قیمت پایه‌ی ۲۲۲۴۰ دلاری مدل سال ۲۰۱۹ باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. net

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (3149 ديدگاه)

    خط منحنی سفید رنگ اطراف شیشه دربها و سقف از هیوندای سانتافه اسپرت نسل سوم کپی کرده.جلوپنجره های ماشینهای جدید نیسان زشته مخصوصا خط استیل u شکل در جلو پنجره.رینگش زشته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. کاوه

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (61 ديدگاه)

    همون قشقاییه . رقیب
    نیسان جوک،
    تویوتا chr
    مزداcx3،
    هوندا hrv
    ومیتسوبیشی asx

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ADAK

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (1846 ديدگاه)

      نمیگفتی ما فکر میکردیم یکی دیگه اس … !

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. کاوه

        ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
        سوابق: (61 ديدگاه)

        در مطلب ذکر نشده بود گفتم شاید مفید باشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. sina

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (2646 ديدگاه)

    از 2013 با همین نسل داره عرصه میشه و هر سال جذاب تر و پروفروش تر میشه
    خعلی دوسش دارم ❤️

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا