تویوتا

معرفی نسخه سفارشی و جدید تویوتا هایلوکس

تویوتا با معرفی یک تریم پرچم‌دار و نسخه‌ای سفارشی از پیکاپ هایلوکس گرامیداشت ۵۰ سالگی این پیکاپ نمادین را ادامه داده است.


هایلوکس Invincible X با قیمت پایه‌ی ۳۱۰۴۶ پوندی در دسترس خریداران بوده و به خاطر تمایز با سایر نمونه‌ها از نمای جلوی متفاوتی بهره می‌برد.


تغییرات این خودرو شامل جلوپنجره جدید با عناصر مشکی براق و فریم کرومی و سپر جلوی بازطراحی شده می‌باشد. در بخش عقب هم شاهد پله‌ی جدید و جا پلاک نقره‌ای می‌باشیم.


این طرح تیره رنگ به کابین هم راه یافته و با ترکیب عناصر کرومی جلوه متفاوتی ایجاد کرده است. عناصر پیانو بلک را می‌توان روی بخش‌های معینی از کابین دید. تویوتا همچنین پشت آمپرهای سفید و صفحه‌نمایش اطلاعات TFT با انیمیشن آغازین Invincible X را به بین پشت آمپرها بکار برده است. پوشش چرم و طراحی متفاوت کلیدها از دیگر تغییرات کابین می‌باشند.

هایلوکس از نظر تجهیزات رفاهی و ایمنی با دیگر نسخه‌ها قابل‌مقایسه بوده و دارای سیستم اطلاعات سرگرمی، بلوتوث، دوربین دنده‌عقب، سیستم تهویه مطبوع خودکار، پوشش چرم و سیستم صوتی با ۶ بلندگو می‌باشد. پکیج ایمنی تویوتا نیز به‌صورت استاندارد در این پیکاپ وجود داشته و از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به سیستم پیشگیری از برخورد، هشدار خروج از مسیر، تشخیص علائم جاده و کروز کنترل اشاره کرد.


نیروبخش هایلوکس Invincible X پیشرانه‌ی ۲.۴ لیتری با قدرت ۱۵۰ اسب بخار است. این پیشرانه به یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک جفت شده است.


افرادی که به دنبال خودرویی منحصربه‌فردتر هستند می‌توانند هایلوکس Invincible X لیمیتد ادیشن با بهای ۳۲۴۸۳ پوند را بخرند. این خودرو تنها به تعداد ۱۵۰ دستگاه ساخته می‌شود و به خاطر دو رنگ خاص نارنجی و آبی و رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی از سایر نسخه‌ها متمایز می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. Solid Snake

    ۲۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (86 ديدگاه)

    چقدر خوشکله

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. R

    ۲۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (225 ديدگاه)

    خیلی جذابه به خصوص رنگ آبیش

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. Reza

    ۲۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (5320 ديدگاه)

    بینظیره

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. حسن

    ۲۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (154 ديدگاه)

    عشق ابدى

    موافقم 0
    مخالفم 1
  5. حمیدرضا

    ۲۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    به نظرم چراغای جلوش زیادی کشیدست یکم شبیه به داتسون شده ولی خوب در اصل برای لندکروز هستن که اینم قطعا برای کاهش هزینه ساخت انجام شده
    هایلوکس یکی از پرفروش ترین محصولات تویوتا و شاید خودرهای جهان باشه البته فرقش با فورد یا برندهای دیگه امریکایی اینه که در سطح بین المللی هم فروش داره البته خود تویوتا هم مدل تویوتا توندرا رو در عرصه بین المللی عرضه نمی کنه

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. بهنام

      ۲۹ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (1 ديدگاه)

      چراغاش هیچ ربطی به لندکروز نداره جز هایلوکس روی هیچ کدوم از محصولات تویوتا نصب نشده

      موافقم 1
      مخالفم 0
  6. net

    ۲۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2983 ديدگاه)

    واقعا چراغ جلو هایلوکس قدیمی و نامتناسب هست و باعث بد شدن قیافه ماشین شده.سپر جدید جلو قشنگه.طراحی داخلی یکپارچه مشکی و صندلی چرم مشکی قشنگه. صفحه نمایش باکیفیتtft قشنگه.این لوله های فلزی اتاق بار قیافه هایلوکس رو زشت کرده و نباید در اتاق بار استفاده کنن.رنگ نارنجی برای هایلوکس زشته و باید رنگ مشکی یا سفید تولید کنه.جالبه برای اولین بار تویوتا برای هایلوکس به سیستم صوتی و تجهیزات رفاهی مثل دوربین عقب و …..اهمیت داده

    موافقم 1
    مخالفم 0
  7. NAVID۰۰۹۸

    ۲۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (9999 ديدگاه)

    جداً که یکی از بهترین وانتهای همه کاره در دنیاست ، چرا که نه مانند وانتهای چینی کوچیکه و نه مانند آمریکائیها زیادی بزرگه ، بلکه استاندارد به تمام معناست .

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. net

      ۳۰ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (2983 ديدگاه)

      نوید0098 نظرت خوب بود.تویوتا هایلوکس و فورد رنجر اندازه خوبی دارن و هر دو به یه اندازه هستند ،نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچیک.فورد رنجر و تویوتا هایلوکس از زیباترین و بهترین وانت های میان سایز هستند.پدال یه مقایسه بین هایلوکس و رنجر بزار

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. F22RAPTOR

      ۳۰ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (2590 ديدگاه)

      این پیکاب مید سایز هست
      از ژاپن
      با نیسان ناوار،میتسو ترایتون،ایسوزو دی مکس،مزدا بیتی ۵۰
      و از امریکا
      با شورولت کولورادو ،فورد رنجر ،هوندا ریجلاین،تیوتا توکوما
      هم سایز و هم سگمنته
      اون بزرگ تر ها تو سگمنت فول سایز هستند

      موافقم 1
      مخالفم 0
  8. یاس ی

    ۳۰ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    این نسل اوایل که به بازار اومد از نظر من ظاهرش نسبت به نسل قبل یکم از ابهتش کم شده بود ولی با اختلاف زیاد طراحی داخلش بهتر شده بود و از اون سبک ساده و صرفا کاربردی به سبک شیک و مدرن تغییر کرد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. F.A

    ۱۶ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (125 ديدگاه)

    درود
    چند سال پیش قصد داشتم یه تویوتا هایلوکس دوکابین بخرم (اون زمان که صفر کیلومتر آن حدود ۱۸۵ م قیمت داشت) که پس از بررسی متوجه شدم تردد وانت دو کابین در برخی اتوبان ها از جمله اتوبان تهران کرج ممنونه و چون هایلوکس دوکابین؛ وانت محسوب میشه؛ از خریدش منصرف شدم و ماشین دیگه ای خریدم.
    اما تأسف خوردم که چرا این ممنوعیت تردد برای هایلوکس دوکابین وجود داره در حالی که یکی از بهترین خودروهای دو منظوره ست.
    از پدال تقاضا دارم در صورت امکان بررسی کند که چرا برای وانت های دو کابین ممنوعیت تردد در برخی از بزرگ راه ها و اتوبان ها وجود دارد و دقیقأ در کدام راه ها ممنوعیت تردد دارد و آیا امکان لغو ممنوعیت تردد برای این ماشین ها وجود دارد؟
    با سپاس

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا