مرسدس بنز

تیزر مرسدس AMG GT 4 هیبریدی، هیولایی با 800 اسب احتمالی

تیزر مرسدس AMG GT 4 هیبریدی، هیولایی با 800 اسب احتمالی

مرسدس-آام‌گ تیزر ویدئویی جدیدی را منتشر کرده است که به نظر می‌رسد نسخهٔ هیبریدی AMG GT 4 را نشان می‌دهد. این خودروی مرموز در آخر کلیپ نشان داده می‌شود و جملهٔ «باهم آیندهٔ پرفورمنس را تعریف می‌کنیم» روی آن نقش می‌بندد. این تیزر چندان واضح نیست اما در آن یک AMG GT 4 با سپر استتار شده و چهار سر اگزوز دیده می‌شود که به نظر می‌رسد با اگزوزهای GT63 S کنونی یکسان باشد. این خودرو همچنین بدون صدا شتاب می‌گیرد و تنها صدای نالهٔ موتور الکتریکی به گوش می‌رسد.

هرچند در این کلیپ هیچ‌گونه اطلاعاتی از این خودرو نشان داده نمی‌شود اما گفته می‌شود GT73 نام خواهد داشت. این نام هنوز رسماً تأیید نشده است اما مدیرعامل AMG «توبیاس موئرز» پیش‌ازاین گفته است که یک نسخهٔ عملکرد بالا از GT 4 که پیش‌نمایش آن با کانسپت GT ارائه شد نهایتاً وارد بازار خواهد شد. فعلاً مشخصاتی از GT73 در دست نیست اما کانسپت GT که در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ رونمایی شد، به قوای محرکهٔ هیبریدی متشکل از پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو، یک موتور الکتریکی در عقب و باطری‌های سبک‌وزن مجهز شده بود. این ترکیب ۸۱۶ اسب بخار قدرت را به هر چهارچرخ منتقل می‌کرد و خودرو را در کمتر از سه ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رساند.

این کانسپت همچنین به انتخاب‌گر قوای محرکه هم مجهز بود که امکان انتخاب از بین سه گزینهٔ فقط الکتریکی، فقط بنزینی و ترکیبی از هردو دو موتور را فراهم می‌کرد. هنوز مشخص نیست که آیا هر سهٔ این گزینه‌ها در نسخهٔ تولیدی هم وجود خواهند داشت یا نه اما در ویدئوی تیزر دکمه EV نشان داده می‌شود. درهرحال چیزی که قطعی به نظر می‌رسد این است که GT73 قطعاً از GT63 S که به پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربوی ۶۴۰ اسب بخاری مجهز است قوی‌تر خواهد بود.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Malt hill

    ۸ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (514 ديدگاه)

    نفس کش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. علیرضا

    ۸ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (425 ديدگاه)

    رقیب مستقیمش پانومراست…فکر نمیکنم بتونه از پسش بر بیاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. MAHDI

    ۸ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    قراره نزدیک ترین رقیب پورشه پانامراتوربوS باشه!!! والبته یه رقیب موتور ترکیبی برای پورشه تایکان و و تسلا SP100D چون بااین قدرت زیاد میتونه شتاب سریعی داشته باشه!!!
    مرسدس AMG GT463 یه درگ با پورشه 911 کررا S داشتدر مجله CAR MAG که پیروز رقابت شد.
    اما مجله TOP GEAR بعد از درگ ب ام و M5 معمولی و مرسدس E63S و پورشه پانامرا توربوS که M5 در جایگاه اول و پانامرا توربوS در جایگاه دوم و مرسدس E63 در جایگاه سوم قرار گرفت حالا اینبار همون پورشه پانامرا توربو S رو مقابل مرسدس AMG GT4 63 قرار داده که پانامراتوربو S با اختلاف قابل توجهی پیروز شد!!!
    اما الان و در این مدل قدرت این رو داره که پورشه پانامرا توربو S رو در مسیر مستقیم شکست بده.
    از طرف دیگه ب ام و و مرسدس هم دارن روی نسخه فیس لیفت E63 و M5 کار میکنن. البته ب ام و نسخه M5CS رو هم در نظر داره که عملکردی بهتر از نسخه کامپتیشن خواهد داشت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Kf

    ۸ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (102 ديدگاه)

    خیلی دوست داشتم که BMW m8 GP هیبریدی درست بشه تا یه رقابت جذاب رو با مرسدس ببینیم اما نشد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا