شورلت

معرفی رسمی اونیکس، سدان جدید شورلت برای بازار چین

درحالی‌که سدان‌های جنرال موتورز در ایالات‌متحده رو به انقراض هستند، شورلت در چین رسماً سدان جدیدی بنام اونیکس را معرفی کرده است. این اولین خودرو از محصولات جدید شورلت و بیوک در سگمنت B و C است که از پلت‌فرم GEM استفاده می‌کند. البته جنرال موتورز پیش‌ازاین هم خودرویی بنام اونیکس در سبد محصولات خود داشته است. این خودرو یک هاچ‌بک پنج‌در است که صرفاً مخصوص بازار آمریکای جنوبی بوده و نسخهٔ سدان آن‌هم با نام پریسما در این منطقه عرضه می‌شود.

حالا اما سازندهٔ آمریکایی از نام اونیکس در بخش دیگری از دنیا هم استفاده کرده و سدان جدیدی را با این نام برای بازار چین معرفی کرده است. این سدان جدید به میزان قابل‌توجهی بزرگ‌تر از پریسما بوده و ۱۹ سانتیمتر طول بیشتری نسبت به آن دارد؛ بنابراین این اونیکس جدید خودرویی در سگمنت C محسوب می‌شود و در سبد محصولات شورلت در چین بین مدل‌های سایل و کاوالیر قرار می‌گیرد. اونیکس در چین در نسخهٔ Redline معرفی شده و بنابراین پس از مالیبو، اورلاندو، کروز، اکوئناکس و مونزا، ششمین محصول این شرکت در چین محسوب می‌شود که با این پکیج ارائه شده است.

اونیکس طبق جدیدترین زبان طراحی شورلت شکل گرفته و به همین دلیل در جلو از چراغ‌های باریک با دی‌لایت‌های LED و همین‌طور طراحی دو جلوپنجره‌ای برخوردار است. این سدان جدید در نسخهٔ Redline نیز از رینگ‌های آلیاژی ۱۶ اینچی مشکی‌رنگ، نشان‌های مشکی و تریم قرمز در جلوپنجره، قاب آینه‌های جانبی و رینگ‌ها سود می‌برد. فعلاً مشخصات فنی و پیشرانه‌های اونیکس به‌صورت رسمی اعلام نشده است اما به گفتهٔ GM Authority، این سدان کامپکت با دو پیشرانهٔ سه سیلندر بنزینی جدید در چین عرضه خواهد شد که شامل ۱.۳ لیتری تنفس طبیعی با ۱۰۳ اسب بخار قدرت و ۱ لیتری توربو با ۱۱۶ اسب بخار قدرت می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. VIPER

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (2599 ديدگاه)

    عکس اول چقدر ماشین شیکیه
    لذت بردم ازین طراحی

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. یانکی

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    خیلی خوشگله.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. amin

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (1126 ديدگاه)

    عالی

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. حسین

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (123 ديدگاه)

    چقدر جمع و جور و خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. حسین

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (123 ديدگاه)

    الکی نبود که تو پست بزرگ ترین خودروسازان چین جنرال موتورز دوم بود
    جنرال موتورز به خوبی بازار چین رو تجزیه و تحلیل کرده و محصولی باب میل چینی ها رو عرضه میکنه و همین میشه که محصولاتش پرفروش باشن تو چین

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amin

      ۱۰ فروردین ۱۳۹۸
      سوابق: (1126 ديدگاه)

      کلا چینی ها خیلی عشق آمریکا و محصولات آمریکایی هستن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. douglas macarthur

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (164 ديدگاه)

    در حالی که بنز داره سهامشو خوش باشد به جلیلی میده آمریکا داره حضورشو تو بازار چین گسترش میده و تراز تجاریش رو روز به روز بهبود میده

    موافقم 0
    مخالفم 1
  7. Alireza

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (228 ديدگاه)

    مبارک صاحباش باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا