فورد

فورد رنجر Wildtrak X، یک بچه رپتور زیبا!

مشتریان اروپایی که به دنبال یک فورد رنجر بوده اما نمی‌خواهند خشونت تمام و کمال نسخه رپتور را داشته باشند می‌توانند نگاهی به نسخه جدید Wildtrak X بیندازند.


پیروی موفقیت نسخه سفارشی بلک ادیشن، فورد جدیدترین مدل سفارشی را در نمایشگاه خودروهای تجاری بیرمنگام انگلستان معرفی کرده است. این خودرو دارای رنگ آبی متالیک، تریم مشکی و کابین ارتقا یافته می‌باشد.


فورد علاوه بر رنگ بدنه سفارشی اقدام به مشکی کردن جلوپنجره، میله اسپورت، ریل‌های سقف، رکاب‌های جانبی و رینگ‌های آلیاژی کرده است. این خودرو همچنین دارای گرافیک Wildtrak و پوشش مشکی محفظه بار است. کابین پرفروش‌ترین پیکاپ اروپا همچنین دارای صندلی‌های چرمی مشکی رنگ با دوخت‌های خاکستری می‌باشد.


فورد رنجر Wildtrak X تنها به‌صورت دوکابین و با پیشرانه ۳.۲ لیتری دیزل عرضه می‌شود. این پیشرانه قدرت ۲۰۰ اسب بخاری داشته و به یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک متصل شده است. این خودرو تقریباً به اندازه رپتور عضلانی بوده اما بدون شاخصه‌های آفرود آن می‌باشد. پیش‌فروش این خودرو قبلاً آغاز شده و اولین نمونه‌ها در ماه آگوست به دست مشتریان خواهند رسید.

نسل فعلی رنجر برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ و در استرالیا معرفی شد. این خودرو در آرژانتین، نیجریه، آفریقای جنوبی و تایلند تولید می‌شود. نسخه آمریکایی رنجر نیز در میشیگان ساخته شده و در جایگاهی پایین‌تر از F-150 قرار می‌گیرد.

با بازگشت رنجر به آمریکا فورد امیدوار است مشتریانی را که به دنبال شورولت کلرادو، جی ام سی کانیون، تویوتا تاکوما یا نیسان فرونتیر هستند به خود جذب کند. رنجر همچنین باید در بازارهای دیگر با خودروهایی همچون نیسان ناوارا، تویوتا هایلوکس، میتسوبیشی تریتون و ایسوزو D-Max رقابت کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. F۲۲RAPTOR

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (2599 ديدگاه)

    رنجر به هیچ عنوان نمیتونه کلورادو zr2،۳۱۰ اسبی رو شکست بده
    ولی خب بازم ماشین بسیار کارامدی هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. net

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (3149 ديدگاه)

    ماشین قشنگیه و طراحی بیرونی و طراحی داخلی کاملا مشکیش قشنگه.اگر اون پلاستیک پشت شیشه عقب نداشت قشنگتر میشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. net

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (3149 ديدگاه)

    اگر مثل فورد f150 سقف سانروف بزرگ براش میزاشت و رینگش مشکی نبود و پلاستیک پشت شیشه عقب نبود خیلی قشنگتر میشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. net

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (3149 ديدگاه)

    شبیه هایلوکس شده و رقیب بزرگی برای هایلوکس هست.رپتور خشن و زشته ولی این رنجر قشنگه وصندلی چرمی مشکی قشنگی داره.اگر میله پلاستیکی اسپرت پشت شیشه عقب نداشت خیلی قشنگتر میشد و اگر جلو پنجره رنگ نقره ای داشت قشنگتر میشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. emad1990

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (999 ديدگاه)

    جناب نت حوضه ی کاریشون رو گسترش دادن و راجع به محصولات آلمانی و آمریکایی هم نظر کارشناسی ارائه میدن
    به امید روزی که تمام خودروسازان خارجی و داخلی رو از نظر های کارشناسی شده خودشون بهره مند کنند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. یاس ی

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1021 ديدگاه)

    نت عزیز چه عجب نگفتی بهترین طراحی کهکشان گرنجور و سانتافه اسپرت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ببخشید میله پلاستیکی دقیقا جنسش از چییییییییه ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا