سایر خودروهای اروپایی

آشنایی با رادفورد پروجکت 62 جدید

رادفورد به‌صورت رسمی پیش‌فروش پروجکت ۶۲ را شروع کرده است. این خودروی سفارشی و تولید محدود بر پایه لوتوس تایپ ۶۲ بنا شده است. این کوچ بیلدر بریتانیایی همچنین اعلام کرده تنها ۶۲ دستگاه از این خودرو را روی خط تولید خواهد برد.

رادفورد خودروهای خود را بر پایه توافقی جدید با تیم مهندسی لوتوس تولید خواهد کرد. این خودروهای بسیار انحصاری و کمیاب سطح شخصی‌سازی بسیار بالایی برای مشتریان خواهند داشت و آن‌ها خواهند توانست خودروی خود را کاملاً بر اساس سلیقه خود شکل دهند.

نام رادفورد سابقه‌ای قابل‌توجه در صنعت خودرو دارد. هارولد رادفورد تاکنون تولید کننده خودروهای سفارشی زیادی بوده است. سابقه رادفورد کوچ بیلدر به سال ۱۹۴۸ بازمی‌گردد زمانی که شاهد معرفی اولین خودرو در نمایشگاه لندن ۱۹۵۱ بودیم. این کمپانی سپس به خاطر شخصی‌سازی خودروها و ابراز علاقه افراد و گروه‌های مشهوری همچون بیتلز معروف شد.

اما عصر مدرن رادفورد با جلب‌توجه افراد مشهوری همچون جنسن باتن قهرمان فرمول ۱، مارک استابس طراح، راجر بِل وکیل و مجری تلویزیون و… شروع شده است.

اولین رادفورد مدرن یک خودروی دونفره و پیشرانه وسط بوده که از شاخصه‌های لوکسی سود برده است. البته این شرکت قول داده تایپ ۶۲ همچنین خودرویی برای راننده خواهد بود.

یکی از طرفداران رادفورد گفته است:

رادفورد تاریخچه طراحی غنی‌ای همچون تولید بدنه برای فورد GT40 به عنوان یکی از نمادین‌ترین خودروهای اسپورت تاریخ داشته است. میراث طراحی قوی چیزی است که رادفورد امروزی را شکل می‌دهد. کیفیت تولید بالا و سطح شخصی‌سازی در دسترس برای پروجکت ۶۲ بین برندهای لوکس بریتانیایی جزو بهترین‌ها می‌باشد.

اما تجربه شخصی‌سازی پروجکت ۶۲ یک پله جلوتر از قبل خواهد بود زیرا مالک هر خودرو برای حضور یک‌روزه در پیست با حضور جنسن باتن دعوت خواهد شد. این رویداد به مالکان کمک خواهد کرد تا با خودروی خود بیشتر آشنا شوند.

جنسن باتن نیز گفته است:

هدف اصلی رادفورد برای من گرامیداشت لحظات خودرویی نمادین بوده که این کار با بازگرداندن خودروها به حالتی مدرن و جدید صورت می‌گیرد. ما در حال تلاشی زیاد برای اطمینان از سطح بالای پروجکت ۶۲ هستیم و من بی‌صبرانه منتظر حضور در پیست هستم.

جزئیات بیشتر رادفورد پروجکت ۶۲ اواخر سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. BenzSLR

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    بنظر جالب میاد

    موافقم 2
    مخالفم 1
  2. زیزیگولو

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (4927 ديدگاه)

    طراحیش انگار قدیمیه و یه جوریه ….. انگار سی سال پیش طراحیش کردن

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. hssn

      ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (477 ديدگاه)

      خب طراحیش retroعه واسه همین اینجوری حس میشه

      موافقم 2
      مخالفم 1
  3. hssn

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (477 ديدگاه)

    قطعا خودروی جذابی میشه!

    موافقم 2
    مخالفم 0
  4. محمد مختاری آذر

    ۱ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    بی شک خودروی خوبی هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا