فورد

گران‌ترین نسخه فورد برانکو 2021 چقدر آب می‌خورد؟!

برای بسیاری از افراد رویا پردازی تقریباً به اندازه مالک چیزی بودن هیجان‌انگیز است و طرفداران فورد برانکو ۲۰۲۱ نیز فانتزی‌های جذابی برای خود دارند که با استفاده از پیکربندی آنلاین این خودروساز می‌توان آن‌ها را به‌صورت مجازی مشاهده کرد. هم‌اکنون می‌توان با مراجعه به وب‌سایت فورد شاسی‌بلند دلخواه خود را ساخت و از قیمت آن آگاه شد.

پیکربندی این خودرو شامل هفت تریم پایه، بیگ بِند، بلک دایموند، اوتر بنکس، بدلندز، وایلدتراک و فرست ادیشن است. در بالاترین جایگاه نسخه سفارشی و سولد اوت شده برانکو فرست ادیشن چهار درب قرار می‌گیرد که قیمت پایه آن ۶۱۶۰۵ دلار بوده و با افزودن ۱۴۹۵ دلار هزینه تحویل و ۸۹۵ دلار رنگ بدنه و آپشن ها بهای کل به ۶۳۹۹۵ دلار می‌رسد. همان‌گونه که حدس می‌زنید آپشن های زیادی را نمی‌توان به برانکو فرست ادیشن اضافه کرد زیرا این خودرو تقریباً فول کامل بوده و از پکیج ساسکش و دیگر موارد سود می‌برد.

حال اگر جزو افرادی هستید که از دست‌یابی به مدل فرست ادیشن باز مانده‌اید می‌توانید نگاهی به سایر نسخه‌ها داشته باشید. نسخه برانکو وایلدتراک چهار درب قیمت پایه ۴۹۴۷۵ دلاری داشته اما اگر تمامی آپشن ها را برای آن انتخاب کنید بهای خودرو به ۶۱۶۸۵ دلار خواهد رسید. در دیگر نقطه این خانواده نسخه پایه دو درب با قیمت ۲۸۵۰۰ دلار قرار دارد که اگر هزینه‌های تحویل ۱۴۹۵ دلاری و پکیج ساسکش ۴۹۹۵ دلاری را به آن اضافه کنید قیمت خودرو به عدد معقول ۳۵۷۸۵ دلار خواهد رسید. شایان ذکر است پکیج یاد شده شامل لاستیک‌های ۳۵ اینچی، سیستم تعلیق با ارتفاع بیشتر و گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک می‌باشد.

از جمله رنگ‌های بدنه این خودرو می‌توان به نقره‌ای، خاکستری، سفید و مشکی اشاره کرد. رنگ آبی جدیدی هم برای برانکو در نظر گرفته شده هرچند رنگ‌های خاکستری کاکتوس و قرمز هم قابل انتخاب هستند. فورد همچنین رنگ‌های خاطره‌انگیز آبی ولوسیتی و نارنجی سایبر را نیز ارائه کرده است.

اما داخل کابین هم داستان هیجان‌انگیزی وجود دارد. برای مثال طراحان برانکو زمان زیادی را صرف همراهی با آفرودرهای حرفه‌ای کرده‌اند تا این خودرو را باب میل چنین افرادی تولید کنند. تیم طراحی فورد همچنین مطمئن شده‌اند که برانکو با کابینی قابل شست‌وشو عرضه شود و دارای پوشش بادوام باشد. این موارد باعث می‌شوند تمیز کردن خودرو پس از آفرود راحت‌تر صورت بگیرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. R@min

    ۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (919 ديدگاه)

    اوج دسترسیمون همینه

    موافقم 18
    مخالفم 3
  2. میثم

    ۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (3544 ديدگاه)

    عاشقشم
    بد جور عاشقشم
    اصلا برام مهم نیست رقباش کی و چی هستن
    من عاشق این ماشینم
    این و پیکاپ رم تو قلب من جا دارن

    موافقم 20
    مخالفم 3
    1. TRX

      ۵ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (316 ديدگاه)

      چقدر سلیقت شبیه به منه !
      باورتون میشه حتی در ترکیه هم این خودرو رو میتونن سوار شن اما اینجا نه

      موافقم 2
      مخالفم 0
  3. SF90 STRADALE

    ۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (3898 ديدگاه)

    اگه برانکو رپتور بیاد این نسخه ها زیاد به چشم نمیان
    اوج کار فورد نسخه های رپتورِ برانکو و F_150 هستن
    ?? Ford ??

    موافقم 16
    مخالفم 1
  4. زیزیگولو

    ۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (4927 ديدگاه)

    حتی بالاترین نسخه این‌ ماشین که برانکو فرست ادیشن چهار درب با پکیج کامل هستش و قیمتشم ۶۳۹۹۵ دلاره واقعاً ارزش خریدن داره

    موافقم 9
    مخالفم 0
  5. کوشا

    ۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (220 ديدگاه)

    چرا باید تهویه ی ماشین رو دمای ۷۲ درجه ی سانتی گراد تنظیم بشه؟! خارج از شوخی من عاشق اون دسته دنده ها شدم…!

    موافقم 4
    مخالفم 0
    1. احسان آرسنالی

      ۴ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1897 ديدگاه)

      یعنی یه لحظه هم فکر نکردی اون فارانهایت هست نه سانتی گراد ???

      موافقم 9
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا