آکورا

تیزر نسل جدید آکورا RDX مدل 2019

نسخه نهایی نسل جدید کراس اوور آکورا RDX 2019 در نمایشگاه خودروی نیویورک معرفی می‌شود.

این خودروی جدید در اواسط سال جاری عرضه خواهد شد و اولین خودرو از نسل جدید محصولات این برند است که دارای زبان طراحی نوین آکورا و همچنین کابین مجهز به اینترفیس جدید تاچ پدی می‌باشد.


آکورا جدای از خود خودرو تریم کاملاً جدیدی از RDX با نام A-Spec را نیز در نیویورک معرفی خواهد کرد که اولین نسخه اسپورت از این شاسی‌بلند می‌باشد. بنا به گفته ژاپنی‌ها، A-Spec دارای جزئیات ظاهری اسپورت در داخل و خارج خودرو خواهد بود.

آکورا RDX 2019
از جمله ویژگی‌های قابل‌توجه این کراس اوور جدید می‌توان به سیستم چهار چرخ محرک سوپر هندلینگ، پیشرانه ۲ لیتری توربوی جدید، گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک (برای اولین بار در این کلاس) و سیستم دینامیک یکپارچه الهام گرفته از NSX اشاره کرد. بدین ترتیب RDX جدید سریع‌ترین نسل از این خودرو خواهد بود و بهترین هندلینگ را در میان کلیه نسل‌ها خواهد داشت.

Acura-RDX
نسل جدید RDX 2019 برای اولین بار در آمریکا طراحی شده و توسعه یافته و طراحی آن کار استودیوی طراحی شرکت در لس‌آنجلس می‌باشد. این محصول جدید در تأسیسات ایست لیبرتی اوهایو تولید خواهد شد در حالی که پیشرانه توربوی یاد شده از آنای اوهایو به این کارخانه خواهد آمد.

آکورا RDX 2019
چند هفته دیگر منتظر رونمایی از این خودرو در نیویورک باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. احمد

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (124 ديدگاه)

    از چشماش خیلی راحت میشه به ذات ژاپنیش پی برد
    فوق العادست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بی نام

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (92 ديدگاه)

      فوق العاده ماشین خاصیه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Mohamad

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (812 ديدگاه)

    دمش گرم چقد زیبا طراحی کرده
    همه چیز سرجاشه و نظم و یکپارچگی در کل ماشین دیده میشه
    بدنه ش ابهت خاصی داره و داخلشم که نیاز به گفتن نداره، مانیتور لکسس هم داره همه گیر میشه و آکورا هم از این ایده استفاده کرده و کابین با وقاری واسه این شاسی بلند دوست داشتنی رقم زده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا