فورد

رد شایعات خاتمه تولید فورد موندئو

فورد اخبار اخیر درباره تعدیل نیروی ۲۴ هزار نفری و خاتمه تولید خودروهایی همچون موندئو را رد کرد.


خبرهای مربوطه توسط ساندی تایمز و به نقل از موسسه مورگان استنلی منتشر شده بودند. این موسسه تحلیلی تخمین زده بود فورد ۱۲ درصد از نیروی کار ۲۰۲ هزار نفری خود به ویژه در اروپا اخراج خواهد کرد.


فورد قبلاً برنامه‌های خود برای بازسازی دوباره تجارت خود در اروپا را اعلام کرده است. این خودروساز آمریکایی بین ماه‌های آوریل تا ژوئن ضرر ۷۳ میلیون دلاری را تجربه کرده است. گفته شده بود این خودروساز تولید خودروهای موندئو، گلکسی و S-Max را متوقف خواهد کرد و به جای آن‌ها کراس اوورهای پرسودتر را جایگزین خواهد کرد.


فورد این خبر را رد کرده و در بیانیه خود آورده است:

ما در حال حاضر قوی‌ترین سبد محصولات تاریخمان را در اروپا داریم. اگرچه ما معمولاً برنامه‌های تولید محصولات آینده خود را بر پایه سلایق مشتری‌ها بررسی می‌کنیم اما فعلاً تغییراتی در کار نیست. موندئو در اروپا یکی از اصلی‌ترین محصولات ما خواهد بود. ما این خودرو را اواخر سال جاری ارتقا می‌دهیم و قوای محرکه و طراحی ظاهری و کابین به‌روزتری را برای آن در نظر می‌گیریم.

فورد ادامه می‌دهد:

تعداد کارگران اخراجی منتشر شده در برخی رسانه‌ها یک گمانه‌زنی محض بوده و ما به آن توجهی نمی‌کنیم. همان‌گونه که پیش‌تر از این گفته بودیم تجارت اروپایی ما نیازمند بازطراحی عظیمی است تا بتوانیم به هدف طولانی‌مدت در ثبت سود ۶ درصد برسیم.

فورد همچنین خبر مربوط به خاتمه تولید گلکسی و S-Max را نیز رد کرده است. این خودروساز محصولات یاد شده را در تأسیسات والنسیای اسپانیا و به همراه مدل‌های کوگا و کانکت می‌سازد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. sina

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (2632 ديدگاه)

    یه خبر خوب
    موندیو ا ز دید من جز سه تا محصول زیبای فورد هستش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. mahdy

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    آره ولی از جلو شبیه استونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ارش

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (75 ديدگاه)

    دهه ۸۰ دهه ی فورد بود وضعیت کنونی تویوتا رو فورد دهه ۸۰ داشت و پرفروش ترین کمپانی بود انصافا هم مدلهای خوبی تولید میکرد فورد گرانادا فورد اسکورت خودم عاشق فورد کورتینا بودم.فورد موندئو طراحی زیبایی داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا