فورد

تصاویر جاسوسی از نسل بعدی فورد فوکوس 2019

برای اولین تصاویر جاسوسی نسل آینده‌ی فورد فوکوس در زمان انجام تست‌ها شکار عکاسان شد. همان‌گونه که دیده می‌شود پوشش‌های استتاری سیاه‌وسفید این خودرو را در برگرفته‌اند.

2019-ford-focus-2
انتظار نمی‌رود که این خودرو زودتر از اواخر سال ۲۰۱۸ رونمایی و عرضه شود. فوکوس جدید از همان فرمول مشابه نسل کنونی خود پیروی خواهد کرد اما به منظور رقابت بهتر با فولکس‌واگن گلف، اوپل آسترا و رنو مگان، بزرگ‌تر از قبل خواهد بود و کابینی جادارتر خواهد داشت.

2019-ford-focus-4
با توجه به پوشش‌های بدنه‌ی این پروتوتایپ نمی‌توان قضاوت دقیقی درباره‌ی طراحی جدید خودرو داشت؛ اما یکی از قطعاتی که واقعاً ارزش توجه دارد چراغ‌های جلو است که به نظر نمی‌رسد خیلی از طراحی چراغ‌های نسل فعلی دور باشد. در بخش عقب چراغ‌های پشتی احتمالاً دگرگونی بیشتری خواهند داشت.

2019-ford-focus-8
شکل کلی بدنه ورای درب‌های عقب نیز متفاوت است. به نظر می‌رسد ستون‌های C به عقب کشیده شده باشند و ارتفاع شیشه‌ی عقبی نیز بالاتر باشد.

2019-ford-focus-5
در هر حال باید تا زمان اتمام تست‌های فورد و رونمایی از فوکوس جدید منتظر بمانیم. آن موقع خواهیم توانست قضاوت دقیقی از این خودروی پرطرفدار داشته باشیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. ShoMpeT

    ۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (271 ديدگاه)

    کاشکی یک نسخه ۲ در هم تولید میکردند…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا