فورد

کاهش شیفت‌های کاری فورد در آمریکا

فورد شیفت‌های کاری خود در تأسیسات میشیگان و کنتاکی را کاهش می‌دهد اما این موضوع تأثیری روی کارکنان نخواهد داشت چراکه تمامی افرادی که تحت تأثیر کاهش شیفت‌های کاری قرار می‌گیرند در دیگر کارخانه‌ها مشغول بکار خواهند شد.


این خودروساز آمریکایی ۵۰۰ نفر را از تأسیسات مونتاژ لوئیس ویل به کارخانه‌ی کنتاکی جابجا خواهد کرد. در کنتاکی شاسی بلندهای فول سایز و تراک های سوپر دیوتی این برند تولید می‌شوند. از بهار سال آینده سه شیفت کاری کارخانه‌ی لوئیس ویل به دو شیفت کاهش خواهد یافت.


تأسیسات فلت راک فورد در میشیگان هم که به تولید موستانگ و لینکلن کانتیننتال مشغول است با کاهش شیفت کاری و رسیدن آن به یک شیفت مواجه خواهد شد. اکثر کارکنان تحت تأثیر این موضوع به تأسیسات تولید گیربکس لیوونیا منتقل خواهند شد. ۱۵۰ کارگر دیگر فورد نیز از فلت راک به دیگر کارخانه‌ها منتقل می‌شوند.


فورد گفته این تغییرات به منظور افزایش تولید مدل‌های محبوب اکسپدیشن و نویگیتور ضروری می‌باشد. این خودروساز اوایل سال جاری اعلام کرده بود به دلیل افزایش تقاضا تولید شاسی بلندهای خود را در مقایسه با پیش‌بینی‌های اولیه ۲۵ درصد افزایش خواهد داد.

یکی از مدیران اتحادیه‌های کارگری گفته است:

قرارداد منعطف ما مواردی همچون کاهش شیفت‌های کاری را در نظر گرفته است و ما مطمئن هستیم که تمامی کارگران تحت تأثیر این موضوع فرصت کار در نزدیک تأسیسات این خودروساز را خواهند داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا