بی ام و

ب‌ام‌و در آسمان‌ها! تور ویژن iNEXT با هواپیمای بوئینگ

ب‌ام‌و با شرکت لوفت هانزا کارگو به منظور به پرواز درآوردن ویژن iNEXT در سراسر جهان همکاری کرده است. این پروژه شامل معرفی و نمایش این کانسپت در ۴ شهر بزرگ در سه قاره جهان بوده و در طول ۵ روز انجام خواهد شد.


بیش از ۳۰۰ خبرنگار و فعال رسانه‌ای با یک فروند بوئینگ ۷۷۷F به مونیخ، نیویورک، سان‌فرانسیسکو و پکن پرواز خواهند کرد. پس از فرود در شهرهای یاد شده، مهمانان ب‌ام‌و این خودرو را در رویدادی خصوصی ملاقات خواهند کرد.

بنا به گفته ب‌ام‌و، بیش از ۷.۵ کیلومتر کابل همراهی ۷۸ هزار LED در ۱۶۵ ماژول ویدئوی LED و ۱۰ پروژکتور ۱۳ هزار لومنی تهیه شده است. ایده‌ی این کار ایجاد فضایی فوق‌العاده در داخل بوئینگ ۷۷۷F بوده تا همه‌ی مهمان‌ها از فضای ایجاد شده نهایت لذت را ببرند.

انتظار می‌رود مهمان‌ها ۸ ساعت پس از فرود هواپیما به برنامه موردنظر برسند هرچند ۴ ساعت پس از نمایش خودرو، جت بوئینگ دوباره به مقصد بعدی پرواز خواهد کرد.

مدیرعامل لوفت هانزا کارگو می‌گوید:

محصولات بصری لیاقت نمایشی بصری و فوق‌العاده را دارند. ما از اینکه با همکاری ب‌ام‌و می‌توانیم این نمایش خارق‌العاده را انجام دهیم بسیار مفتخریم.

همچنین یکی از اعضای هیئت‌مدیره ب‌ام‌و نیز درباره این رویداد منحصربه‌فرد می‌گوید:

iNEXT پیشنهاد حمل‌ونقل ما برای آینده است بنابراین نمایش این محصول برای طرفداران سراسر جهان امری منطقی جلوه می‌کند. پرواز به سراسر جهان یک روش مناسب است.

اما گفته شده ظاهر این هواپیما از طراحی کابین در نظر گرفته شده برای نمایش خودرو الهام گرفته است.

بوئینگ ۷۷۷F نهم سپتامبر از فرودگاه مونیخ تیک آف خواهد کرد و پس از حضور در نیویورک، سان‌فرانسیسکو و پکن دوباره در چهاردهم سپتامبر به آشیانه خود در فرانکفورت بازخواهد گشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Bilbo

    ۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (516 ديدگاه)

    کاش منم یکی از اون ۳۰۰ نفر بودم???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مهدی

    ۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    چرا مارو دعوت نکرده.‌bmw

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا