ایران خودروپژو

بررسی پژو 207 جدید ایران‌خودرو

تقریباً در دورانی که تولید پژو ۲۰۶ در فرانسه رو به پایان بود، به دلیل محبوبیت این خودرو، پژو تصمیم گرفت آن‌را فیس‌لیفت کرده و چند سالی به تولید آن ادامه دهد. ۲۰۶ فیس‌لیفت شده، ۲۰۶+ نام گرفت و سعی شده بود ظاهر آن به مدل ۲۰۷ شبیه گردد. در ۲۰۶+ قسمت جلو به‌طور کامل مورد بازنگردی قرارگرفته و چراغ‌ها، جلوپنجره و سپر تغییر کردند؛ اما در قسمت عقب به جهت کاهش هزینه‌ها فقط گرافیک داخلی چراغ‌ها و سپر تغییر نمود. به همین دلیل ۲۰۶+ در جلو تقریباً ظاهر جدید و بروزی پیداکرده بود اما در قسمت عقب تفاوت چندانی با ۲۰۶ نداشت. در داخل هم تغییراتی ایجادشده و بازهم سعی شده بود تا داشبورد خودرو به ۲۰۷ شبیه گردد.

پژو 207 اصلی
پژو ۲۰۷ اصلی

در سال ۱۳۸۹ ایران‌خودرو تصمیم گرفت ۲۰۶+ را به‌عنوان نسل جدید ۲۰۶ یعنی ۲۰۷ در ایران عرضه کند؛ بنابراین نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ ۲۰۶ با عنوان مدلی کاملاً جدید و بانام ۲۰۷i به بازار عرضه شد! آن‌هم درحالی‌که ازلحاظ آپشن، موتور و گیربکس تقریباً هیچ تفاوتی با ۲۰۶ تیپ ۵ نداشت. بااین‌حال در سال ۱۳۹۰ و وضع تحریم‌ها علیه صنعت خودروی ایران، تولید پژو ۲۰۶ و به‌تبع آن ۲۰۷ در ایران با مشکل مواجه شد. البته ایران‌خودرو توانست به هر نحوی که شده تولید ۲۰۶ را ادامه دهد اما امکان ادامهٔ تولید ۲۰۷ یا همان ۲۰۶+ وجود نداشت و تولید آن در سال ۱۳۹۱ متوقف شد.

نسخۀ قبلی پژو 206+ یا 207i
نسخۀ قبلی پژو ۲۰۶+ یا ۲۰۷i

پس از توافق هسته‌ای و لغو تحریم‌های ایران، بعد از مذاکرات فراوان سرانجام دوباره همکاری ایران‌خودرو و پژو آغاز گردید. بدین ترتیب زمزمه‌هایی مبنی بر تولید مجدد پژو ۲۰۷ مطرح شد و حتی ایران‌خودرو در دی‌ماه سال گذشته اقدام به‌ پیش‌فروش این خودرو با موعد تحویل مرداد، شهریور و مهر امسال کرد. سپس در نمایشگاه توانمندی‌های صنعت خودرو که در اسفند سال گذشته برگزار شد، ایران‌خودرو مدل جدید ۲۰۷ را رونمایی نمود که دستخوش فیس‌لیفت و تغییراتی جزئی در داخل و خارج‌شده بود.

xbpzn000vr

البته مدیرعامل ایران‌خودرو، هاشم یکه‌زارع در نشست مطبوعاتی سال گذشته اعلام نمود که تولید مجدد ۲۰۷ ربطی به قرارداد جدید ایران‌خودرو نداشته و مالکیت آن به‌طور کامل به ایران‌خودرو واگذارشده است. بااین‌حال معلوم نیست اگر تولید مجدد ۲۰۷ ارتباطی با قرارداد با پژو نداشته است پس چرا در دوران تحریم و قطع روابط پژو با ایران‌خودرو تولید آن متوقف شد؟

jl0uikmkya

علاوه بر این، گزارشاتی نشان می‌دهد که پژو خط تولید ۲۰۷ را بابت بخشی از غرامت خود به ایران‌خودرو، به‌صورت رایگان راه‌اندازی کرده و گفته می‌شود راه‌اندازی مجدد خط تولید این خودرو ۱۱ میلیون یورو هزینه داشته است. درهرحال چندی پیش ایران‌خودرو به‌صورت رسمی مشخصات و جزئیات نسخهٔ جدید پژو ۲۰۷ را اعلام نمود که در ادامه به بررسی تغییرات و بهسازی‌های آن می‌پردازیم.

mvhv2axjtp

تغییرات خارجی پژو ۲۰۷ جدید

در بخش خارجی صرفاً به تغییر گرافیک داخلی چراغ‌ها و تغییر آینه‌های جانبی بسنده شده است. در ۲۰۷ جدید یک ردیف لامپ LED ابرویی به بالای چراغ‌های جلو اضافه‌شده است که احتمالاً نقش چراغ‌های روشنایی در روز را دارند. در چراغ‌های عقب نیز از LED استفاده‌شده و گرافیک و طراحی داخلی آن‌ها بسیار زیباتر از چراغ‌های عقب قبلی ۲۰۷ شده است. آینه‌های جانبی جدید آن نیز از طراحی بهتری نسبت به قبل بهره می‌برند چراکه آینه‌های مدل قبلی ۲۰۷ متعلق به پژو ۲۰۶ بوده و تغییری نداشتند.

تغییرات داخلی

در داخل نیز کلیت داشبورد دست‌نخورده باقی‌مانده و از تغییرات مهم آن می‌توان به نصب یک نمایشگر ۷ اینچی لمسی مجهز به سیستم چندرسانه‌ای و GPS در بالای داشبورد و تغییر غربیلک فرمان اشاره کرد. غربیلک فرمان جدید ۲۰۷ ضمن برخورداری از طراحی بهتر، مجهز به دکمه‌های کنترل سیستم صوتی و قطع و وصل تماس تلفنی نیز شده است و تصویر عقب خودرو با استفاده از دوربین دید عقب بر روی نمایشگر داشبورد به نمایش درمی‌آید. در داخل ۲۰۷ جدید غیر از موارد مذکور تغییر عمدهٔ دیگری دیده نمی‌شود.

i7uz2invxj

تجهیزات و امکانات

پژو ۲۰۷ جدید با توجه به شرایط قیمتی بازار خودروی ایران، از تجهیزات و امکانات نسبتاً مناسبی سود می‌برد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از ترمز ABS، EBD و MBA، ایربگ راننده و سرنشین جلو، فرمان هیدرولیک، سیستم پخش DVD، پورت USB، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، بلوتوث، GPS، دوربین دید عقب، آینه‌های جانبی برقی، شیشه‌های برقی چهاردر، سنسور دنده‌عقب، رینگ اسپرت آلومینیومی و کروز کنترل.

موتور و گیربکس پژو ۲۰۷

۲۰۷ جدید همانند گذشته از پیشرانهٔ آشنای TU5 با ۱۶۰۰ سی‌سی حجم استفاده می‌کند که قدرت و گشتاور آن از سوی ایران‌خودرو ۱۰۵ اسب بخار و ۱۴۲ نیوتن متر اعلام‌شده است. البته علت اختلاف قدرت ۵ اسب بخاری میان ۲۰۷ و ۲۰۶ تیپ ۵ مشخص نیست. طبق اعلام سازنده، ۲۰۷ جدید فعلاً فقط با گیربکس دستی عرضه خواهد شد و بازهم مشخص نیست که گیربکس دستی آن از نوع ایرانی (متعلق به پژو ۴۰۵) است یا مانند نمونه‌های قبلی ۲۰۶ از نوع فرانسوی خواهد بود. شتاب صفرتا صد ۲۰۷ جدید ۱۱.۶ ثانیه، مصرف سوخت ترکیبی آن ۶.۶ لیتر در صد کیلومتر و حداکثر سرعتش ۱۹۰ کیلومتر در ساعت اعلام گردیده است.

قیمت و رقبا

هنوز قیمت رسمی و قطعی ۲۰۷ جدید از سوی ایران‌خودرو اعلام‌نشده اما شنیده‌ها حاکی از آن است که نسخهٔ دستی آن قیمتی در حدود ۴۰ میلیون تومان خواهد داشت که با توجه به اختلاف قیمت ۳ میلیون تومانی با پژو ۲۰۶ تیپ ۵ قیمت نسبتاً معقولی محسوب می‌شود. در این بازهٔ قیمتی، اصلی‌ترین رقیب ۲۰۷ جدید رنو ساندرو است که توسط پارس‌خودرو مونتاژ شده و نسخهٔ دستی آن ۴۳ میلیون تومان قیمت دارد. ام‌وی‌ام ۳۱۵ جدید با قیمت ۴۲,۳ میلیون تومان و برلیانس H320 دستی با ۴۶,۲ میلیون تومان قیمت نیز از دیگر رقبای پژو ۲۰۷ جدید بشمار می‌روند.

سخن پایانی

درحالی‌که دو نسل بعد از پژو ۲۰۶ یعنی پژو ۲۰۸ در بازارهای جهانی عرضه‌شده و حتی در شرف عرضه در ایران هم هست، همچنان شاهد هستیم که سازندهٔ وطنی با تغییراتی در چراغ‌ها و داشبوردِ نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ پژو ۲۰۶، آن‌را بانام مدلی جدید در بازار محدود کشور عرضه کرده و خریدارانِ تشنهٔ خودروهای جدید و خسته از ماشین‌های قدیمی نیز برای خرید آن هجوم می‌آورند درحالی‌که هنوز نه کیفیت آن مشخص است و نه حتی قیمت دقیقش. از آن مهم‌تر باوجودی که چندهفته‌ای بیشتر به موعد تحویل نمونه‌های پیش‌فروش شدهٔ ۲۰۷ باقی نمانده است، ایران‌خودرو هنوز تولید آن‌را آغاز نکرده و یکه‌زارع تاریخ تولید آن‌را احتمالاً در تیر یا مرداد اعلام نموده است! از سوی دیگر هنوز کیفیت این خودرو نیز مشخص نبوده و معلوم نیست که آیا کیفیت فاجعه باری همانند ۲۰۶های جدید موسوم به ایرانیزه دارد یا از سطح کیفی بهتری برخوردار خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۷۲ دیدگاه‌ها

  1. مصطفی

    ۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (23 ديدگاه)

    با سلام.ایجور که معلومه 207 جدید مشکلاتی داره که برای هرخودرویی بخشی از این مشکلات پیش میاد.ایران خودرو نتونسته به طور کامل ماشین بدون ایراد تولید کنه وهمیشه تو تولیداتش شک و شبهه وجود داره. 207 من باهاش 8000 کار کردم،روغن کم میکنه کروزش ست نمیشه مشکل داره پشت آمپرش هنگ کرده گفتند که باید عوض بشه طبقش مشکل داشت که عوضش کردم خوب شد الان هم داشبوردش صدا میده . در مورد کم کردن روغن سوال کردم گفتند روغنها 1040 گرمن و مقدار کمی تبخیر میشن. البته 207 های قدیمی اینطور نیست. دوستان مشکلات ای خودرو بطور کامل حل خواهد شد و کسانی که فقط این ماشینو دوست دارن میتونند با مشکلاتش کنار بیان، مثل من که دوسش دارم ازش خوشم میاد. ناگفته نماند که ساندرو،اچ سی کراس،برلیانس و همه ماشینهای هم لول 207 مشکلات زیادی دارن ولی من 207 و میپسندم .

    موافقم 1
    مخالفم 2
    1. سجاد

      ۲ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (10 ديدگاه)

      ٢٠٧عشق منه
      مال شما این ایرادارو داره
      ماشین تو ایران شانسیه

      موافقم 5
      مخالفم 1
    2. سعید

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام من یه ماهه خریدم قبلا هم ۲۰۶ مدل۹۰ اتومات تیپ ۶ داشتم از این ۲۰۷ جدید خیلی راضی ام واقعا عالیه هم نرم هم پر شتاب همه چیزشم خوب کار میکنه و تا الان مشکلی نداشته من بعد هم انشالله نداشته باشه

      موافقم 5
      مخالفم 0
      1. کدخدایی

        ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (1 ديدگاه)

        ان شاء الله خیرش را ببینید و همیشه راضی باشید.

        موافقم 2
        مخالفم 0
    3. Alireza

      ۲۶ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (99 ديدگاه)

      رنو ساندرو و تندر پلاس و L90 رو با این پژو های ایرانیزه و چینی مقایسه نکن اصلا در حد اینا نیست و کاملا برتره

      موافقم 1
      مخالفم 6
      1. ?Ali Hossein?

        ۳۰ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (494 ديدگاه)

        پوووووووووووووووف چه حرفا

        موافقم 2
        مخالفم 0
  2. سجاد

    ۵ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (10 ديدگاه)

    سلام دوستان
    واقعا این ماشین حرف نداره از همه لحاظ عالیه
    سوار بشید حالشو ببرید
    من عموم از تهران تا تحویل گرفته سوار شده باهاش امده شیراز.
    بدون اببندی کردن
    انشا اله ک گیرتون بیا و لزت ببرین ازش

    موافقم 2
    مخالفم 0
  3. رضا

    ۶ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    به نظرتون میارزه من ۹۱ دارم بفروشم صفر بگیرم؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. سجاد

      ۸ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (10 ديدگاه)

      اره بابا میارزه
      اپشناش بیشتره
      خوشکل تره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. محقی

      ۲۵ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      91 فرانسه س
      اینا ایرانی
      ecu شما خیلی قابلیتها داره که میشه روش فعال کرد
      ولی ایرانیها خیر

      موافقم 2
      مخالفم 0
    3. ایرانی

      ۱ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      چون تجربه سواری با مدل 90 و 95 رو دارم به جرات میگم فقط تا 91 بخر. گول آپشنهایی رو که با 1،300تومن میتونی از بیرون تهیه کنی رو نخور. موتور tu5 رانایی.گیربکس 405 ی دریچه گاز بوش ولی چینی سیمکشی هم چینی و….
      رو کیفیت هزینه کن نه مدل
      البته بهتره که کم کارشو گیر بیاری

      موافقم 0
      مخالفم 2
  4. حامد

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من ماشین 207 صفر خریدم آوردم خونه دیدم داخل اتاق اصلا باد نمیزنه و فنش کار نمیکنه بعد دو روز هم روی مانیتور نوشت باطری ضعیف است بردم نمایندگی گفته دو روز باید بخوابه ماشین، واقعا اول برای ایرانخودرو بعد برای خودم متاسفم که باز هم گولشونو خوردم.

    موافقم 0
    مخالفم 1
  5. علیرضا

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام. تو خرید 206 صندوق دار با 207 شک دارم کدوم بهتره بگیرم. ازلحاظ موتورکه هردو یکسان هست دوستان عزیزاگه اطلاعات کافی در دوخودرو 206 و 207 دارند اعلام نمایند. باتشکرفراوان

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرزاد

      ۱ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      قطعا 207 ، از لحاظ نرمی، آپشن و صدای موتور به داخل اتاق عالیه

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. محسن

        ۸ بهمن ۱۳۹۶
        سوابق: (2 ديدگاه)

        سلام شما 207 دارین چند ماه سوار میشین

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. بهاری

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    میشه در مورد سودش بگین . این شما دعوت نامه بیاد شما پولشو تکمیل کنین ماشین با تاخیر بدن ایا سود تعلق میگیره ! همون ۲۱ درصد ! موقه تحویل ماشین نقدی میدن سودشو ! میشه بگین ممنون میشم . این سواله خیلی هاست
    تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. بهاری

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سود تا دعوت نامه تعلق میگیره یا تا تحویل ماشین !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. مهدی

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام ، من تحویل گرفتم با چند روز تاخیر ماشین واقعا خوشکل و عالی هست تو رنج قیمتی فعلا که مشکلی شکر خدا نداشته

    موافقم 1
    مخالفم 0
  9. على

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من یه تیپ دو داشتم مدل نود و شش سه ماه کار کرد ردش کردم یه ٢٠٧ صفر خریدم و واقعا پشیمونم

    موافقم 0
    مخالفم 2
  10. سینا

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    دوستان من تازه تحویل گرفتم 300 کیلومتر راه رفته ماشین چندتا ایراد داره ممنوم میشم راهنمایی کنید.
    از عقب ماشین فکر کنم از چرخ ها تو سرعت پایین و دست اندارها صدا میاد مثل صدای خرابی کمک.
    ماشین بعد از اینکه یک ساعت کار میکنه به صدا میوفته ولی خلاص میکنم قطع میشه . صداش عین مثلا جیر جیر تسمه یا یک همچین چیزیهکه تو دنده 1 و 2 خیلی بیشتره صدا و واقعا صدای رو مخیه
    مشکل بعدیم اینه که هروقت ماشین خاموش میشه ضبط فلش رو از اول میخونه ادامه فلش رو نمیخونه

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. سجاد

      ۲ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (10 ديدگاه)

      سلام
      سیستم صوتی منم همینجوریه
      کسی نمیدونه باید چکارش کنیم
      شما هم ماشین رو ببر یه نمایندگی خوب
      اینجا کسی مهندس نیست ک راهنمایی کنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. محسن

      ۴ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      دوست عزیز توی جعبه فیوز. فیوز مخصوص ضبطو پیدا کن دو پله. وسلش کن به پل بعدی. بخاطر همونه اون دیگه قطع نمیکنه سیستم ضبطو و فلش برنمیگرده از اول

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. Hazhir

      ۲۶ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      دقیقا منم مشکل صدارو دارم راهنمایی کنید

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. مهدی

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان سلام .الان با این همه توضیح و تفصیر ما چیکاره ایم خرید کنیم یا اینکه فعلا بیخیال .لطفا کسی اطلا ع کافی داره اطلاع بده.با تشکر..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. سيامك

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستانی که با ماشین حدود ۵ هزارتا یاربیشتر رانندگی کردن نظر بدن که ماشین واقعا بدون ایراد هست یا نه..
    ضمنا هیچ ماشین مونتاژ شده بدون ایراد نیست..
    من ام وی ام ٣١۵ هاچ بک داشتم با این که ماشین چینی بود و دیفرانسل ضعیف ماشین خوبی بود..۴ سال و حدود ٩۵ هزراتا کار کردم باهاش خوب بود اما ضعیف اصلا یک بار هم نرفت مکانیکی جز تعویض قطعات جزئی..
    در کل با این تنوع کم تو رنج ٢٠٧i این ماشین رو بخریم یا نه..
    دوستان هم اتومات و هم دنده ای رو نظر بدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سجاد

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (10 ديدگاه)

      سلام
      من دنده ایش رو گرفتم
      الان ۵٠٠٠رفته
      فقط لاستیکای خودش فکر کنم میکوبه هنوز با خارجی عوضش نکردم
      و تا الانم به مشکل بر نخوردم
      گیر بکسشم ک نه صدا میده
      و دنده ها به راحتی جا میره
      شتابشم ک خوبه

      موافقم 2
      مخالفم 0
    2. میثم

      ۱۶ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام
      من جزء خریدارهای اولیه بودم
      ماشینم الان 26 هزار تا کارکرده وماشالله بی نقص بوده
      البته اوایل یه سری صداهای اضافه داشت ولی الان مثل ساعت کار میکنه
      ماشین های زیادی داشتم و سوار شدم
      ولی از 207 واقعا لذت میبرم
      هم فضای داخلش حس خوبی بهم میده و هم ظاهر بیرونیش جذابه
      و پیشنهاد من به کسانی که میخوان کمی متفاوت باشن و زیاد هم هزینه نکنن 207 جدیده

      موافقم 1
      مخالفم 0
    3. AMG

      ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (32 ديدگاه)

      ۲۰۷ نیست در اصل ۲۰۶ +

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. علی

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان تازه تحویل گرفتم
    اهل فن دوتا سوال دارم.یکی لاستیکشو میخاسم عوض کنم چی خوب جواب داده در حال حاضر تو بازار لاستیک خارجی منظورمه؟
    با ضبط فابکریک خودش .بلندگو کامپونت برا رو دریا چی پیشنهاد میکنید.کیفیت مهمه برام

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Professor

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    من خودم ٢٠٧مدل نود دارم و واقعا فوق العاده و عالى هستش اما متاسفانه چیزى که تو ایران رایج هستشو راجب همه چیز صدق میکنه اینه که جنس هاى قدیمی کاملا با کیفیت تر و بهترن نصبت به جنساى جدید و تازه تولید شده
    همین قانون راجب ٢٠٧ هم هستش و من که قدیمیشو دارم فرقاشو متوجه شدم
    یکى از فرقاش جنس داشبوردش هستش که خیلی خشک تر و بی کیفیت تر از قدیمیاس
    شتابش کمتر از قدیمیاس و من خودم تاحالا با ماشین ۶سال کار کردم ٢٠٧ هاى صفر رو چند بار گرفتم
    به نظر من به ٢٠٧ تمیز مدل ٩١ بخرینو روش مانیتور نصب کنین خیلی بهتره تا این جدیدا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. Danial

    ۲۸ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من مرداد تحویل گرفتم و تاحالا چهار هزار کیلومتر باهاش رفتم.. قبلش هم ال نود زبر پام بود و در مقام مقایسه با اون چنتا نکته رو میگم. صدای ماشین خیلی کمه و شتاب خوبی داره.. با این حال همون طور که از بعضی از صاحبای ۲۰۶ و ۲۰۷ پرسیدم مشکل تاخیر گاز بین تمامشون وجود داره. فرمون خیلی عالی و نرمه..گیربکس در مقایسه با ال نود راضی کننده نیست چون بعضی وقتا اذیت میکنه. تاحالا دوبار چراغ چکم روشن شد که بردم نمایندگی و دستگاه وصل کردن و‌ گفتند پیغام خطایی وجود نداره و احتمالا مشکل از بنزین بوده..حالا راست یا دروغشو نمیدونم اما چراغ چکش باعث نشد که ماشین از حرکت بیوفته. مصرف سوخت خارج شهر خیلی عالیه طوری که من رفت و برگشت از تهران تا رامسر فقط دو خط نصف باک رو مصرف کردم.. براساس مصرف تو شهر هم که اندازه گرفتم با یک باک میتونید هفتصد کیلومتر رانندگی کنید . کیفیت مولتی مدیا و پخش تصویر هم خیلی خوبه و دوربین هم کیفیت تصویرش خیلی خوبه البته برای من چندباری سیستمش قاطی کرد و تصویر رو با پرش نشون میداد که فکر کنم مشکل از سیم اتصالیش باشه. در کل ماشین خوبیه و من راضی هستم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. حمید

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان ممنون میشم یه مقایسه ی فنی از 206SD و 207 جدید ارایه بدین ،منم بین این دو تا موندم ،بعدشم از لحاظ فنر بندی مگه یکی نیستن ?دوستانی که به نرم بودنش در مقایسه با 206 گفتن اگر امکان داره دلیلشم بگن ،ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. Nima

    ۳۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من تازه گرفتم ۷۰۰۰ هزارتا باهاش رفتم واقعا 207 عالیه نرم و راحت با امکانات خوب ، هیچ چیش اذیتم نکرده بی صدا خوشگل ، خدارو شکر راضیم باهاش تو اتوبان تهران اصفحان از کاشان به بعد ۱۹۵ تا پر کردم انگار رو آب راه میره

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. محسن

      ۸ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      اقا نیما اشتباه نمیکنی 700هزار تا !!!!!!؟؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. محسن

    ۸ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام دوستان من تازه ثبت نام کردم قرار تا چند روز آینده تحویل بگیرم.حرف و حدیث های فراوانی رو در مورد ماشین خوندم (خوب و بد) اگر کسی از دوستان جدیدا تحویل گرفته(چند ماه اخیر) در مورد مشکلات فنی و ظاهری اگر داره لطفا توضیحاتی بده با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. سپیده

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    من واسه خرید خودرو بین انتخاب ساندرو و پژو 207 دنده اتوماتیک ماندم لطفا راهنمایی کنید اگر اطلاعاتی دارین

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سخت گیر

      ۱۰ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (1 ديدگاه)

      من 207 دستی دارم مدل 89 یعنی اولین سری 207. ساندرو اتوماتیک رو هم سوار شدم.
      گیر بکس 207 من واقعا نرمه و همینطور گاز و کلاچ و ترمز. اما ایرادی که داره موج جده را حس می کنه یعنی توی جاده کوچکترین دست انداز حس میشه با وجودیکه لاستیک هاش خارجی هستن (میشلن) و یه مدت هم گاز نیتروژن توی لاستیک هاش زدم. این تنها چیزی از این ماشین هست که من رو ناراحت می کنه. رانندگی با ساندرو اتوماتیک نرم تر هست و موج جاده کمتر حس میشه . توی پیچ ها به نظرم 207 پایدارتره. اما از نظر نرمی رانندگی ماشین به نظرم ساندرو اتوماتیک بهتر از 207 هست . از طرفی داشبورد ساندرو واقعا زشته و 207 داشبورد به مراتب زیباتری داره. ضمن اینکه تهویه هوای مطبوع در 207 بسیار عالی عمل میکنه و قابل مقایسه با تهویه مطبوع دستی ساندرو نیست. شتاب 207 خیلی بالاست. 207 مدل 96 هم سوار شدم شتاب خوبی داشت و فرمانش خیلی نرم بود. برخلاف مدل 89 من که هیدرولیک اون اصل فرانسه و مال زانتیاست و فرمان سفت هست. البته میگن مدل های قبل بهترن. به طور کلی مشکل 207 مدل 89 همین تکانهای زیاد در جاده و فرمان سفتش هست . البته یه سری از آقایون میگن خوبه ولی برای من سفت هست. بقیه مواردش عالیه. من تا 160 باهاش تو جاده رفتم و ماشین خیلی پایدار بوده. با ساندرو در شهر تست زدم. مصرف جاده 207 خیلی کمه حتی با وجود روشن بودن کولر. اما توی شهر بین 8 تا 9 مصرف داره چون با این ماشین باید پر گاز رفت تا ماشین سرحال بمونه و در نتیجه اجبار به ترمزهای پی در پی داره که مصرف را بالا میبره. 207 ماشینی هست که برای جاده های اروپا ایده آله نه جاده های ما که همش کنده شده و دست انداز داره . در کل ازش راضیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. کامران

    ۲۰ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    موتورش که همون موتوره قبلیه ۲۰۶ تیپ ۵ هست و مال من مشکلات برقی و الکترونیکیه زیادی داره به طوری که ۲ بار بردم ایران خودرو گفتم پولمو پس بدید اصلا نمیخوام ولی الان که گرونتر شده نگه داشتمشو از جیب خرجش کردم کلا خوب نیست ایراد زیاد داره
    ممنون از سایت خوب و واقع گرایتون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. Alireza

    ۲۶ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (99 ديدگاه)

    آیا میشه صفحه ی گوشی مثلا waze گوشی رو روی مانیتورش انداخت ؟ یا مثل دنا پلاسه که نمیشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. هادی

      ۱۷ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (1 ديدگاه)

      خیر

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. محمد

    ۱۰ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان ، چرا نمدی عایق زیر کاپوت نداره ۲۰۷

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا