فورد

همکاری فورد با تیونرها برای ارتقای برانکو 2021

فورد اعلام کرد با کمپانی‌های افترمارکتی برای بهبود پرفورمنس برانکو ۲۰۲۱ کار خواهد کرد.

همانند بسیاری از خودروهای دیگر بازار نسل جدید برانکو دارای ECU پیچیده‌ای است که از به‌روزرسانی‌های از راه دور پشتیبانی کرده و البته دارای اقدامات امنیتی زیادی برای پیشگیری از هک سیستم‌ها می‌باشد. یک ECU رمزگذاری شده دلیل عدم توانایی تیونرها در ارتقای نرم‌افزاری نسل جدید شورولت کوروت بوده و شاید هک کردن سیستم‌های برانکو جدید نیز به همین میزان سخت باشد.

خوشبختانه فورد می‌داند نسل جدید این شاسی‌بلند مشهور در بین اهالی تیونینگ محبوبیت زیادی خواهد داشت و به همین خاطر با تیونرها برای ارتقای پیشرانه‌های توربوی در دسترس همکاری خواهد کرد.

جف سیمن مدیر برنامه برانکو گفته است:

ما باید در این بخش با دقت عمل کنیم زیرا سیستم‌های زیادی وجود دارند که باهم همکاری می‌کنند و دنیای افترمارکت همیشه درباره این ارتباطات فکر نمی‌کند. ما باید با شرکای استراتژیک خود همکاری کرده و مطمئن شویم که آن‌ها خدمات صحیحی را به مصرف‌کنندگان ارائه می‌کنند.

یکی دیگر از مسئولان فورد که درباره فرایند تیونینگ برانکو ۲۰۲۱ سخن می‌گفت اظهار داشته این شرکت با SEMA توافق‌نامه‌ای دارد که اجازه اعمال تغییرات در پیشرانه‌های این خودرو را صادر خواهد کرد. او گفته بود:

توافق‌نامه‌ای با SEMA وجود دارد که طی آن ما به شرکت‌های دیگر برای ارتقای پیشرانه‌های برانکو مجوز خواهیم داد. فکر می‌کنم این یک فرصت برای پیشبرد بیشتر امور است. ما یک معماری منعطف برای برانکو داریم اما اینکه تیونرها چگونه اقدام به بهبود این خودرو خواهند کرد چیزی است که باید در آینده بررسی بیشتری داشته باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. پارسا عشق ماشین 2

    ۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (4 ديدگاه)

    انشالا چیز خوبی میشه واقعا برانکو خیلی عالیع ولی رانگلر بهتر هم هست

    موافقم 15
    مخالفم 5
  2. Hussein

    ۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (361 ديدگاه)

    من به شخصه عاشق آفرودم ❤ای کاش میشد میتونستم یکیشو تو ایران بخرم
    اما با این وضع ارز ?وارداتم که بسته س?ماشین های امریکایی هم ورودشون به ایران منتفیه
    دیگه هیچ اینم به دست فراموشی باید بسپارم

    موافقم 10
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا