هیوندای

تأیید معرفی هیوندای پالیسید در نمایشگاه لس‌آنجلس

هیوندای اوایل سال جاری نام پالیسید را به‌صورت تجاری ثبت نموده بود و همان‌گونه که انتظار می‌رفت این نام برای کراس اوور جدید و پرچم‌دار کره‌ای به کار خواهد رفت.

Hyundai Palisade Render
هیوندای پالیسید ۲۰۲۰ که در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس معرفی می‌شود نام خود را از محله‌ای ثروتمند و زیبا در جنوب کالیفرنیا گرفته است. اگرچه این کراس اوور فاقد برخی ویژگی‌های خاص است اما هیوندای می‌گوید محصول پرچم‌دارش دارای ظاهری برجسته و چشم‌نواز خواهد بود. این خودروساز کره‌ای همچنین اعلام کرده مشتریان می‌توانند انتظار تولید خودرویی را داشته باشند که ارزش یک شاسی‌بلند پرچم‌دار را خواهد داشت.


پالیسید به دنبال جلب نظر خانواده‌های پرجمعیت خواهد بود و از فضای بار جادار و قابل‌تغییر و همچنین فضای داخلی مناسب برای هشت نفر سود خواهد برد. این خودروساز همچنین گفته کراس اوور جدیدش از متریال باکیفیت، تکنولوژی‌های مدرن و ویژگی‌های ایمنی هوشمند برخوردار خواهد بود.


اگرچه در بیانیه خبری هیوندای اشاره زیادی به جزئیات نشده اما تصاویر جاسوسی متعددی که از پالیسید منتشر شده نشان دهنده‌ی خودرویی هستند که ما را به یاد کانسپت HDC-2 گرندمستر می‌اندازند. جزئیات طراحی این شاسی‌بلند زیر پوشش‌های استتاری پنهان شده‌اند اما پالیسید دارای جلوپنجره‌ی گیرایی خواهد بود که مشابه آن در سانتافه جدید بکار رفته است.

Hyundai HDC-2 Concept
یکی از متمایزترین ویژگی‌های طراحی این شاسی‌بلند تریم کرومی پنجره‌ها خواهد بود که به سمت ستون C متمایل می‌شود. این ویژگی از کانسپت یاد شده گرفته شده و باعث تمایز پالیسید از رقبا خواهد شد.

Kia Telluride Concept 2016
Kia Telluride Concept 2016
چیز زیادی درباره این خودرو نمی‌دانیم اما پرچم‌دار هیوندای اشتراکات زیادی با کیا تلورید ۲۰۲۰ خواهد داشت. این خودرو هم سال آینده در دیترویت معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود هر دو خودرو از معماری مشابه استفاده کنند. کیا قبلاً گفته تلورید طویل‌تر و پهن‌تر از سورنتو خواهد بود. نیروبخش شاسی‌بلند جدید کیا پیشرانه ۶ سیلندر خواهد بود و شاید این پیشرانه همان نسخه ۳.۳ لیتری بکار رفته در سورنتو با قدرت ۲۹۰ اسب بخار و گشتاور ۳۴۱ نیوتون متر باشد.

فروش هیوندای پالیسید ۲۰۲۰ از تابستان سال آینده در آمریکا شروع خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. آآآآرماااانننن

    ۲۰ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (262 ديدگاه)

    دیروز یه سانتافه فیس جدید قرمز رنگ دیدم خیلی شیک بود،نسبت به عکس ها باحال تر بود
    اینم معرفی بشه ببینیم چیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. علی

    ۲۰ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (848 ديدگاه)

    من شخصا هر روز بیشتر از قبل شیفته و هوادار این دو شرکت کره ایی((( هیوندایی – کیا))) میشم.
    آدم از این دنیا ی ماشین خوب با قیمت متوسط میخواد بندازه زیر پاش لذت ببره . حالا برو بشین تو (((رولرولز و بنتلی))) ، دماغتم بچسبون به شیشه هاش . آخرش که چی.البته این هم بگم اصلا و ابدا مخالف داشتنش نیستم و هر کسی ی صلیغه ایی داره ولی لذت زندگی تو آرامش و سادگیه نه تجملات.الان شما ی نگاه به گوشیهای هوشمند بندازین مثلا ((( اپل))) چقدر کاربرد داره .با داشتن ی گوشی میتونی ی دفتر کار همراه داشته باشی با تمام امکانات و جاگیر نبودن.
    من شخصا مکتب ((( اپلی))) رو خیلی میپسندم.حرکت به سوی آینده با کمترین هزینه.
    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا