مرسدس بنز

معرفی مرسدس بنز EQE جدید در نمایشگاه مونیخ

مرسدس امسال تمرکز ویژه‌ای روی گسترش سبد محصولات الکتریکی خود داشته و چندین محصول جدید را در معرفی خواهد کرد.

در نمایشگاه مونیخ ۲۰۲۱ که سپتامبر امسال برگزار خواهد شد مرسدس اقدام به معرفی سدان الکتریکی و جدید EQE خواهد کرد. این خودرو پایین‌تر از مرسدس EQS معرفی شده در اوایل امسال قرار می‌گیرد. البته EQE تنها یکی از چهار محصول تمام الکتریکی است که در غرفه مرسدس خودنمایی خواهند کرد.

علاوه بر EQE جدید، اولین سدان لوکس و تمام الکتریکی AMG و کانسپت مرسدس-مایباخ نیز معرفی خواهند شد. مرسدس اشاره‌ای به جزئیات این خودروها نداشته اما انتظار می‌رود شاهد معرفی AMG EQS و مایباخ EQS شاسی‌بلند کانسپت باشیم. ژرمن‌ها همچنین EQB معرفی شده در ماه آوریل را نیز با خود به مونیخ خواهند آورد تا این خودرو اولین بار در پیش چشم بازدیدکنندگان اروپایی خودنمایی کند.

انتظار نمی‌رود EQE جدید از نظر طراحی و استایل کلی تفاوت‌های چشمگیری با برادر بزرگ‌تر یعنی EQS داشته باشد. در تیزرهای منتشر شده از این خودرو شباهت‌های زیادی به ویژه در بخش کابین دیده می‌شود. در یکی از این تصاویر می‌توانیم سه نمایشگر داشبورد را ببینیم که درست همانند EQS چینش شده‌اند. در کل کابین این دو خودرو کاملاً شبیه یکدیگر هستند. در تیزر دیگر چیز خاصی از بدنه قابل‌مشاهده نیست اما چراغ‌های عقب کاملاً در پهنای خودرو کشیده شده‌اند که بازهم شباهت‌هایی با EQS دارند.

البته در تصاویر جاسوسی EQE برخی تفاوت‌ها دیده شده هرچند دو خودرو پلتفرم مشترکی خواهند داشت. خیزهای تیز در گلگیرها باعث شده‌اند EQE استایل اسپورت تری داشته باشند هرچند این موضوع قطعیت ندارد و باید منتظر رونمایی رسمی ماند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. احمدرضا

    ۹ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (878 ديدگاه)

    نامگذاری محصولات الکتریکی مرسدس رو بی نهایت دوست دارم 😍

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. zeg

      ۹ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (158 ديدگاه)

      با این نامگذاری آدم یاد ای کیو سان میفته

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. محمد امین

    ۹ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2167 ديدگاه)

    دل بین اینها که قرار معرفی بشن فکر می‌کنم amg رغیب سر سختی برای تایکان توربو و آئودی ای ترون باشه ، با چاشنی مسابقه
    راستی ، شایعات میگن که نسلا مدل اس پلید قدرتش خیلی بیشتر از قدرت نامی هست ، تسلا فن ها اگر چیزی میدونن جواب بدن، آخه ریماک کا قطعا مهندسی بهتری نسبت به تسلا داره، هم وزن نورا با اختلاف خوب کمتر هست و هم اینکه ایرودینامیک بسیار پیشرفته تری داره و سیستم های الکترونیکی و کنترلی خیلی بهتری قطعا داره و در آخر با ۱۹۱۴ اسب بخار و ۲۳۶۰ نیوتون متر گشتاور چهارصد متر رو فقط چهار دهم سریع تر میره از تسلا!!
    من که میگم حدود ۱۴۰۰ الا ۱۵۰۰ اسب قدرت داره ، اگر همون ۱۰۰۰ اسب قدرت داره چرا از دو موتور استفاده نکرد ؟ کلا خیلی باورش سخته ، در کل من از این برند هایی که قدرت رو کم اعلام میکنن بدم میاد و متقلب محسوب میشن ، حالا هر کی میخواد باشه
    حتی اگر اعداد و ارقام مناسب برای محاسبات موحود باشه میتونم این رو اثبات کنم

    موافقم 3
    مخالفم 1
    1. جناب ایکس

      ۹ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1467 ديدگاه)

      تسلا در عوض سرعت 320 تاس و لی ریماک سرعتش 418 تا و یه فرق دیگش اینه که تسلا تو سرعتای 200 تا 300 و کلا بالا شنتابش دیگه اونقدر افسانه ای نیست ولی ریماک 0-400 کیلومتر بر ساعت رو تقریبا تو 17 18 ثانیه میره فقط!!!!! یعنی تنها برابری ای که داره با تسلا شتاب در سرعت پایینش هست وگرنه فک کنم رکورد دار 0-400 کیلومتر هم هست اگه هم نیست راحت میتونه بزنه رکورد رگرا رو که 31 ثانیه هست. واقعا این ماشین افسانه ای هست. گیر باکس دو سرعته هم داره. بهترین الکتریکی جهان ریماک نورا💪💪⚡⚡⚡

      موافقم 4
      مخالفم 0
      1. Amin

        ۹ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2167 ديدگاه)

        بازهم سخت هست قبولش

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. AMG GT R

    ۹ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1082 ديدگاه)

    بسیار عالی هست
    من خودم خیلی هایپر اسکرین مرسدس رو دوست دارم

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۹ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (311 ديدگاه)

    شوخی شوخی بنز هم الکتریکی شد اونم چه سریع! اونوقت تسلا هنوز مونده رودسترو از سال ۲۰۰۸تا الان تولید انبوه کنه!🤣🤣

    موافقم 4
    مخالفم 0
  5. امین

    ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (567 ديدگاه)

    معلوم نیست نمایشگاه مونیخ با این اوضاع کرونا چطور برگزار میشه و چندتا شرکت حضور دارن.
    با این بازار یابی مجازی جدید جدی که در ۲‌سال گذشته خودش اثبات کرده امیدوارم این نمایشگاه جان تازه ای به صنعت خودرو و علاقه مندان واقعی که نمایشگاه به مجازی ترجیح میدن ببخشه.
    خیلی دوست دارم اگر امکانش مهیا بود برم و جهش دنیا خودرو در این ۲ سال مشاهده کنم.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا