فولکس واگن

مشاهده شاسی‌بلند مرموز فولکس‌واگن در چین

فولکس‌واگن سخت مشغول گسترش محصولات شاسی‌بلند خود بوده و گفته می‌شود یک مدل کاملاً انحصاری را برای بازار چین در نظر گرفته است.


شاسی‌بلند مذکور که در چین مشاهده شده از پوشش‌های استتاری کاملاً سنگینی سود می‌برد. بدنه خودرو زیر کاور بزرگی بوده و بدین ترتیب پیشنهاد می‌شود شاید این خودروساز طراحی نهایی را تکمیل کرده است.


کابین خودرو در این تصاویر کاملاً قابل مشاهده است و در آن شاهد فرمان چندکاره سه پره، صندلی‌های چرمی با دوخت‌های سفید، تریم مشکی برقی، انتخاب کننده حالت رانندگی، سیستم اطلاعات سرگرمی، پشت آمپرهای آنالوگ و ترمز پارک الکترونیکی هستیم.


علیرغم ظاهر جمع‌وجور، کابین این شاسی‌بلند مرموز با فولکس T-Roc تفاوت داشته و گفته می‌شود در اواسط سال آینده در چین عرضه خواهد شد. تفاوت‌های این دو خودرو در داشبورد مشهود است، جایی که ورودی‌های هوای مرکزی زیر سیستم اطلاعات سرگرمی بوده و در طرفین آن قرار نگرفته‌اند. همچنین کنترل‌های سیستم تهویه مطبوع نیز زیر ورودی‌های هوا قرار گرفته‌اند.

یکی از خبرگزاری‌های چینی می‌گوید این خودرو محصول جوینت ونچر فاو-فولکس واگن بوده و در دسامبر ۲۰۱۸ رونمایی خواهد شد بنابراین در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از این خودرو منتشر خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. lawyer hamid

    ۱۱ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (73 ديدگاه)

    خوشابحال چین که براشون ماشین هایی با ویژگی هایی که مختص سلایقشون هست تولید میشه!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امیر

    ۱۱ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (202 ديدگاه)

    نمیدونم چرا چینی ها اینجوری عکس میگیرن، زمینه ی ماشین رو رنگ میکنن انگار ماشین رو هواست و زاویه عکس گرفتنشون هم افتضاحه ??

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا