هوندا

معرفی نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ سدان کوچک هوندا Grace

هوندا فیت که در برخی بازارها با نام جاز شناخته می‌شود، یک هاچ‌بک ساب‌کامپکت است. اگر خواهان نسخۀ سدان این خودرو باشید، می‌توانید در بعضی بازارها مدل سیتی را خریداری کنید؛ اما اگر این هم کافی نیست، هوندا سدان کوچک دیگری را در بازار ژاپن با نام گرِیس (Grace) را عرضه می‌کند. حالا هوندا نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ این سدان کوچک را برای بازار ژاپن معرفی کرده است.

در این فیس لیفت جلوپنجرهٔ جدیدی برای گریس طراحی شده که در طرفین آن چراغ‌های LED (در برخی مدل‌ها) قرار گرفته‌اند. علاوه بر این، سپرهای جلو و عقب هم تغییر کرده‌اند. در داخل نیز روکش صندلی‌های جدید ارائه شده و نورپردازی داخلی LED هم جایگزین نمونهٔ قبلی شده است. کابین گریس جدید همچنین به قابلیت اتصال گوشی‌های هوشمند و جدیدترین نسخهٔ مجموعهٔ سیستم‌های ایمنی هوندا مجهز شده است.

خریداران ژاپنی این سدان کوچک می‌توانند از بین دو قوای محرکهٔ مختلف یکی را انتخاب کنند. این دو مورد شامل یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری چهار سیلندر با گیربکس CVT و یک نمونهٔ هیبریدی با همان پیشرانه به همراه یک گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچه DCT می‌شود. هردوی این مدل‌ها را می‌توان بصورت دیفرانسیل جلو یا چهارچرخ محرک سفارش داد.

قیمت هوندا گریس از ۱,۷۷۰,۰۰۰ ین (حدود ۱۵,۶۰۰ دلار) آغاز شده و به ۲,۵۷۰,۰۰۰ ین (حدود ۲۲,۶۰۰ دلار) ختم می‌شود. سازنده پیشبینی کرده است که هر ماه حدود هزار دستگاه از این خودرو را در بازار داخلی ژاپن به فروش برساند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. علیرضا

    ۱۹ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (337 ديدگاه)

    ماشینی کم مصرف و کم اصطلاک
    فوق العاده برای خانواده های کم جمعیت و کم درآمد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۱۹ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      والا اینو تو ایرانم عرضه کنن با این قیمت و کیفیت و طراحی داخلی و خارجی بروز، روی همه خودروهای دیگه بازار رو سفید میکنه و از میدان رقابت خارج میکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. سعید

    ۱۹ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (35 ديدگاه)

    خوراک بازار ایران با یه قیمت 50 -60 میلیونی که بعضی ها اجازه نمیدن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. اشکان

    ۱۹ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (8 ديدگاه)

    لامصب هوندا تو چی داری که من دیوونه این طراحی ماشینات هستم. واقعا ماشین زیباییه گریس، احتمالا گلرنگ موتور بیارتش ولی با قیمت حدود ‌‌100میلیون!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. احمد

    ۱۹ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (124 ديدگاه)

    ای کاش مسئولین یکم به فکر مردم بودن 2 تا ماشین خوب و باکیفیت مثل این،با قیمت مناسب وارد می کردن!!!
    ولی امان از پول پرستی… امان…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Kamran

    ۱۹ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (919 ديدگاه)

    کیلومتر شمار خیلی خوشگلی داره :)

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا