مرسدس بنز

شتاب‌گیری مرسدس AMG G63 جدید را ببینید!

برخی خودروسازان مخصوصاً از نوع آلمانی‌اش پرفورمنس خودروهای خود را کمتر از آنچه که در واقعیت است اعلام می‌کنند. به نظر می‌رسد جدیدترین نمونه محصول مرسدس-ای ام جی و شاسی‌بلند جدید آن G63 2019 می‌باشد. این خودروساز شاید گفته باشد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت شاسی‌بلند لوکس و اسپورتش برابر با ۴.۵ ثانیه است اما این ویدئو نشان می‌دهد G63 جدید تقریباً در ۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.


این تست توسط ArabGT صورت گرفته است. دست‌اندرکاران این رسانه همچنین توانسته‌اند با فراری ۴۸۸ پیستا به شتاب شگفت‌انگیز ۲.۲۶ ثانیه دست یابند که سریع‌تر از عدد ۲.۸۵ ثانیه اعلامی توسط سازنده می‌باشد.


خب به G63 بازگردیم. به نظر می‌رسد این خودرو از نوع ادیشن ۱ سفارشی باشد زیرا دارای عناصر قرمزرنگ و بخش خاکستری در پایین درب‌ها است. همانند دیگر مدل‌های ادیشن ۱، این خودرو تنها در ۱۲ ماه ابتدایی تولید قابل‌خرید بوده و با برخی ویژگی‌های بصری متمایز عرضه می‌شود.


زیر کاپوت مرسدس-ای ام جی G63 جدید پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۵۷۷ اسب بخار و ۸۵۰ نیوتون متر گشتاور قرار گرفته است. این خودرو در صورت استفاده از پکیج راننده AMG به حداکثر سرعت ۲۴۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.


اگرچه احتمال تولید نسخه ۱۲ سیلندر G65 کم است اما ممکن است نسخه داغ‌تر این شاسی‌بلند تولید شود. مدیر تولید G کلاس قبلاً گفته بود احتمال تولید G63 S وجود دارد. تنها این نیست زیرا مرسدس چند وقت پیش نام G73 را ثبت کرده و شاید نشان‌دهنده برنامه‌های AMG برای تولید محصولات سری ۷۳ با خروجی حدود ۸۰۰ اسب بخار باشد.


به این خانواده باید نسخه مایباخ اضافه کنیم تا به این ترتیب آینده‌ی G کلاس روشن‌تر از هر زمان دیگری به نظر برسد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۱ دیدگاه‌ها

  1. mahdy

    ۶ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    برترین آفرودر دنیا
    هرکی هم مخالفه مشکل از اونه نه از ماشین
    قابل توجه بعضیا که میگن من از ماشینای مرسدس متنفرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. HAMID.HEMI

      ۶ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (1198 ديدگاه)

      موافقم
      البته بعد از جیپ

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. datsun

      ۶ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (3503 ديدگاه)

      این نهایتش صاحبش یه دریفت باهاش تو برف بزنه یا جاده خاکی بزنه و کلی کیف کنه آفرود سنگین من ندیدم کسی با این بره (یوتیوب) ، یه خط بیفته یا چیزش بشکنه کلی پول باید پیاده شه
      آفرود فقط اونجا که یه راننده جیپ یا تویوتا تو عمق مرداب یا تو گل لایی فراون میره بعد بیرون میاد در ماشین رو باز میکنه کلی اب ازش بیرون میریزه و کلی به این موضوع میخنده اصلا هم نگران ماشین نیست
      یا اون راننده جیپ یا تویوتا که تو صخرهای که آدم به زور راه میره ماشین رو میبره و جفت سپرها میشکنه و تنها واکنش اینه ؛؛ oh my god;; و با لبخند رضایت بخشی به کارش ادامه میده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mehran911

        ۶ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (2028 ديدگاه)

        اینکه شما ندیدی دلیل نمیشه
        .
        طرف نمی دونه چجوری تعریف کنه از آفرودش
        حتما لینک زیر رو ببینید
        https://www.roadandtrack.com/new-cars/road-tests/a15954410/off-roading-the-most-ridiculous-factory-suv-on-four-wheels/

        ویدیو تست و تعریف های کریس هریس
        https://youtu.be/4Br_WD3EAHc

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. ب ام و سلطان

        ۶ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (31 ديدگاه)

        این منطقی های ژاپنی که قبلا معلوم بود چیکار و چقدر تنفر دارن سر از لا ک زدن بیرون آدم وقتی اینارو میبینه حرص میخورن آرومم میگیره

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. مانی

        ۷ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        پس اینکه طرف دل نداره ماشین رو ببره آفرود جزوِ ضعفهای ماشین حساب میشه
        اف ۲۲ هم اینقدر گرون بود که تولیدش متوقف شده و کمتر پرواز میکنه
        پس با منطق تو اف ۲۲ آشغال دیگه
        به این میگن آدم منطقی‌ من نمیدونم این مهران ۹۱۱ چرا اینقدر غیر منطقی‌ هست
        بچه‌ها پدالی یاد بگیرین،یکم منطقی‌ باشین

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. PARTHIAN

          ۷ شهریور ۱۳۹۷
          سوابق: (2599 ديدگاه)

          مانی جان,f22 رپتور
          فقط مخصوص امریکاس حتی پیشناد خرید. اسراییل هم رد شده
          کسانی که بخوان جنگنده کلاس ۵ از امریکا بخرند فقط f35بهشون میدن

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. یانکی

      ۶ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      جالبه که همین جی کلاس هم از جیپ الهام گرفته.تو تاریخ بیشترین کپی برداری از جیپ بوده.لند روور.لندکروز.پاترل.جی کلاس.فورد میوت.سنگ یانگ.ماهیندرا.جیپ ماشینیه که تو سرنوشت جنگ جهانی دوم اثر بزرگی داشت.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mahdy

        ۶ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (2371 ديدگاه)

        این تعصب تو از عجایبه واقعا
        متعصب زیاد دیدم ولی تو دیگه پدیده ای

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. mehran911

      ۶ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (2028 ديدگاه)

      G کلاس سلطان شاسی بلند های دنیاست
      مرسدس در این نسل تمرکز ویژه ای روی آفرود این ماشین داشته و در مجموع از هر نظر با نسل قبلش تفاوت کرده
      G کلاس در مدل های مختلف برای هر نوع کارکردی توسعه داده شده
      در سال گذشته نسخه آفرودر G550 4×4² رو معرفی کرد تا خیلی چیز ها رو به بقیه یاد بده
      این نسخه اولین شاسی بلند تولیدی جهان هستش که سیستم اکسل پورتال استفاده کرده و در عین حال اولین شاسی بلندیست که از سیستم تعلیق جدید با دو کمک فنر الکتریکی برای هر چرخ استفاده کرده که زمان دمپینگ رو به عدد فوق العاده ۵ میلی ثانیه کاهش داده و اولین شاسی بلندیست که از سه دیفرانسیل قفل شونده بهره برده ! تا حرف اول رو دربین تمام آفرودرها بزنه
      سیستم تعلیق پیشرفته ی این ماشین به قدری سریعه که در عرض ۱۵ میلی ثانیه از حالت sport به offroad تغییر حالت میده
      اینو از نظر تکنولوژی با کدوم آفرودر مقایسه کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      همه ی اینها در مورد نسخه G550 4×4² بود که برای آفرود توسعه داده شده
      .
      پیشنهاد میکنم مدل های 550 Adventure 4×4² و مدل لوکس G 650 Landaulet رو سرچ کنید
      .
      به جرات میگم این نسل از G کلاس کاملترین شاسی بلندیست که تا به امروز تولید شده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Reza

    ۶ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (5340 ديدگاه)

    هر چیزی که از یه SUV بخوایید داره
    محشره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Genius

    ۶ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (1237 ديدگاه)

    اینجا که داشتن هایما هم آرزو شده اما بامید خدا در اسرع وقت اقلا تا قبل از ملاقات ملک الموت از ایران خارج خواهم شد و تجربه سواری با سلطان بلامنازع آفرود در جهان ماحصل تفکر متخصصین خبره نیروی زمینی ارتش شاهنشاهی ایران را بدست خواهم آورد!

    موافقم 0
    مخالفم 0
      1. مانی

        ۷ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        اولا که این نسل قبل جی کلاس هست
        دوما که خیلی‌ از دلایلشون به خاطره قیمت زیاد هست
        که باید هم گرونتر از تویوتا باشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. ایمان

    ۶ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (3898 ديدگاه)

    یکی از بهترین SUV ها و آفرودرهای دنیاست ??

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Amirferrari

      ۶ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (352 ديدگاه)

      وزن بیش از ۲۶۰۰ کیلوگرم،ثبت شتاب ۴ ثانیه!!! کلمه ای در وصفش نمیبینم،کافیه یه بار از نزدیک ببینینش،اون وقت معنی واقعی شاسی بلند افرود رو درک میکنید

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. datsun

        ۶ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (3503 ديدگاه)

        یکیش تو تهران هست چند ماهی جلو یه تعمیرگاه پارک شده با ابهتی خاص به قول شما ولی بدون انجین ، موتورش یاتاقان زده چند ماهی منتظرن قطعاتش از دبی بیاد.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. mahdy

          ۶ شهریور ۱۳۹۷
          سوابق: (2371 ديدگاه)

          dastum این کامنتا از تو بعید بود
          داداش تو که نقدر متعصب نبودی خیلی معقول تر حرف میزدی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. کوروش

          ۶ شهریور ۱۳۹۷
          سوابق: (1125 ديدگاه)

          دادش مثل اینکه بعضی چیز ها مسری هست
          جی همیشه سلطان افرود بوده و هست یاتاقان زدن موتور این ماشین قطعا شگفت اوره نیازی به مقایسه با چ…مثل پاترول و لندکروز نمی بینم چون اصلا در اندازه مقایسه با این ماشین نیستند برای برخی شاید ژاپنی ها افرودر قابلی باشد ولی از قدیم گفتند چو بیشه تهی مانند از نره شیر ….
          در افرود قطعا المان و امریکا و انگلیس بالاتر از ژاپنی ها هستند بخصوص همین کلاس جی

          من موتور مایلر دیدم سی و خورده ای سال کار کرده شده موتور برق با پوسته موتور ترک خورده و ۳ سیلندر سالم از ۶ تا ۹ ساله داره کار می کنه این چیز ها واسه خودرو های ژاپنی ارزو هست حالا شما بازم بپرس شاید معنی یاتاقان رو اشتباه متوجه شدی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. datsun

          ۶ شهریور ۱۳۹۷
          سوابق: (3503 ديدگاه)

          دیگه نمیخواستم کامنت بزارم تو این صفحه من از دوستان معذرت میخوام
          آقا کورش شما که میگی تو آفرود آلمان جلو تره خوب دوست من دلیل بیار مگه در حال حاضر تو آلمان suv ساختار بدنه روی شاسی که قابلیت آفرود داشته باشه غیر G دیگه SUV ساخته میشه یا شما یه نگاه به تاریخچه(1951 ) آفرودرهای ژاپنی بندازی میبینی به فاصله کوتاهی بعد از جیپ و لندروور قدیمی ترین ماشینهای آفرود دنیا رو ساختن آلمان

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. علی

          ۶ شهریور ۱۳۹۷
          سوابق: (13 ديدگاه)

          هزار تا تویوتا هم من دیدم که یاتاقان زدن و خیلی هاشون راهی کوره های ذوب آهن
          یه هایلوکس دهه هشتاد بغل خونمون هست که ازش فقط یه اسکلت آهنی باقی مونده چندین ساله که پارکه اوایل ضبطش رو درآوردن چند وقت پیش هم رادیات و فنر و میل گاردان و ایناشو

          این دلیل بر ضعف تویوتاست؟

          نیسان آبی هم نیسانه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. کوروش

          ۷ شهریور ۱۳۹۷
          سوابق: (68 ديدگاه)

          یونیماگ و تمام

          قبلا این بحث شده بود علایق محترمه منتها جدا سعی در زباله نشان دادن این ماشین از طرف دوستان ژاپنی دوست قابل درک نیست

          موافقم 0
          مخالفم 0
  5. datsun

    ۶ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (3503 ديدگاه)

    مهدی جان چرا از این ماشین ، یه بت برا خودتن ساختین ماشین فوق العاده ای ولی خدا نیست جی فقط یه SUV مید سایز لوکسه که قابلیت آفرود خوبی هم داره همین . بنز نه بنیان گذار آفروده نه SUV نه اسطوره آفرود حتی سوزکی هم زود تر از بنز ماشین آفرود ساخت .
    اون کامنت از تعصب نزاشتم واقعا یکش تو تهران هست که انجینش یاتاقان زده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Sajjad

      ۶ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (1867 ديدگاه)

      دیگه یه سریا توی پیش فرض هاشون یه چیزایی ثبت شده که قابل تغییر نیست
      جی کلاس افرودر خوبی هست اما بهترین نیست
      نه قیمتش به افرود میخوره نه اونایی که میخرنش باش میرن افرود
      دوستان دیگه خیلی وارد فاز ستایش شدن که انگار معلومه افرود رو فقط تو شتاب می بینن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مانی

        ۷ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        آفرود رو تو شتاب نمی‌بینیم تو ۳تا قفل مکانیکی دیفرانسیل میبینیم
        و اکسل هاش که اینقدر قویه تو یه مقایسه با لندکروز گفته بودن متاسفانه اکسل لندکروز یکمی ضعیفه(نسبت به این)!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. mahdy

      ۶ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      من فقط به اون کامنتت کاری ندارم کلا این صفحه رو میگم کامنت بارون کردی که چی؟
      دوست عزیز نسبت به رقبای خودش بهترین آفرودر جهانه نه لندکروز و رانگلر

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. mehran911

      ۶ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (2028 ديدگاه)

      میدونم سخته
      در حال حاضر در صنعت خودروسازی ژاپن هیچ خودروی تولیدیی از نظر آفرود نمی تونه با چیزی شبیه G550 4×4² رقابت کنه از بقیه جهات که هیچی و متاسفانه باعث شده شاهد همچین کامنتهایی در این پست ها باشیم البته این واکنش ها خیلی خوبه و خیلی دوستشون دارم
      .
      جناب نمی دونم datsun ساخت ماشین خوب چه ارتباطی با زودتر یادیرتر تولید کردن و اینها داره به هر حال مرسدس با ساخت مدل هایی مثل یونیماگ و مثل قهرمانی در داکار سال 83 و … برای همه ثابت شده است
      .
      چیزی که خیلی وقته برام جالبه اینه که میان در این پست ها و کامنت هایی که هیچ ارتباطی با موضوع نداره میذارن و تا جوابشن رو میدیم دست به دا من آمریکا و ایتالیا و انگلیس و … میشن
      بله رانگلر بهترین آفرودر تاریخ خودروسازیست اما ربطش به ژاپن !؟!؟!؟!
      .
      باشه نمی خواستم ربطش رو بگم ( اصلا نمی خواستم ) اما مجبورم
      بر میگردم به خیلی سال پیش زمانی بعد جنگ جهانی زمانی که اگر جیپ نبود …
      این جریان از تظاهرات و اعتصاب ۲۰۰۰ نفر از کارکنان تویوتا به خاطر پرداخت نکردن چند ماهه ی حقوق کارمندانش شروع شد زمانیکه تویوتا در مرز وشکستگی داشت دست و پا میزد این جیپ بود که با کمک و اجازه تولید خودروهای کلاس جنگی به تویوتا باعث شد خط تولید تویوتا بصورت کامل از کار نیوفته و زنده بمونه
      تا مدتی به همین شکل گذشت و تویوتا خودروهای رانگلر کلاس جنگی رو تولید می کرد که تصمیم گرفتن با خرید چند نسخه و کپی برداری از موفقترین آفرودر سازهای اون زمان یعنی لندرور خودروی جدیدی توسعه بدهند کار در کپی برداری به جایی رسید که ژاپنی ها به اسم لندروور هم رحم نکردن و خودرویی مشابه با نام لندوور یعنی لندکروز رو توسعه دادن لندکروز در ابتدا به حدی داغون بود که برای مدت زمانی صرفا در ژاپن تولید شد
      این قسمتی از تاریخ تویوتاست همینطور که میدونید تویوتا در ابتدا کارخونه نساجی بود و نه خودروساز به هر حال اگر جیپ و لندروور نبودن الان تویوتا داشت به همون پتو بافی ادامه میداد
      اینارو نوشتم که هر وقت خواستین از جیپ بگید بعضی چیز ها یادتون بیوفته البته همینطور که قبلا گفتم رانگلر برترین آفرودر تاریخ خودروسازیست
      .
      تویوتا خارج از فضای این سایت برای من یکی از موفقترین و قابل احترام ترین خودرو ساز های دنیاست اما اینجا اجازه نمیدن اینجوری باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. datsun

        ۶ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (3503 ديدگاه)

        مهران جان من خودم این داستان ها رو از برم تازه خوده آمریکا درخواست کرده بود تویوتا براش بسازه
        نظری در مورد پاترول نداری سال ۱۹۵۱ اون که دیگه قطعاتش جیپ نبود فقط شکل ظاهریش شبیه بود که اون موقع هم اکثر ماشینها تشابه داشتن همون سافاری هم همین الانش هم تو آفرود از جی کم نمیاره
        حرف های غیر منطقیه دوستان شما که میگن آلمان حرف اول رو تو آفرود میزنه منطقیه چشمایی خودتن رو واقعیت نبندید مگه تو آلمان غیر G خودروی آفرود دیگی هست فقط خواهشا پایی اون کامیون وسط نکشد یونیماک رو میگم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. علی

          ۶ شهریور ۱۳۹۷
          سوابق: (159 ديدگاه)

          خب دوست عزیز بگیم یونیماگ نیست اصلا یعنی تولید نمی شه؟یعنی ساخته نمی شه ؟بالاخره هستش دوست گرامی .حرفتون رو قبول دارم چی می گید ولی دوست عزیز این شیوه بیان اصلا برازنده شما نیست

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. mehran911

        ۶ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (2028 ديدگاه)

        نسل اول پاترول که به دستور ارتش ژاپن بر اساس استایل جیپ ساخته شد
        کلا اگر منظورت صرفا آفرودر هستش که آلمان مدل های زیر رو برای ارتش توسعه داد
        مثلا فولکس سال ۱۹۴۲ مدل Type 82 رو توسعه داد و از این مدل حدود ۳۰ مدل آفرودر دیگه مشتق شد که اگر خواستی بگو تک تکشون رو نام ببرم
        بلافاصله همون سال فولکس مدل فوق العاده Schwimmwagen رو توسعه داد که آفرودری بود که قابلیت حرکت روی آب رو داشت یعنی سال ۱۹۴۲
        حتی پورشه سال ۱۹۵۳ مدل 597 Jagdwagen رو برای ارتش توسعه داد
        حدود سال ۱۹۵۳ هم DKW زیر مجموعه اتویونین آفرودری توسعه که ۴۶ هزار تا تازه اون زمان ازش فروخت
        .
        خودروهایی که نام بردم از زمان خودشون جلوتر بودن
        هر چند چیز هایی که نام بردم نشون دهنده ی قدرت آلمان در توسعه این کلاس از خودروها بود اما بحث توسعه آفرودر برای صنعت نظامی ی بحث جداست
        .
        اینکه صنعت خودروسازی آلمان برخلاف توانایی هاش در توسعه آفرودر در اون زمان اینکارو ادامه نداد ی بحث دیگه است شروع توسعه آفرود در آلمان به سال ۱۹۳۴ با مدل W31 type G4 برمی گرده
        .
        از این موارد بگذریم
        این قطعا اشتباهه که میگن آلمان حرف اول رو تو آفرود میزنه من خودم قطعا مخالفم از طرفی هم حقیقتا قبول دارم اکثر خودروساز های ژاپنی دراین زمینه خیلی خوب کار کردن
        اما جنجال راه انداختن و زیر سوال بردن خودرویی که طرفدارش عاشقانه دوستش دارن اصلا جالب نیست

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. مانی

        ۷ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        Jeep Wrangler Rubicon
        Ram Power Wagon
        تو آفرود(فقط و فقط آفرود)تنها قابل مقایسه با این دوتاست

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. mehran911

      ۶ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (2028 ديدگاه)

      چند ساله پیشنهاد میدم در مورد تاریخ خودروسازی بخونید
      مشابه این موارد در صنعت خودروسازی ژاپن کم نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. علی

      ۶ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (159 ديدگاه)

      با سلام
      دوست عزیزبنز اولین ماشین آفروش رو که 6 چرخ هم بود در سال 1934 ساخت با نام w31 البته اطلاع ندارم سوزوکی از کی آفرود ساخت ولی بعید می دونم از این زودتر باشه .بعد از اون کسایی هستند که برخی ماشینها رو دوست دارن و این به کسی ربطی نداره در اینکه جی کلاس یکی از بهترین آفرودهای دنیاس شکی نیست اینو با لندرور دیفند مقایسه می کنند نه با کس دیگه چون کلاس این دوتا مثل همه .
      در مورد اون بنز یاتاقان زده همیشه یادت باشه رسیدگی غلط موتور ماشین هر چی هم که باشه نابود می کنه من خودم دیدم طرف تو پورشه روغن کاسترول ریخته و کل انجینش منهدم شده پس بگیم پورشه بده و یا شما خودت نمایندگی هر ماشینی چه ژاپنی و چه هر جایی سر بزن می بینی و باورت نمی شه وقتی رسیدگی غلط بهش می شه نابود می شه تو نمایندگی تویوتا شیراز یه لندکروز بود که همینطور بود و قطعاتش رو فرستاده بودن دبی تا درست بشه البته مال چند وقت پیشه نمی دونم هنوزم باشه یا نه چون صاحبش رو تا حدی میشناسم میگم…
      شما طرفداری ماشین مورد علاقه خودت رو بکن .
      در اینجا ما یکی از بهترین آفرودرهای دنیا و شاید سلطان اونها به گواه نشریات آفرود دنیا رو داریم .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mahdy

        ۶ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (2371 ديدگاه)

        دوست عزیز تا جایی که من میدونم W31 که توسط مرسدس تولید شد(که تازه نسخه تکامل یافته 1926 بود) صرفا خودرویی برای رژه های نظامی و بازرسی فرماندهای از ارتش بود و به دلیل قیمت بسیار گزاف به تعداد فوق العاده محدود تولید شد و هرگز مورد استفاده عمومی ارتش قرار نگرفت
        من گفتم مرسدس جی کلاس بهترین آفرودر جهانه اما منظورم در کلاس خودش بود وگرنه تو آفرود در برابر لند کروز و رانگلر و بعید میدونم حرفی برای گفتن داشته باشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. علی

          ۷ شهریور ۱۳۹۷
          سوابق: (159 ديدگاه)

          با سلام
          دوست عزیز من در جواب دوستمون جناب داتسون گفتم ایشون گفتن که بنز بعد از سوزوکی افرودر ساخت من گفتم نه اولین ساخته مرسدس در آفرود همین بود که شما هم گفتین.ولی تو کلاس آفرود رقیب جی کلاس رانگلر و لندرور دیفندر هستند .دوست عزیز تو آفرود این ماشین شک نکنید تو روسیه با اون همه مناطق برفی به شدت این جی کلاس محبوبه اون هم دانستنش دلیل نمی خاد.البته همه اینها هر کدام یه نقاط قوت و ضعفی دارند ولی جی کلاس تمایزش با بقیه لوکس بودن در کنار قدرت آفرودش هست مثل رنجرور ولی خشن تر در آفرود

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. مانی

          ۷ شهریور ۱۳۹۷
          سوابق: (2486 ديدگاه)

          تو آفرود از لندکروز سرتره
          بعید میدونی‌ حرفی‌ واسه گفتن داشته باشه!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    6. Alirezaasg5

      ۷ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (264 ديدگاه)

      به عقیده بنده تو این مملکت باید از همه تست سلامت روان بگیرن و کسایی که مردود میشن رو از جامعه بیرون کرد
      یه مثال برا این موضوع اینه که شما از یه چیزی خوشت نمیاد و طرفدارش نیستی ولی چون مشکل داری میای و تو صفحه اون هی پرت و پلا مینویسی و بحث میکنی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. ب ام و سلطان

    ۶ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (31 ديدگاه)

    میگن ژاپنی ها وقتی اولین ماشن از المان وارد کشورشون شد با شمشیر سامورایی نگاهش می‌کردن تا بهش حمله کنن حکایت الانشونن مقابل المان همینه من فقط دلم به حال هوادارانشان میسوزه یکی باید واقعیتو بهشون بگی بدجوری توهمی هستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. مهدی دهقان

    ۶ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (67 ديدگاه)

    من کاری به متن ندارم و تا حالا تجربه رانندگی با بقیه ماشینا تو افرود رو ندارم ولی چهار ساله با تویوتا لند کروز هارد تاپ تو بد ترین راهای کوهستانی که در بیشتر مواقع با سرعت بالا هم مجبوریم رانندگی کنیم بدون اینکه هیچ مشگلی براش پیش بیاد رانندگی کردم واقعا عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. بهزاد

    ۷ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (2417 ديدگاه)

    دنیای آف رود به معنی واقعی کلمه زمانی معنا داره که یک خودرو هر چند اسمش آف رود باشه نسبت به مدل استاندارد دچار تغییرات اساسی بشه تا از پس خواسته های عاشقانش بر بیاد وگرنه یکسری محدودیت وجود داره که نمیشه تمام و کمال یک شاسی بلند را به کوره راه برد.
    دوستانی هستند که اطلاعات شان معطوف یکسری ارقام و صحبت کارخانه شده!
    مثلا شما اگر نیاز دارید که خودرو آف رودی دارای پورتال اکسل باشه کافیه از شرکت letech وسایلشو تهیه و توسط متخصصین نصب بشه!
    اگر به شوک ابزوربر دوبل از نوع الکتریکی یا روغنی با دمپینگ 5 میلی ثانیه نیاز دارید میتونید از شرکت king تهیه و نصب کنید!
    و کلی آپ گرید دیگه که میتونه یک مدل معمولی شاسی بلند را به بهترین آف رود تبدیل کنه!
    به هر روی چیزی که روشنه نباید هر چیزی که در یک خودرو گنجانده شده به معنی اختصاصی بودن و ینگه بودن تفسیر بشه و نبودنش در سایر خودروسازان به معنی ضعف! چون همگی این تیون ها هزینه بر هست و نمیشه بر یک خودرو که قیمت رقابتی داره مورد استفاده قرار بگیره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. یاس ی

    ۷ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (1021 ديدگاه)

    چرا ما اینجوری هستیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اینهمه بحث و جدل و اعصاب خوردی به خاطر چیه آخه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بیخود نیست ما عصبی ترین مردم جهانیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا