سئات

Cristobol کانسپت، ایمن‌ترین خودروی تاریخ سئات

سئات خودروی مفهومی جدیدی را بر پایه مدل لئون نمایش خواهد داد. این خودرو در کنگره جهانی شهر هوشمند در بارسلونای اسپانیا که از چهاردهم تا شانزدهم نوامبر برگزار می‌شود حاضر خواهد شد.
سئات لئون Cristobol یک طرح مطالعاتی است که به عنوان ایمن‌ترین خودروی تاریخ این برند توصیف شده است.


این خودرو دارای تجهیزات ایمنی پیشرفته‌ای چون Drive Coach است که هشدار ایمنی را منتشر کرده و حواس‌پرتی راننده به حداقل می‌رساند. همچنین جعبه سیاه بکار رفته، در زمان تصادف داده‌های ضبط شده و تصاویر را به گوشی هوشمند ارسال می‌کند.

این خودروساز اسپانیایی کانسپت لئون Drive Coach را با دیگر تجهیزات ایمنی ساخته که جزئیات بیشتر آن‌ها در زمان برگزاری نمایشگاه منتشر خواهند شد. در این نمایشگاه همچنین شاهد نمایش برنامه‌ای برای گوشی‌های هوشمند خواهیم بود که تلاش دارد حمل‌ونقل را در بارسلونا بهبود ببخشد. این برنامه کاربران را از مناطق خطرناک و در حال ساخت‌وساز آگاه خواهد کرد و به آن‌ها توصیه خواهد مسیر خود را تغییر دهند.


سئات همچنین پروتوتایپ eMii بدون آلایندگی را نمایش خواهد داد. اولین نمونه‌های این خودرو به کارکنان مترو پلیس بارسلونا تحویل داده خواهند شد تا در شهر تست شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا