شورلت

شورولت کامارو ZL1 1LE مدل 2018 میوه ممنوعه اروپا!

شورولت کامارو ZL1 1LE مدل ۲۰۱۸ شاید قادر باشد یک دور جهنم سبز را در ۷ دقیقه و ۱۶.۰۴ ثانیه طی کند اما هرگز در جاده‌های اروپا دیده نخواهد شد. شما می‌توانید استانداردهای ایمنی عابران پیاده قاره اروپا را دلیل این ممنوعیت بدانید.


بنا به گفته موتورترند، تمامی قطعات آئرودینامیک گیرای بکار رفته در پکیج ۱LE باعث شده‌اند کامارو ظاهری ترسناک هم برای رقبا و هم برای عابران پیاده داشته باشد. برخلاف مدل استاندارد ZL1، مدل‌های ZL1 1LE دارای کیت بدنه گیراتر، اسپلیتر جلو و بال عقب بزرگ از جنس فیبر کربن هستند. ورودی‌های هوای جلوی خودرو نه تنها جذاب هستند بلکه برای خنک کردن و افزایش داون فورس نیز بکار می‌روند و البته باعث ایجاد خطرات بالقوه برای عابران پیاده می‌شوند. این را ما نمی‌گوییم بلکه قوانین ایمنی اتحادیه اروپا می‌گویند.


موتورترند می‌گوید:

اولین چیزی که شما باید درباره این ورودی‌ها بدانید این است که باعث شده‌اند کامارو ZL1 1LE در اروپا نتواند فروخته شود و دلیل این کار قوانین ایمنی عابران پیاده است.

اما در آمریکا می‌توان با پرداخت ۷۵۰۰ دلار این پکیج را برای کامارو سفارش داد. اگرچه پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار خودرو همان خروجی ۶۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۸۸۰ نیوتون متری را داشته اما پکیج ۱LE باعث کاهش وزن ۲۷ کیلوگرمی خودرو به خاطر استفاده از شیشه‌های نازک‌تر و صندلی عقب ثابت شده است.

این پکیج همچنین شامل دامپرهای دینامیک ویژه، رینگ و لاستیک‌های پهن‌تر و میله پایدارکننده عقب با تنظیم در سه جهت می‌باشد.

تمامی این تغییرات باعث شده‌اند کامارو ZL1 1LE در نوربرگ رینگ حدود ۱۴ ثانیه سریع‌تر از نسخه استاندارد ZL1 باشد. نیازی به گفتن نیست که این خودرو توانسته هیولاهایی چون فراری ۴۸۸ GTB، نیسان GT-R و جدیدترین نسل پورشه ۹۱۱ GT2 RS را شکست دهد.

کامارو ZL1 1LE در آمریکا بهای ۶۹۹۹۵ دلاری داشته که شامل ۹۹۵ دلار هزینه تحویل نیز می‌باشد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۷ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶۸ دیدگاه‌ها

  1. alireza

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (25 ديدگاه)

    خدا وکیلی خیلی حرفه ماشین دیفرانسیل عقب و عضلانی امریکایی بتونه پورشه ونیسان دو دیفرانسیل رو شکست بده تازه این رکورد شورلت با گیر بکس دستی بوده واگر گیر بکس اتومات 10 سرعته بود زمان حتی بهتر میشد

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. ونوم اف ۵

      ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (1274 ديدگاه)

      داداش ببین کوروت zr1 بیاد پورشه ۹۱۸ رو کنف میکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Hemichan

        ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (715 ديدگاه)

        یعنی فقط عکساش
        هیولاییه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. (ali(chevy nova

        ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (6811 ديدگاه)

        درسته علىرضا و ونوم عزیز
        کامارو تو پىست 918 و 911 و بقىه ماشىنهاى المانى رو لوله دقت کنید لوله مىکنه مىره اونم با قىمت بسىار کم تر

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. mehran911

          ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (2028 ديدگاه)

          نکنه همون جور که پورشه فورد و شورولت رو دیروز در مسابقه ی ۶ ساعته مکزیک لوله کرد ؟؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. (ali(chevy nova

          ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (6811 ديدگاه)

          نه
          همونطور که موستانگ سرى 4 و Audi tt رو تو فروش و محبوبىت در المان لوله کرد

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. (ali(chevy nova

        ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (6811 ديدگاه)

        راستى این قسمت بهم خىلى چسبىد
        بعضى ها نخوننش براشون بده
        ((تمامی این تغییرات باعث شده‌اند کامارو ZL1 1LE در نوربرگ رینگ حدود 14 ثانیه سریع‌تر از نسخه استاندارد ZL1 باشد. نیازی به گفتن نیست که این خودرو توانسته هیولاهایی چون فراری 488 GTB، نیسان GT-R و (((جدیدترین نسل پورشه 911 GT2 RS را شکست))) دهد.))

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. mehran911

          ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (2028 ديدگاه)

          افتخار بزرگی دیگر از شورولت
          رکوردی که برگ زرینی در تاریخ این خودروسازی خواهد بود
          خوانم ها وآقایان شکسته شدن رکورد ۷ سال پیش پورشه رو توسط شورولت به شما تبریک میگیم .
          .
          .
          .
          چیز هایی که برای شما آرزو برای ما خاطره است

          موافقم 1
          مخالفم 1
        2. (ali(chevy nova

          ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (6811 ديدگاه)

          مهران معلومه از کامنت هاى شما که دارى خىلى حرص مىخورى
          هوا گرمه و شما جوش اوردى
          دواى شما اب ىخ هستش
          عىب نداره پورشه هم بالاخره تاىم خوبى مىزنه چند ساله دیگه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. mehran911

          ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (2028 ديدگاه)

          بخدا قسم فقط دارم می خندم
          .
          ((( پورشه هم بالاخره تاىم خوبى مىزنه چند ساله دیگه)))
          ۹۱۸ به مدت ۳ سال رکورد داره nurburgring بود
          و رکورد تاریخ این پیست به مدت ۳۴ ساله دست پورشه ۹۵۶ است
          امریکایی چند سال رکورد دار بودن ؟؟؟
          نکنه اصلا رکورد دار نبودن ؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. (ali(chevy nova

          ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (6811 ديدگاه)

          مهران به همون خداى که تو قسم خورى منم دارم مىخندم
          جالبه بدونم که خنده شما از ناراحتى ولى خنده ى من از سر خوشى این خبر پدال هستش

          موافقم 1
          مخالفم 0
        5. mehran911

          ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (2028 ديدگاه)

          ali(chevy nova) عزیز
          .
          کل کل خوبی بود خوش گذشت
          چون میدونم به دل نمیگیری شوخی کردم
          .
          خداییش اگر یکم منصف بودی میدیدی که متن اشتباه نوشته تقصیر من نیست

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. (ali(chevy nova

          ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (6811 ديدگاه)

          خواهش مهران 911 بزرگوار
          کل کل خوبى بود رو رو منم قبول دارم
          نه من به دل نمىگىرم چون زیاد از این کارها کردم و شده عادت برام

          موافقم 0
          مخالفم 0
      4. ونوم اف ۵

        ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (1274 ديدگاه)

        مهران جان پورشه معمولا تو مسابقاتی میره که خودش باشه با یه خودروساز دیگه که از بین این دو تا یا اول بشه یا دوم که برای خودش افتخار افرینی کنه… انصافا dtm هم بره فرصت خوبیه چون بنز و بی ام و میخوان کنار بکشن راحت میتونه خودش با خودش رقابت کنه و اول بشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. علی

      ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (1204 ديدگاه)

      جلوش خیلی رعب اوره
      اما پشتش نسبت ب جلوش ساده س
      باید دوتا ازین هواکشا تو گلگیر عقبش مثه ماشینای DTM میزاشتن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. ونوم اف ۵

      ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (1274 ديدگاه)

      علی جون حرفت حقه کامارو لوله میکنه کوروت دیگه میخواد چیکار کنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. mohammad_FM 480

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    اوه ….!!
    با اینکه طرافدار ماستانگ هستم ولی همیشه از عقب کامارو خیلی خوشم میاد …
    با این کیت هم که دیگه وحشی شده و حرف نداره.
    یعنی واقعا از 911 و 488 سریعتره؟!! (WoW)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      خداوندگارا این خودروسازهای اجنبی با این به اصطلاح خودروهای عضلانی چرا باید اینقدر دل ببرند و حسرت عدم رویت در بلاد ما؟؟؟
      اگر هم نباید ما ببینیم خب چرا اینقدر هر سال تو دل برو تر میشن آخه این چه روزگاریه بارالها؟؟؟
      خداوندا ما رو درگیر این آزمونهای سخت نکن لطفا.آمین

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. بنزما

      ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (505 ديدگاه)

      دوستان چلنجر هم تو اروپا عرضه نمیشه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Hemichan

        ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (715 ديدگاه)

        نه
        ماسل ها تا قبل از فورد ماستنگ 2015 مخصوص آمریکا ساخته می شدن

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. سامان اذری

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    عاشقشم
    بین ماسل ها کامارو و چلنجر رو در یه حد دوس دارم بعدش ماستنگ رو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. mehran911

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (2028 ديدگاه)

    (((( این خودرو توانسته هیولاهایی چون فراری 488 GTB، نیسان GT-R و جدیدترین نسل پورشه 911 GT2 RS را شکست دهد))))
    چه دروغا !!!!
    .
    این ماشین رکورد ۹۱۱Gt2rs نسل قبل که سال ۲۰۱۰ رکورد زده رو شکسته …
    نسل جدید gt2rs هنوز بصورت رسمی رکورد نزده و طبق ادعای پورشه رکوردش زیر ۷ دقیقه است
    .
    البته بصورت کاملا غیر رسمی و کاملا مخفیانه بهمن ماه سال گذشته رکورد گیری کردن که زمانش فوق العاده بود

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. serial winner

      ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      مهران جان این دقیقا بازی با کلماته متاسفانه.

      تولید نسل بعد GT2 RS قراره ۲۰۱۸ بیاد و هنوز وارد بازار نشده ، پس اینا حسابش نکردن و جدید ترین نسل GT2 رو سری ۹۹۷ حساب میکنن که 10 سال پیش تولید میشد !!!

      ظاهرا شکستن رکورد محصول ۲۰۰۷ پورشه در سال ۲۰۱۷ برای شورلت خیلی غرورآمیزه‌. البته این از خوبی پورشست نه ضعف شورلت.

      موافقم 0
      مخالفم 1
    2. Hemichan

      ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (715 ديدگاه)

      مثل یکی بودن رکوردZ06 و 918 تو یک دور نوربرگرینگ که مقاله ش تو همین سایت موجوده
      که البته از قدرت پورشه اس که تونسته پا به پای کوروت حرکت کنه

      “موضوع مهم و جالب اینکه برخلاف مدل‌های کارخانه‌ای که برای ثبت یک رکورد در جهنم سبز چندین و چند بار اقدام به رکوردگیری می‌کنند، اسپورت اتو تنها یک بار با این خودرو در پیست حضور یافته است. در همان شرایط، پورشه 918 اسپایدر رکوردی در حدود 7 دقیقه و 13 ثانیه داشته است.”

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. SERIAL WINNER

        ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        ««« که البته از قدرت پورشه اس که تونسته پا به پای کوروت حرکت کنه »»»

        خوبه دوست عزیز ! خوبه که این‌قدر شوخ‌ طبعی !!! :-)

        فقط رکورد پیست که نیست ! ۹۱۸ در هر زمینه ای رقیب پی۱ و لافراری بود و‌ در بسیاری موارد بهتر از هر ۲ . یکیش رکورد نوربرگ‌ رینگ بود ،
        ۹۱۸ ماشین « تک‌بعدی» نبود،

        از ۳۴ سال پیش رکورد نوربرگ‌رینگ دست پورشست : ۶:۱۱:۱۳
        چند وقت پیش BMW با مدل DTM تنها خودروسازی بود که به این رکورد نزدیک شد :۶:۱۴

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. mehran911

        ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (2028 ديدگاه)

        بعضیا متاسفانه به قدری بدون فکر حرف میزنن که آدم حوصله جواب دادن بهشون رو نداره
        .
        کدوم رکورد ؟؟؟؟
        پسر خوب رکورد ۹۱۸ برابر ۶ دقیقه و ۵۷ ثانیه است
        پس فردا منم یک کامارو بردارم باهاش رکورد ۸:۴۳ ثبت کنم بعدش بگم کامارو از اتوبوس ها هم شکست میخوره
        بخاطر همینه که میگم به رکوردهای سایت fastestlap نمیشه اعتماد کرد چون خیلی از رکوردها رو معلوم نیست توسط کی زده شده تو همین سایت در یکی از پیست ها یک فرد ناشناس با مکلارن ۶۷۵ رکوردی زده که با کیمن برابری میکنه !!!!
        .
        رکورد یعنی اینکه بتونی بهترین زمان رو با یک ماشین ثبت کنی
        .
        درضمن بهترین رکوردی که یک ماشین آمریکایی در nurburgring ثبت کرد دوج وایپر ACR بود که تازه زیر ۷ دقیقه هم نیومد
        دقت کن ACR فقط وفقط وفقط برای پیست توسعه داده شده بود ولاغیر …
        .
        نسل جدید gt2rs میاد و یک خجالتی به امریکایی ها میده

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (ali(chevy nova

          ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (6811 ديدگاه)

          مهران 911
          خجالت رو باىد محصولات الکى گرونى بخورن که از ماشىنى مىبازن که 3 برابر ارزون تره ازشون

          موافقم 1
          مخالفم 0
        2. mehran911

          ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (2028 ديدگاه)

          خجالت رو باید فورد بکشه با ۲۱ میایون فراخوان در یک مرحله و کشته شدن بیش از صدنفر هنوز داره به کارش ادامه میده
          .
          خجالت رو باید جنرال موتورزی بکشه که هنوز بلد نیست سوئیچ ساده برای ماشین تولید کنه و هنوز که هنوزه داره سر گرم تعمیر فراخوان سوئیچ هاشه که تا امروز با چیزی نزدیک به ۳۰ میلیون فراخوان بزرگترین و با ۱۲۴ نفر کشته مرگبار ترین فراخوان تاریخ خودروسازی بوده
          دقیقا همون فراخوانی که بخاطر دروغ گویی و سرپوش گذاری جنرال موتور ۱۵ نفر از کارکنان بالارتبه اش اخراج شدند

          موافقم 0
          مخالفم 1
        3. (ali(chevy nova

          ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (6811 ديدگاه)

          دقىقا عىن فولکس و Audi که مدىر ارشدش رفت زندان
          دیزل گىت و تبعاتش هم که همچنان هست و ادامه داره اما عىبى نداره مهران درست مىشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. mehran911

          ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (2028 ديدگاه)

          ولی واسه جنرال موتورز هنوز درست نشده
          میدونی که چی میگم ؟؟؟
          جنرال موتورز حالا حالا ها درگیر سوئیچه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. (ali(chevy nova

          ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (6811 ديدگاه)

          اره میدونم چى مىگى
          جنرال موتورز هم درگىره اما نه مثل دغل واگن

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. ونوم اف ۵

      ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (1274 ديدگاه)

      مهران جون محرمانه رکورد گیری کردن چطور شما فهمیدی چه تایمی زده نکنه عضو تیم تست بودی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mehran911

        ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (2028 ديدگاه)

        بله رفیق کاملا محرمانه رکورد گیری کردند اما من میدونستم
        .
        یکی از راننده هایی که در رکورد گیری زمستانه حضور داشت عکسی رو از رکورد گیری در صفحه اینستاگرامش قرار داد که وقتی ازش سوال پرسیدن رکورد گیری چطور بود گفتن فوق العاده و تایم اولین رکورد گیری در هوای سرد رو برابر ۷ دقیقه و ۵ ثانیه اعلام کردند و گفتن در این زمان اولین دور پیست بود و زمان ها بعد گذشت هر دور در حال کاهشه
        بعد از گذشت یکی دو هفته از این موضوع سایت total911 هم خبر این رکورد رو گذاشت و گفت پورشه در اولین باری که دور پیست رو طی کرد ۷ دقیقه و ۵ ثانیه رو ثبت کرد خبرش در سایتش موجوده
        .
        پورشه اعلام کرده رکورد gt2rs زیر ۷ دقیقه است

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. (ali(chevy nova

      ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (6811 ديدگاه)

      اره مهران همه دروغ مىگن و شما راست مىگى

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mehran911

        ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (2028 ديدگاه)

        اون که معلومه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (ali(chevy nova

          ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (6811 ديدگاه)

          بله اون معلومه
          دقىقا مثل دیزل گىت که معلوم بود

          موافقم 0
          مخالفم 0
    5. alireza

      ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (25 ديدگاه)

      داداش درسته که 911GT2RSجدید هنوز رکورد نزده اما این شورلت می تونه 4 نفر رو سوار کنه صندوق بزرگی داره کم خرجه و خیلی هم ارزونه دیگه ازش چی میخواید!!!!!!!!!!!!!!! این دو تا اصلا شبیه هم نیستن پورشه دو تا صندلی داره صندوق نداره وبه طور احمقانه ای پرخرجه باز هم شورلت تونست GT2RSقدیمی رو لوله کنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. DEADPOOL

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (164 ديدگاه)

    این اروپایی ها چقد سوسولن? چارتا اسپلیتر واسپویلر چیکارعابر پیاده دارن آخه؟?
    ولی GT350Rبهتره ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. کارل شلبی

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (300 ديدگاه)

    من که کاری ندارم به این که پورشه نسل جدیدو شکست داده یا قدیم برای من همین که تونسته بانصف قیمت برای گرون تر از خودش شاخ وشونه بکشه کافیه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شایان

      ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (146 ديدگاه)

      به این میگن هنر آمریکایی تازه همین ماشینو بذاری کنار همون پورشه صداشونو گوش کنی عاشق آمریکاییه میشی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. الف.ی

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1643 ديدگاه)

    با این سوسول بازی ها نمیشه جلوی هیولاهایی مثل این رو گرفت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ونوم اف ۵

      ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (1274 ديدگاه)

      الف ی جان از اروپایی جون سخت تر وجود نداره منتها این بازیا رو در میارن که این جواهر نتونه مجوز فروش بگیره بازار پورشه کساد بشه وگرنه اروپایی با طاعون هم نمیمیره و راحت زنده میمونه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali(chevy nova

        ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (6811 ديدگاه)

        ونوم جون راس مىگى
        اگه این کامارو بره اروپا کى دیگه مىره غورباقه بخره با قىمت هاى نجومى

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ونوم اف ۵

          ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (1274 ديدگاه)

          علی شوی چیزی گفتی که اخر حرف حق بود

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. شایان

          ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (146 ديدگاه)

          دقیقا

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. شایان

        ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (146 ديدگاه)

        دقیقا چون اگه اروپاییا بفهمن با یک سوم پولی که برا ماشینای اسپورت اروپایی(آلمانی)میدن میتونن یه ماشین با ابهت بیشتر و قوی تر بخرن اونجاست که میفهمن چه جوری رفته تو پاچشون
        ولی تو بازار آمریکا از رقابت ترسی ندارن

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. Hemichan

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (715 ديدگاه)

    در وصفش نمیشه چیزی گفت
    کامارو …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Farid

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (32 ديدگاه)

    کلا توی اروپا ماسل کار میونه خوبی ندارن سلیقه خودرویی متفاوتی دارن
    سلیقه ایرانی ها هم بیشتر امریکاییه تا اروپایی اینو توی مناطق ازاد میشه دید
    هیچ وقت نمیشه پورشه رو با کامارو مقایسه کرد شاید کامارو نصف قیمت پورشه بتونه توی شتاب ازش سر تر باشه ولی فقط توی شتاب از پورشه سر تره
    پورشه لوکسه فول اپشنه بهترین متریال بالاترین کیفیت استفاده میکنن ماسل کار ها فقط موتورن اسپورتن بدرد کسایی میخوره که از ماشین فقط سرعت شتاب هیجان میخوان ولی پورشه رو میتونی با کت شلوار کراوات برونی در حالی که بالای٢۵٠تا سرعت داری

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Hemichan

      ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (715 ديدگاه)

      اتفاقا برعکس کامارو هندلینگ بالاتری داره ولی شتاب پورشه بیشتره
      “- ماسل کار ها فقط موتورن اسپورتن بدرد کسایی میخوره که از ماشین فقط سرعت شتاب هیجان میخوان-”
      یعنی از یه سوپر اسپرت انتظاره دیگه ایم میره ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. SERIAL WINNER

        ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        دقیقا کدوم مدل پورشه رو‌ میگی ؟

        باور نمی‌کنم منظورت ۹۱۸ باشه و ۹۱۸ رو با کامارو مقایسه کنی !

        ماشین موتور جلو محور عقب ( کامارو) هرگز ماشین هندلینگ موتور وسط چهار چرخ متحرک (۹۱۸) رو نداره.

        ۹۱۸ یک‌ هایپرکاره و‌ اصلا در مقوله ی کامارو و … جای بحثش نیست ، ۹۱۸ رقیب لافراری بود. با پول یک ۹۱۸ بیست تا از این کامارو ها واست ردیف می‌کنن.
        .
        ماشین پیست کلا قضیش با هایپرکارها قضیش فرق میکنه. ماشین پیست داون فورسیه ، هندلینگ بالایی ممکنه نداشته باشه ، اسپویلر بزرگ عقبش رو‌ ببین. اون اسپویلر شتاب اولیه و به خصوص ثانویه و top speed رو‌ کم‌ میکنه ، در سرعت های بالا مثل ترمزه اما خوراک پیسته.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Hemichan

          ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (715 ديدگاه)

          “دقیقا کدوم مدل پورشه رو‌ میگی ؟

          باور نمی‌کنم منظورت ۹۱۸ باشه و ۹۱۸ رو با کامارو مقایسه کنی !”
          همون 911
          918 به اون گرونی رو که نمیشه با ماسل 70000 دلاری مقایسه کرد
          ولی همین مدل کامارو تو حالت پایه هم هندلینگ خیلی بالایی داره
          ولی شتاب کندتری نسبت به 911 داره
          در جواب این قسمت بود
          “شاید کامارو نصف قیمت پورشه بتونه توی شتاب ازش سر تر باشه ولی فقط توی شتاب از پورشه سر تره “

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. SERIAL WINNER

          ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          همون مدل 911 رو هم که شما میگی GT2 RS هست و چندان ارزون نیست ها ?

          سال بعد با برچسپ قیمتی 298000 دلار عرضه خواهد شد.

          ماسل 70/000 دلاری رو با سوپراسپرت 300/000 دلاری چی ؟ میشه مقایسه کرد؟ به هیچ عنوان.

          پورشه کلا یه برند لوکس و پرفورمنسه و انتظاراتی که مشتری از پورشه، فراری ، مکلارن یا لامبورگینی داره با کامارو یا چلنجر خیلی فرق میکنه ، این 4 برند لوکسن ، با بقیه فرق میکنن و نون اسم ، اعتبار و افتخاراتشون رو می‌خورن ،

          خریدار کامارو با همون دود کردن لاستیک خوشحاله و نهایتا با ثبت رکورد پیست و شتابگیری سریع به اوج لذت میرسه.

          اما کسی که پول 4 تا کامارو واسه پورشه میده همه چیز رو در حد کمال میخواد و واسه انعکاس نور خورشید از روی کاپوت طرف شاگرد به سمت چشمش از پورشه شکایت میکنه و غرامت هم میگیره .

          .

          هر گردی گردو نیست.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Farid

        ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (32 ديدگاه)

        الان دو تا سوال ایجاد کردی؟ شاید از کامارو انتظاری جز سرعت شتاب نباشه
        ولی از ماشینایی مثل پورشه ٩١١ خیلی انتظار های دیگه ای هم میره

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Hemichan

          ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (715 ديدگاه)

          ذات ماسل شتاب و سرعته
          هرچند کامارو فصل جدید تو ماسل ها ایجاد کرد
          ” هندلینگ بالا ”
          ولی تو یه سوپر اسپرتی مثل پورشه این دومورد بالا به اضافه ی هندلینگ و چسبندگی هم مهمه
          تو هردو مورد هم چیزی به اسم دوام و عمر بالای موتور خیلی مهمه
          قضاوتی نمیکنم که کدومشون سرتره
          تنها سوالیم که مطرح میشه اینه که کدومشون تو اون سطحی که ازشون انتظار میره ظاهر شدن ؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Hemichan

          ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (715 ديدگاه)

          فصل جدیدی*تو رقابت ٭ماسل ها

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. mehran911

          ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (2028 ديدگاه)

          (((((قضاوتی نمیکنم که کدومشون سرتره))))
          .
          برای اینکه تفاوت ساخت شورولت و پورشه رو متوجه بشی بخصوص از نظر فنی
          برو مقاله سایت موتور ترند در مورد مقایسه ی پورشه و کوروت رو ببین
          فقط لازمه اینو
          chevrolet grand sport vs porsche 911 carrera s
          در گوگل سرچ کنی این مقاله کاملا منصفانه نوشته شده

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. mehran911

        ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (2028 ديدگاه)

        چجوری تشخیص دادی کامارو هندلینگ بالاتری داره !؟!؟؟!؟!؟!؟!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (ali(chevy nova

          ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (6811 ديدگاه)

          همون جور که شما تشخىص دادى پورشه هندلىنگش بهتره
          کامارو حال پورشه رو گرفت
          دیگه بحثى نمىمونه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. mehran911

          ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (2028 ديدگاه)

          بله کامارو پورشه ۷ سال پیش رو گرفت
          بازم خوبه ۷ سال زمان خیلی زیادی نیست فقط باید تلاشش رو بیشتر کنه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. (ali(chevy nova

          ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (6811 ديدگاه)

          اره تلاشش رو باىد شورولت بىشتر کنه و از المان داد بگىره اما تقلب رو نه
          چون المان تو تقلب رو دست نداره مهران

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. mehran911

          ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (2028 ديدگاه)

          دقیقا
          این راهی که فولکس رفته قبلا جنرال موتورز آسفالتش کرده
          .
          این راهی بود که جنرال موتورز با تقلب و لاپوشونی برای اولین بار ساختش
          بیچاره فولکس لابی قوی نداشت زودگیر افتاد

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. (ali(chevy nova

          ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (6811 ديدگاه)

          اره بنده خدا فولکس
          عىب نداره اون لابى رو جى ام مىده به فولکس چون این روزا فولکس با تقلبهاى مکرر بىشتر بهش احتىاج داره

          موافقم 0
          مخالفم 0
  10. shah.

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (30 ديدگاه)

    نظرهای ما تو همین سایت پدال به نوعی بیانگر وضع جامعه و رفتار مردم کشورمون هست. خیلی مواقع نظرهایی که میدیم غیر کارشناسانه و در بسیاری موارد با تعصبه. چون یه عده فلان برند رو دوست دارن به دروغ میگن که رکورد دست اینه و اگر احیانا راستش را هم بگن، تمامی جوانب رو نمی سنجن.
    کاش یه مقدار فکر کنیم و دلیل اینکه در کشور ما خیلی از مسایل اصلاح نمیشه رو در خودمون ببینیم.
    سریع‌ترین خودروی بنزینی تاریخ نوربرگ‌رینگ، لامبورگینی هوراکان پرفورمانته هست که معادل ۶ دقیقه و ۵۲.۰۱ ثانیه رکوردش بوده و بعدش هم خودروی تمام الکتریکی NIO EP9 این زمان رو حدود 6 ثانیه کاهش داد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. SERIAL WINNER

      ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      دوست عزیز شاید شما خیلی از حرف های ما رو به دلیل اطلاعات کم و‌ ناقصی که دارید ( با کمال احترام‌) دروغ تلقی می‌کنید !

      اوراکان پروفورمنته که شما گفتی در بخش خودروهای street legal و تولید انبوه قرار میگیره ، در همین بخش هم سریع ترین نیست. بلکه خودروی Radical SR8 با زمان 6:48:28 فعلا در این کلاس رکورد داره.

      NIO EP9 در گروه غیر تولید انبوه و غیر مجاز در خیابان قرار داره که اصلا ربطی به اوراکان نداره ، اونجا هم اول نیست. بلکه بعد از Mclaren XP1 قرار داره. رکورد مک لارن 6:43:22 بوده.

      تازه اوراکان این زمان رو در 20600 متر ثبت کرده.

      اما پورشه 956 که من گفتم مسافت 20832 متری رو در 6:11:13 طی کرده. این رکورد برای یک ماشین مسابقه ثبت شده و ربطی به اوراکان و 918 و NIO EP9 نداره.
      این زمان خارق العاده در 28 می سال 1983 با رانندگی متهورانه ی Stefan Bellof ثبت شد و بعد از 34 سال هیچ کس به نزدیکش هم نرسیده ،
      همان روز یک 956 دیگه تونست به زمان 6:16:855 برسه. رانندش Jachen Mass بود.

      رکورد های بهتر از اوراکان پرفورمنته در نوربرگ رینگ زیاد داریم که البته رقیب اوراکان نیستن. غیر از اونایی که گفتم پاگانی زوندا روولوسیون رو هم میتونی اضافه کنی ( 6:47 )

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. A.B

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (208 ديدگاه)

    فوق العاده هست مخصوصا عقب و سالنش فقط این طراحی چراغای جلوی هم مستانگ هم کامارو نسل به نسل هی داره باریک میشه که خیلی جالب نیست واسه این غولای آمریکایی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. datsun

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3503 ديدگاه)

    تازه تونسته رکورد جی تی ار مدل پایه رو بشکنه
    مدل جی تی ار نیسمو اون بالا بالا های جدول هنوز مونده رکوردش رو بشکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MAHDI . TUNING

      ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (1477 ديدگاه)

      اون کار کامارو نیست
      اون مال کوروت هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. MAHDI . TUNING

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1477 ديدگاه)

    کامارو بی نظیره و حرف نداره و خیلی میخوامش
    با وجودی که شورولت محبوب ترین برند برای منه و کامارو رو دوست دارم اما چلنجرو بیشتر دوست دارم
    از چراغ های عقب دو تیکه نسل 5 بیشتر خوشم میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا