بیوک

شام آخرِ بیوک رگال 2020 با پکیج ST

بیوک رگال خداحافظی تلخی با بازار خودروی آمریکا در سال جاری دارد زیرا مردم خواهان کراس اوورها هستند؛ اما بیوک ظاهراً آخرین پکیج خود برای این سدان چهار درب را نیز در نظر گرفته است. پکیج ST باعث افزایش جذابیت‌های ظاهری رگال خواهد شد تا خریداران بهتر بتوانند با خداحافظی این خودرو از بازار کنار بیایند.

این پکیج شامل مواردی همچون جلوپنجره مشکی، اسپویلر لبه صندوق، نشان‌های ST و رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی براق می‌باشد. گفته می‌شود پکیج ظاهری ST فقط در تریم رده میانی Essence قابل سفارش است.

اما بیوک به قوای محرکه رگال ST دست نزده و بنابراین خریداران همچنان شاهد نصب پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۵۰ اسب بخار و گشتاور ۳۵۳ نیوتون متر در این خودرو خواهند بود. البته در صورت استفاده از سیستم چهار چرخ محرک، گشتاور پیشرانه به ۴۰۰ نیوتون متر افزایش می‌یابد. مدل‌های دیفرانسیل جلو به گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک متصل شده‌اند درحالی‌که مدل‌های چهار چرخ محرک دارای گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک هستند.

فعلاً خبری درباره زمان سفارش این پکیج یا قیمت آن منتشر نشده است. با بازنشستگی رگال و نسخه استیشن TourX، برند بیوک تنها روی کراس اوورها تمرکز خواهد کرد. دلیل این کار هم سهم حدود ۱۰ درصدی سدان ها از میزان فروش بیوک در آمریکا بوده و بنابراین دلیلی برای حضور در این کلاس خودرویی وجود ندارد.

رگال در سال ۲۰۱۹ تنها به خانه ۱۰۳۶۳ نفر راه یافته که حاکی از افت فروش ۲۶.۶ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۸ می‌باشد. فروش این خودرو در سال ۲۰۱۸ برابر با ۱۴۱۱۸ دستگاه بوده درحالی‌که برای مثال فروش کراس اوور انکور با افزایش ۱۰ درصدی از ۹۳۰۷۳ دستگاه به ۱۰۲۴۰۲ دستگاه در سال ۲۰۱۹ رسیده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۲۴ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (1596 ديدگاه)

    واقعا تو حیرتم این جنرال موتورز احمق چطور بیوک رو از اون ابهت و شکوه با مدل هایی مثل ریویرا و رودمستر رسوند به اینجا که هیچ حرفی واسه گفتن نداره البته این بلا رو سر همه برندهاش اورد

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. یانکی

    ۲۴ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    خدا وکیلی رگال gs با 310 اسب طبیعی و ردلاین 7100 رو ول کنی بر انکور بگیری که چی.هم دو دفه هم فضای بار بی نظیری داره ظاهرشم که بی نهایت وحشی.حیف شد.راستی پنج شنبه میدان ونک به سمت صدا و سیما بیایید.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا